هلو خشک و خواصش بر بدن

1401/06/02 تعداد بازدید: 363
هلو خشک و خواصش بر بدن

هلو خشک شده 🍑محبوب ترین و پر طرفدار ترین میوه خشک در جهان هست. هلو میوه ی تابستانی هست و فقط در فصول گرم سال میشه این میوه ی جذاب رو خورد اما خیلی راحت می تونی طعم و عطر این میوه ی خوشمزه رو همیشه داشته باشی اونم با خشک کردن هلو. امروزه خیلی راحت می تونی خرید هلو خشک یا همان چیپس هلو خوشرنگ رو از بازار های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی داشته باشی. خیلی راحت و بی دردسر. یه موضوع دیگه هم وجود داره اونم اینه که این میوه خیلی زود خراب و فاسد میشه یعنی تقریبا دو هفته پس از برداشت این میوه شروع به خراب شدن میکنه پس بازهم به این نتیجه می رسیم که خشک کردن هلو کمک خیلی بزرگیه برای اینکه در طول سال بتونیم از مزه اش لذت ببریم.

جدول ارزش غذایی هلو خشک می تونه بهتون کمک کنه تا یه خرید مطمئن داشته باشین.

ارزش غذایی 130 گرم هلو خشک شده بوکاژ:👀

321 کیلوکالری

4.7 گرم پروتئین

78 گرم کربوهیدرات

60 گرم قند

9.2 گرم فیبر

فاقد چربی

و سایر ویتامین ها، مواد معدنی و ریز مغذی های لازم روزانه که همه کمک می کنن تا سالم و سلامت باشی.

خرید انلاین هلو خشک زعفرانی بوکاژ

خواص هلو خشک شده چی هست؟؟👌

کاهش اختلالات مغزی: برای تقویت حافظه هلو خشک بوکاژ BOOKAJ بخورین. برای اینکه از آلزایمر در امان باشین چیپس هلو خشک رو به عنوان میان وعده هاتون بخورین. ماده ایی به نام فولات باعث میشه که مغزتون عملکرد خودش تا سنین پیری داشته باشه و حافظه ی درستی داشته باشی و در سنین بالا هم همچنان باهوش باشی.🧠

درمانگر افسردگی: شده بی دلیل ناراحت باشی و الکی گریه کنی؟ همش به موضاعات منفی فکر کنی و نگران زیادی از آینده و مشکلاتش داشته باشی؟؟ درمان خوردن هلو خشک توهمه فصل های ساله. می دونم همه مون با توجه به شرایط اقتصادی کلی نگران هستیم و هر روز کلی استرس داریم با خوردن چیپس هلو خشک شده بوکاژ از شر افسردگی و ناراحتی خلاص شو و همیشه شاد و سرحال باش.

تقویت سیستم ایمنی بدن: خیلی پر واضح هست که میوه ها به ما کمک می کنن تا دستگاه ایمنی قوی تری داشته باشیم و به راحتی ویروس و باکتزی نتونه ب🤧🤒ه بدنمون وارد بشه. خوردن هلو خشک چه فایده ایی داره؟؟ سلامت نگه داشتن بدنتون در مقابل بیماری های ویروسی و باکتریایی.

خرید هلو خشک بوکاژ از مشهد

درمان کم خونی ناشی از فقر آهن: هلو خشک ویتامین هایی داره که باعث میشه سلول های خونی ساخته بشن و دیگه کم خونی نداشته باشی. حتی مادرانی که به تازگی زایمان داشته ان و کلی خون از بدنشون رفته برای جبران خون های از دست رفته بهشون میگن هلو خشک زیادی مصرف کنین تا سلول های خونی ساخته بشن و دیگه مشکل کم خونی نداشته باشی.

جلوگیری کننده از سرطان: مفید تر از میوه خشک نداریم. تو مقاله های قبلی🧾 مثل فواید میوه خشک و توت فرنگی خشک شده ی ورقه ایی و انبه ی قلم و بقیه ی مقالات بوکاژ راجب به میوه خشک گفته شده که تماما می تونن در پیشگیری از سرطان کمک کننده باشن. درسته! میوه ها با دارا بودن آنتی اکسیدان بالا می تونن رادیکال های آزاد رو خنثی کنن که دیگه تکثیر بی رویه ی سلولی نداشته باشیم که منجر به سرطان بشه.

تنظیم نگه داشتن قند خون: تحقیقات انجام شده روی هلو خشک شده نشون میده که این میوه می تونه به راحتی در تنظیم ومتعادل نگه داشتن قند خونت کمک کننده باشه و نقش موثری رو ایفا کنه. پس خیلی راحت می تونی از شر دیابت خلاص شی اونم با خوردن و اضافه کردن یه رژیم غذایی سالم که شامل اسنک میوه خشک باشه به خصوص هلو خشک شده. 

دور ماندن از پوکی استخوان با چیپس میوه هلو: دیگه اینقدر همه دارن ویتامین کم مصرف می کنن که تراکم استخوانشون کم شده و دچار پوکی استخوان در سنین بالا میشن. اینو بدون با خوردن هلو خشک بوکاژ از پوکی استخوان می تونی دور باشی.🦴🦷

مفید برای زنان باردار: مادران باردار همیشه دچار کمبود ویتامین هستن با خوردن میوه خشک مخلوط به خصوص هلو خشک شده خیلی راحت می تونی ویتامین های خودت و جنین رو تامین کنی.🤰

هلو خشک و خواصش برای بدن

چه میوه ایی برای ورزشکاران مفیده؟؟ همه میوه ها به خصوص هلو خشک.چرا؟ ورزشکاران همیشه مشکل کمبود پتاسیم دارن اما با خوردن هلو خشک این مشکل حذف میشه. با خوردن هلو خشک شده می تونی ماهیچه های قدرتمند تری رو داشته باشی و از خوشتیپ بودن اذت ببری.

چطوری رشد موهاتو زیاد کنی؟ چطوری پوست بهتری داشته باشیم؟؟ با خرید هلو خشک از فروشگاه آنلاین🛒🛒. هلو خشک پره از روی و آهن که همش کمک میکنه گردش خون تو پوستت و به خصوص پوست سرت بره بالا. خون رسانی بیشتر همراه با ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر باعث میشه موهای بلندتری داشته باشی و از پوستت صافت اعتماد به نفس بالاتری بیاد سراغت.

لاغری و کاهش وزن با چیپس هلو

درمان یبوست با هلو ورقه ایی خشک شده

طرز تهیه پر هلو خشک:🧾✅

برای اینکه بتونی هلو خشک شده رو تو خونه داشته باشی راه های زیادی وجود داره اما اگه می خوای اونو خودت درست کنی باید چیکار کنی؟؟ اول از همه باید بری بازار و بتونی میوه هلو رو تازه و بدون سیاه شدگی پیدا کنی و بیاری خونه بعدش هسته هاشونو جدا کنی و حلقه حلقه کنی. اما فقط مثل میوه خشک بوکاژ و حلقه هاش نمیشه. چرا؟؟ چون دستگاه ای خاص رو ندارین. بعدش می تونی رو رادیاتور و یا بخاری خشک کنی. یه نکته وجود داره اگه گفتی؟؟؟ مگه نگفتیم هلو تازه فقط تو فصول گرم سال هست. بخاری و رادیاتور آخه؟؟😮 🤐 پس میریم سراغ راه حل بعدی اونم فر یا دستگاه میوه خشک کنه. تو فر که بخوای خشک کنی باید طی حداقل 48 ساعت خشک بشن و همش طی این مدت چک کنی و خشک شده ها رو برداری و جایگزین کنی. دستگاه خشک کن هم کلی گرونه. اگه سرکار میری و وقت نداری می تونی تو اینترنت بزنی خرید میوه خشک با کیفیت از برند های خوب مشهد بعدش برند بوکاژ برات میاد. قیمت مناسب کیفیت عالی. دارای همه ی مجوز های لازم و گواهینامه های بهداشت. دیگه چی می خوای.

یه روش دیگه هم وجود داره اینکه خشک کردن پر هلو در آفتاب: در زمان های قدیم این روش خیلی رایج بوده و الانا دیگه اینکار رو تایید نمی کنن اونم بخاطر عبور حیوانات و حشرات و گرد و خاک و باکتری و میکروب های زیادش که باعث ایجاد بیماری میشه.

خرید هلو خشک از بازار مشهد

قیمت هلو خشک تو بازار الان چنده؟؟😶🤔

ما در بوکاژ میوه خشک هلو رو با وزن های 80 گرمی، 150 گریم، 250 گرمی، 500 گرمی و 1000 گرمی داریم که می تونی قیمت هاشو با بقیه بازار مقایسه کنی و از خریدت لذت ببری.

عوارض مصرف زیادی و بی رویه ی هلو خشک:❌❌

اگه حساسیت و آلرژی داری باید حتما قبلش با پزشکت مشورت کنی. زیادی مصرف کردنش ممکنه باعث حساسیت بشه.

هلو خشک شده ارزش غذایی بلاتری داره پس قند بالاتری هم دارهو می تونه در افرادی دیابتی مشکل زا باشه با اینکه شاخص گلیسمی پایینی داره زیادی نخورین.

جلوگیری از سیاه شدن هلو خشک شده :✔

یه سری میوه ها به دلیل وجود آهن بالا و پتاسیم زیاد وقتی در معرض هوا قرار میگرن شروع به کدر شدن می کنن مثل موز خشک و یا سیب خشک و .. پس باید روش های خشک کردن رو با دقتت انجام بدی و چیزی رو از قلم نندازی. یه راه حل ساده بگم. موقع خشک کردن بهشون یکم آبلیمو و یا آب آناناس اضافه کن. دیگه سیاه نمیشن.

 خرید هلو خشک بوکاژ

اگر اطلاعات این مقاله از بوکاژ برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.



نظرات
loader