فواید میوه خشک

1401/05/16 تعداد بازدید: 468
فواید میوه خشک

میوه خشک مخلوط جذاب ترین بین سینی مزه است اونم به خاطر اینکه کاملا مفیده و رنگ بندی جذاب تری هم داره. معمولا تو سینی های مزه موقع مهمونی و دوره همی ها پره از شکلات های چاق کننده و خوشمزه های پر قندِ صنعتی و مواد نگهدارنده که همشون هم برای سلامتی مضر هستن. با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت دیگه خیلی راحت می تونی به تمامی میوه خشک های دسترسی پیدا کنی از سیب خشک، آناناس کمپوتی خشک گرفته تا خرمالو خشک شده و چیپس پرتقال. بریم یه مقاله ی خفن و تپل بخونیم درباره ی فایده های چیپس میوه خشک مخلوط از برند معروف مشهدی بوکاژ، که تا حالا نمی دونستین.

چیپس مخلوط میوه بمب ویتامین و مواد معدنیه:💣💣💣

یکی از دلایلی که احساس خستگی و ضعف روزانه، کمبود ویتامین های لازم در روز هست .حالا خیلی ها برای حل این موضوع کلی هزینه ی قرص های ویتامین رو میدن و یا خیلی ها هم امروزه رفتن سراغ قهوه که نه تنها اعتیاد آوره بلکه زیاد نوشیدنش هم مضره و بعد یه مدت با حجم قبلی انرژی نمیگیری. راه حل همین جاست؛ چرا اینهمه دور میزنیم؟؟ به جای اینکه کلی پول سر خرید این قرص ها حیف کنی، می تونی یه بسته میوه مخلوط خشک شده رو بخری و روزی چند تا ازش بخوری و بهترین راه هم ترکیبی و تنوع خوردن میوه خشک هست. الان حتما میگی پرا میوه خشک بخورم ؟ میرم تازشو میخرم می خورم دیگه🤔🤔 میوه خشک حجم کمتری داره و البته که درصد مواد معدنی و ویتامین بیشتری هم داره که تو مقاله ی سیب خشک در رابطه با ارزش غذایی بلاتر میوه خشک از میوه تازه توضیح دادیم.

میوه خشک کادویی بوکاژ

کنترل و متعادل نگاه داشتن قند خون:

اگه می خوای در آینده دچار دیابت نشی و همش نگران قند موجود در مواد غذایی نباشی: همین حالا چیپس میوه مخلوط بوکاژ رو به رژیم غذایی سالمت اضافه کن. با اینکار می تونی قند خون متعادل تری داشته باشی چون نه تنها قند موجود در میوه ها کاملا طبیعی هست بلکه مواد معدنی در این میوه خشک ها قند خونت رو تنظیم میکنه. وجود آنتی اکسیدان در میوه خشک مخلوط بوکاژ بهت کمک میکنه تا قند خونت کنترل بشه.

احساس سیری:

تا حالا براتون پیش اومده که خیلی گرسنه شدین و بعد از خوردن کلی کیک و کلوچه و شکلات بازم گرسنه میشین؟؟ می دونی دلیلش چیه؟؟ قند مصنوعی و مضر. با نوش جان کردن میوه خشک مخلوط خیلی راحت به احساس سیری برسین. وقتی سرکاری و گشنت میشه و نمی تونی بری سوپرمارکت و خرید کنی خیلی راحت خرید اینترنتی میوه مخلوط فله رو داشته باش کم حجم و مفید. خوردن چند تکه از میوه خشک می تونی تا انتهای ساعت کاریت تو رو سیر نگه داره و بعدش ببری خونه و ناهارتو بخوری. احساس سیری به خاطر اینه که کلی انرژی بهت میرسه و کلی فیبر موجود در میوه خشک شده است.

میوه خشک مخلوط بوکاژ چه فوایدی دارد

بالارفتن قدرت سیستم ایمنی:

یکی از دلایلی که ما به راحتی سرماخورده میشیم و آنفولانزا و البته الانا دیگه کرونا می گیریم، پایین بودن سیستم ایمنی بدنمون هست که باعث میشه در برابر هر ویروسی سریع کم بیاره. با اضافه کردن میوه خشک به کیف های مبارک خودتون و بچه هاتون می تونین از بیماری های ویروسی شایع این روز ها دور بمونین. اگه مشکل ضعف سیستم ایمنی بدن هم داری که دیگه حتما باید میوه خشک رو استفاده کنی و توصیه ی ما هم مخلوطش هست که ترکیب خوبی از میوه ها داشته باشه.

پیشگیری از یبوست:

ما ایرانی ها خیلی با مشکل بواسیر و یبوست مواجه هستیم که دلیل و ریشش یبوست و ضعف کارکرد دستگاه و سیستم گوارش هست. با خرید اینترنتی چیپس میوه با کیفیت و خوشرنگ و بدون مواد افزودنیی بوکاژ از شر یبوست خلاص شو. مصرف فیبر فراوان باعث میشه روده ها به حرکت بیوفتن و غذا رو هضم و جذب کنن. فیبر کافی روزانه رو از میوه خشک مخلوط بگیرین.

قوی بودن استخوان ها با میوه خشک مخلوط بوکاژ bookaj:

یکی از راه های عمده ی جذب ویتامین D آفتاب هست که متاسفانه به دلیل اشعه های مضر موجود نمیشه که با خیال راحت آفتاب گرفت و ویتامین D رو جذب کرد. حالا توصیه بوکاز چیه؟؟؟ می تونی قرص ویتامین بخری و بخوری. یا هم می تونی میوه خشک بخوری خوشمزه و سالم. با مصرف روزی چند تکه از چیپس میوه می تونی نه تنها ویتامین D لازم بلکه کلسیم برای مستحکم کردن استخون و دندون هاتو هم داشته باشی. میوه ها منبع قوی کلسیم و ویتامین D هستن که برای سلامت استخوان و دندون ها لازم و ضروری هست.

پوست صاف و شاداب با میوه خشک بوکاژ

پیشگیری از پیری زودرس پوست با مصرف چیپس میوه:

شاید باورت نشه که خیلی ها میوه رو برای شادابی و سلامت پوستشون می خورن. مصرف میوه خشک باعث میشه پوستت صاف و بدون چرک باشه. مثلا انبه قلم خشک شده شامل امگا 3 هست که برای شادابی پوست به شدت لازمه و یا پرتقال خشک پره از ویتامین C که اونم برای پوست صاف لازمه.

درمان کم خونی ناشی از فقر آهن:

اگه مشکل کم خونی داری و موقع بلند شدن از زمین سرت گیج میره و یا زود خسته میشی و چشات تار میشه یعنی کمبود خون داری. می تونی این مشکل رو با اضافه کردن بسته های فله میوه خشک با کیفیت حذف کنی. چون همه ی مواد موجود در میوه خشک هم طبیعی هست پس نیاز نیست نگران مشکل زا بودن برای کلیه و یا کبدت باشی( مشکلی که با مصرف زباد قرص ایجاد میشه.) میوه های مثل آناناس کمپوتی خشک شده و یا انبه قلم خشک می تونن منبع آهن باشن که در میوه خشک ها ی مخلوط معمولا حضور دارن.

تقویت حافظه و با هوشی با میوه خشک:

با توجه به اینکه میوه خشک ها آنتی اکسیدان بالایی دارن به بهبود عملکرد سیستم روانی و مغزی ما کمک میکنن که باعث میشه با هوش تر باشیم و از شر بیماری های روانی و افسردگی در آینده دور باشیم. توت فرنگی خشک شده سرشار از آنتی اکسیدان هست.

خیلی از فواید دیگه وجود داره که به راحتی با خرید و ممصرف میوه خشک با کیفیت می تونی نصیبت بشه.اما لازمه بدونی که از کجا میوه خشک بخری؟؟

میوه خشک هدیه بوکاژ

این نکته در خرید میوه خشک مخلوط همیشه قابل توجه هست و اون هم مواد افزودنی هست. خیلی از میوه خشک هایی که می خری دارای مواد افزودنی مضر برای مغز و شیرین کننده های مصنوعی و رنگ دهنده های غیر طبیعی هستن که همشون میتونن مشکل زا باشن و سلامتی ما رو به خطر بندازن. پس بهتر هست از ضرکت های صنایع غذایی دارای استاندارد های لازم وزارت بهداشت هستن خرید کنیم تا خیالمون از اینکه مواد افزودنی ایی ندارن راحت باشه.

صنایع غذایی بوکاژ به عنوان تامین کننده ی میوه خشک با کیفیت و بدون هر گونه مواد افزودنی خیالتون رو راحت میکنه و باید بدونین که تمامی مراحل کار با رعابت کامل عوامل بهداشتی انجام میشه تا همیشه از خریدتون راضی و خشنود باشین.

 

اگر اطلاعات این مقاله از وبسایت یوکاژ برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 



نظرات
loader