رژیم لاغری بدون گرسنگی با میوه خشک و حبوبات

1401/05/30 تعداد بازدید: 920
رژیم لاغری بدون گرسنگی با میوه خشک و حبوبات

رژیم های لاغری بدون گرسنگی توسط خیلی از پزشکان و متخصصان تغذیه به افراد چاق پیشنهاد میشه. خیلی سخته که برای اینکه بخوای خوشتیپ بشی کلی گرسنگی بکشی. اونی که چاق شده از خوردن غذا لذت می بره حالا بهش گفتن باید لاغر شی تا دوباره سلامت بشی و یا حتی خیلی ها برای انجام عمل های پزشکی نیازمند لاغر شدن هستن تا پزشک درصد موفقیت عملش رو بالاتر ببره. 

اصلا مگه میشه با یه رژیم غذایی لاغر شی اونم گرسنه نشی؟؟ الان کلی به ذهنت اومده که باید کلم و کاهو بد مزه بخورم اما من میگم میوه خشک مخلوط بخور. کم کالری و خوشمزه. تولیدی مواد غذایی بوکاژ می تونه همه نوع میوه خشک رو براتون فراهم کنه از موز خشک شده، انبه قلم خشک تا سیب خشک شده و چیپس پرتقال. آره میوه هم می تونه تو لاغری بهت کمک کنه.🍎🍌🍊🍋

میوه خشک بوکاژ

رژیم های غذایی بدون گرسنه شدن بهتون کمک میکنه که برای مدت طولانی بتونی بهش پایبند بمونی پس مثل رژیم های سر سخت و مضر پر از گرسنگی نیست. یه دوست داشتم که قدش به نسبت کوتاه بود و کلی وزنش بالا بود.دیگه ببین چقدر اعتماد به نفسشو از دست داده بود. تصمیم گرفت لاغر کنه اونم با گرسنگی شدید و عجیب. دوستم، بهار خانوم، روزی یه بیسکویت ساقه طلایی می خورد فقط همین. آره تعجب نکن فقط همین. در عرض سه ماه کلی وزن کم کرد اما کارش به بیمارستان کشید و کلی از موهاش ریخت و حسابی به خودش آسیب زد. یه لاغری احمقانه.😶 اما الان دوباره بعد یه مدت چند ساله وزن گرفته البته نه مثل اونموقع اما به هر حال چاق شده. می خوام بگم که برای لاغر شدن تن به هر رژیمی نده. بخور اما لاغر شو. یه سری مواد رو حذف کن مثل روغن و کره و نشاسته زیاد رو کم کن و یه سری مواد طبیعی و مفید رو هم اضافه کن مثل میوه خشک و سبزی خشک و ادویه جات و هر چی که مفیده نه تنها سالم تر میش بلکه لاغر و خوشتیپ هم میشی.

<span class='HilightTxt'>رژیم</span> لاغری با حبوبات بوکاژ

برای لاغر شدن به سوخت و ساز و کالری غذاهایی که می خوری دقت کن و حسابی ورزش کن تا کالری ها تو بدنت جمع نشه که تبدیل به چربی بد شکل بشه. یعنی این دفعه که می خوای سس استفاده کنی، اونی رو بخر که روش زده با چربی کاهش یافته. خواستی مواد قندی بخوری و قند روزانت رو تامین کنی از مواد طبیعی استفاده کن نه قند صنعتی مثل شیرینی و شکلات. میوه خشک بوکاژ BOOKAJ قندش فقط برای خود میوه هست و هیچ شیرین کننده ایی بهشون اضافه نشده.

با کاهش قند صنعتی روزانه ار رژیم غذاییت نه تنها سطح قند خونت نرمال و منظم می مونه بلکه می تونی از بیماری های دیابت و مشکلات قند خون نامنظم راحت باشی. وقتی قند خونت بالا باشه آب خیلی زیادی لازمه برای دفع قند خون. حالا تصور کن وقتی می خوای لاغر کنی و قند خونت هم منظمه و یه دفعه بالا نرفته چی میشه؟؟ لاغر میشی اما نه با از دست دادن آب بدنت که باعث بشه پوستت چروکیده و شل بشه. درست حسابی لاغر کن.

در رژیم های لاغری حتما از سبزیجات و مواد گیاهای بیشتری استفاده کنین.

این دیگه خیلی اثبات شده که مواد گیاهی برای بدن ما بسیار مفید هستن. برای اینکه لاغر بشی باید از سبزیجات بیشتری استفاده کنی و هم سبزیجات تازه و هم سبزیجات خشک رو به رژیم های سالم لاغری اضافه کن. وقتی سبزی مصرف میکنی کلی از مواد ریز مغزی و الیاف دریافت می کنی که همشون به سوخت و ساز بدنت کمک میکنه و در کنارش ویتامین های لازم رو هم دریافت می کنی. سبزی خشک شده بوکاژ این مزیت رو برات فراهم می کنه که در تمام فصول سال سبزی مورد علاقت رو داشته باشی و بتونی بدون اینکه زمان و زحمت زیادی رو برای خرید کردن و پاک کردن سبزیجات هدر بدی؛ سبزی رو هم استفاده کنی.

با خرید از فروشگاه های اینترنتی بوکاژ سبزی خشک رو درب خونت تحویل بگیر از نعنا خشک شده تا گوجه خشک.🍅

اضافه کردن ماهی و مرغ به برنامه ی غذایی وکاهش مصرف گوشت قرمز

پروتئین رو هم می تونی اینطوری برای بدنت تامین کنی. اما راه حل دیگه ایی هم وجود داره:

حبوبات بسته بندی بوکاژ

اضافه کردن حبوبات خوش پخت و دستچین به رژیم و برنامه ی غذایی سالم:

تو بلاگ های قبلی گفتم که ورزشکاران به عدسی و نخودی رو آوردن برای اینکه پروتئین طبیعی دریافت کنن مثل مقاله ی نخود کرمانشاهی رو بشناس و یا لوبیا چیتی و عدس سبز و تاثیراتش در بدن.

با بررسی کردن ارزش غذایی حبوبات که در مقالات مربوطه درج شده خیلی راحت می تونی بدونی که با مصرف حبوبات بسته بندی و فله هم می توتی لاغر شی. اصلا نیاز نیست فقط ساقه طلایی بخوری.

حبوبات سرشار از پروتئین، مواد معدنی، ویتامین ها و املاح لازم برای بدنمون هستن.

شاید با خودت میگی باد حبوبات رو چیکار کنیم پس. بعد اینکه حبوبات می خوری کلی روده هات اذیت میشه، حق داری چون راه حل های مختلف رو بلد نبودی، مقالات در رابطه با حبوبات رو بخون تا دیگه باد حبوبات اذیتت نکنه و از خوردنش لذت ببری.

فعالیت های بدنی لازم برای افزایش سوخت و ساز

دیگه همه می دونن که باید سوختن انرژی و کالری داشته باشی تا بتونی لاغر شی و ذخیره کالری نداشته باشی.

آب زیاد بنوشید.

صبحانه بخورید.

تنوع در رژیم های لاغری رو حتما داشته باشین

همه می دونیم که تنوع زیاد در غذا ها باعث میشه که تمامی ویتامین ها و ریز الیاف ها و املاح رو در روز دریافت کنین. یعنی نباید به دو نوع خورشت بشنده کنی و باید کلی دستور پخت های غذایی رو یاد بگیری . در مقالات آینده بوکاژ دستور پخت ها رو دنبال کنین تا چند نوع غذای خوشمزه یاد بگیری. در کنارش هم نباید فقط به یه نوع میوه بسنده کنی یعنی مثلا چون فقط از موز خیلی خوشت میاد نباید فقط موز بخری و بخوری. دلیل اینکه میوه خشک های مخلوط طرفدار زیادی داره همینه. خیلی راحت با خرید میوه خشک مخلوط 🛒🛒می تونی از طریق بازار آنلاین بوکاژ می تونی از هفت نوع میوه چند تیکه داشته باشی. پس لازم نیست یه حجم زیاد میوه بخوری با میوه خشک مخلوط می تونی یه عالمه ویتامین جذب کنی.

<span class='HilightTxt'>رژیم</span> لاغری گیلهی و اصولی با محصولات بوکاژ

برای یه رژیم غذایی سالم و لاغر کننده باید به دنبال این باشی که بدنت با کدوم تنوع غذایی سازگار تر هست و در نهایت باید بدونی که نباید به هر قیمتی به خودت آسیب بزنی. در رژیم غذایی سالم می تونی خیلی از اسنک های خوشمزه رو مثل میوه خشک  رو به عنوان میان وعده مصرف کنی که تا مدت طولانی هم می تونه سیر نگهت داره و نیازی به پرخوری نداشته باشی. در کنارش به حبوبات توجه کن و ازشون استفاده کن البته دنبال خوش پختش باش که دیر پز نباشه و زمانت رو هدر بده. و سبزی ها رو نادیده نگیر و سبزی خشک رو هم فراموش نکن که خیلی کارمونو راحت تر می کنه.

 

بهترین و راحت ترین راه برای لاغری استفاده از مواد گیاهی و سالم می باشد که نه تنها ویتامین ها و ریز مغذی های لازم را برایتان فراهم می کند بلکه می تواند در لاغر و خوش اندام شدن شما نیز کمک کننده باشد. برای لاغر شدن به دنبال رژیم های غذایی سفت و سخت نروید بلکه با مواد گیاهی و پر انرژی شروع به وزن کم کردن بکنید.

 

اگر اطلاعات این مقاله از بوکاژ برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 



نظرات
loader