فواید کیوی خشک با پوست

1402/03/20 تعداد بازدید: 341
فواید کیوی خشک با پوست
فواید کیوی خشک شده با پوست عنوان این مقاله از بوکاژ می باشد که تنها به 5 دقیقه زمان برای خوانده شدن نیاز دارد.
 
کیوی خشک شده دارای خواص بسیاری می باشد که در این مقاله از بوکاژ در خصوص آنها صحبت خواهیم کرد. نکته ایی که در این مقاله حائز اهمیت است این است که پوست میوه ها نیز دارای خواص بسیاری هستند که بهتر است از آنها غافل نشویم.
ارزش غذایی کیوی خشک شده:
در هر 100 گرم کیوی خشک شده:
61 کیلو کالری انرژی
1.2 گرم پروتئین ضروری بدن
0.6 گرم چربی
14.7 گرم کربوهیدارت
3 گرم فیبر
9 گرم قند ساده
و مابقی ویتامین ها و ریز مغذی های لازم و مورد نیاز بدن از قبیل ویتامین C, E,D,K و غیره و ریز مغذی هایی از قبیل کلسیم و سدیم و ...
خرید کیوی خشک شده بوکاژ در مشهد
فواید کیوی خشک شده با پوست بوکاژ:
پوستی شفاف تر با کیوی خشک شده: همه این روز ها به دنبال داشتن پوستی بهتر هستند. هزینه های زیاد سالن های زیبایی برای روشن سازی پوست و جوانساز پوست به راحتی با نوش جان کردن میوه خشک مخلوط قابل دست یابی می باشد. با اضافه کردن میوه خشک به برنامه ی غذایی روزانه تان می توانید بهترین پوست را داشته باشید و به علاوه از ارزش غذایی این میوه های خوش رنگ و دوست داشتنی نیز بهره ی کافی ببرید. در میان مخلوط میوه خشک ها کیوی خشک شده می تواند در داشتن پوستی یکدست تر به شما کمک کند.
داشتن وزنی ایده آل با کیوی خشک شده با پوست: در مقاله ایی تحت عنوان رژیم های غذایی سالم برای لاغری بدون گرسنگی به همراه میوه و حبوبات بسیار در خصوص اهمیت میوه ها برای داشتن رژیم غذایی سالم صحبت کردیم که خواندن آن توسط تیم بوکاژ توصیه می شود. با خرید اینترنتی کیوی خشک شده با پوست بوکاژ در مشهد می توانید به وزن ایده آل خودتان برسید. از این منظر کارشناسان می گویند که کیوی خشک شده برای لاغری مناسب است زیرا که کالری بسیار کمی دارد و می تواند با فیبر زیاد باعث احساس سیریتان شود و در نهایت کمتر به سراغ خوردن بروید.
پیشگیری از سرطان با کیوی خشک: با نوش جان کردن کیوی می توانید از شر بیماری سرطان راحت شوید. آنتی اکسیدان موجود در این میوه باعث از بین رفتن و خنثی سازی رادیکال های آزاد که باعث و ایجاد کننده ی سرطان هستند، در بدنمان می شود که در نهایت باعث می شود تا سلول های سرطانی در بدنمان شکل نگیرند.
خوابی آرام تر با کیوی خشک: به جای خوردن قرص های خواب آور می توانید از مواد گیاهی و طبیعی موجود استفاده کنید. کیوی خشک شده قادر است تا به شما خوابی آرام را هدیه بدهد. با کیوی خشک شده می توانید از استرس به دور باشید.
کیوی خشک بوکاژ در مشهد
خرید کیوی خشک شده در مشهد:
اگر به دنبال خرید با کیفیت ترین و مرغوب ترین میوه خشک در مشهد هستید ما به شما برند بوکاژ را معرفی می کنیم با این برند می توانید با خیال آسوده خرید کنید. از آنجایی که ما تامین کننده و تولید کننده می باشم می توانیم مناسب ترین قیمت را به شما پیشنهاد بدهیم. به علاوه بالاترین کیفیت محصولات را از بوکاژ می توانید داشته باشید.
 
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


نظرات
loader