خرید ادویه جات

1401/06/17 تعداد بازدید: 539
خرید ادویه جات

خرید ادویه جات همیشه یکی از دغدغه های تازه عروس ها بوده. حتی مامان بزرگ ها هم موقع استفاده از ادویه خیلی حساسیت داشتن و فقط از یک عطاری مخصوص میرفتن خرید کنن.

امروزه خرید ادویه جات کار سختی نیست. می تونی خیلی راحت بهترین ادویه رو بخری. قبلا برای خرید ادویه میرفتن عطاری اما الان دیگه توصیه نمیشه که ادویه رو از عطاری بخری.

ادویه جات شامل: زردچوبه، فلفل سیاه و قرمز، پودر سیر، ادویه کاری، پودر دارچین، زنجبیل، پودر آویشن و ...

ادویه جات پت بوکاژ در مشهد

از کجا ادویه بخری؟

بهتره حتما ادویه رو از شرکت های تولید کننده ی معتبر بخری تا خیالت از بابت کیفیت راحت باشه.پرا نباید از عطاری بخریم به خاطر اینه که معمولا این ادویه ها پر از گرد و خاک هستن و چون تو شیشه های بی رنگ تو معرض نور نگهداری میشن خیلی از کیفیتشون رو از دست میدن. پس با خریدشون نه تنها ارزش غذایی لازم رو نمی تونیم بگیریم بلکه یه هزینه ی اضافی رو هم پرداخت کریدم.

خرید ادویه از بوکاژ چه تفاوتی داره؟؟ صنایع غذایی بوکاژ تمامی موارد بهداشتی رو رعایت کرده اونم به خاطر اینه که تمامی گواهینامه های بهداشت رو داره و بهتون اطمینان لازم برای خرید رو میده.

فایده ی دیگه خرید از بوکاژ  BOOAKJ اینه که با خرید قیمت مناسب ادویه جات می تونی شیشه ی ادویه داشته باشی که برای همیشه برات می مونه. اینم بگم که  خرید تکی همین شیشه های ادویه کلی هزینه براتون دارهغ اما تو بوکاژ لازم به پرداخت هزینه ی اضافی شیشه ها  نیست.

ادویه ها تاریخ مصرف دارند؟

قدیم ها ادویه ها رو سال ها نگه می داشتن اصلا برای همین هم بود که عطاری ها رونق داشتن. علمی راجب به این موضوع وجود نداشت که نگه داشتن طولانی ادویه باعث میشه تبدیل به ماده ی بی ارزش بشه که نه تنها فایده ایی نداره بلکه دیگه اون رنگ و عطر، طعم رو هم به غذات نمیده.

آشپز ها دیگه می دونن که باید تو خرید ادویه ها دقت بیشتری داشته باشن چون این چاشنی ها می تونن نقش خیلی مهمی تو طعم غذا داشته باشن. ادویه ها به مدت طولانی نمیشه نگه داشت و همچنان ازشون استفاده کرد. بهترین راه حل اینه که به مقدار کم خرید کنی تا هر دفعه بتونی ادویه ی تازه داشته باشی. دلیل اینکه ما تو بوکاژ تو حجم های مختلف و معمولا کمتر ادویه رو سفارش میگیریم همین موضوع هست که همیشه ادویه تازه داشته باشین.

ادویه پت بوکاژ

قیمت ادویه جات رو چه طوری پیدا کنیم؟؟

عصر ارتباطات و اینترنته که می تونه کمک بزرگی به آگاهی ما در این موضوع داشته باشه. دیگه لازم نیست پاشی بری بازار برای اینکه ببینی این عطاری اون عطاری زردچوبه رو گرمی چند حساب میکنن در عوض می تونی با سر زدن به وبسایت های معتبر قیمت روز ادویه ها رو پیدا کنی و حتما با قیمت های صنایع غذایی بوکاژ مقایسه کنی.

ادویه های خورشتی کدامند؟

یه عالمه تنوع ادویه وجود داره از زردچوبه که محبوب ترین هست تا ادویه کاری که هندیه و پودر سیر که جذابه. می تونی متناسب با هر غذا و خورشت ادویه ی مخصوص به خودش رو بریزی و از طعم غذات لذت ببری.

ادویه دلمه: نم کو فلفل و زردچوبه

ادویه قورمه سبزی: زردچوبه، نمک تصفیه شده، فلفل سیاه،

ادویه آبگوشت: زردچوبه، فلفل، 

ادویه سوپ: پودر سیر، زردچوبه،

ادویه ماکارانی: ادویه کاری، پودر سیر، زردچوبه، فلفل سیاه و نمک، آویشن

و ....

محل نگهداری ادویه جات:

بهترین مکان برای نگهداری کردن ادویه ها به دور از نور خورشید هست و نور می تونه ادویه رو خراب کنه.

باید ادویه ها رو درون ظرف بسته نگهداری کنین که هوا به ادویه نرسه پون باعث خراب شدن زودتر ادویه میش. ما در صنایع غذایی بوکاژ ادویه ها رو در ظروف شیشه ایی پلمپ شده و در بسته های سلفونی و ظروف پت که می تونین نگهداری کنین.

ادویه ها باید در جای خنک و به دور از رطوبت نگهداری بشن. اگه داخل کابینت نگهداری میکنین باید کابینت نزدیک اجاق گازتون نباشه که ادویه ها گرما نخورن.

خرید ادویه جات از فروشگاه های اینترنتی بوکاژ

خرید ادویه جات از فروشگاه های اینترنتی بوکاژ:

در وبسایت بوکاژ حق انتخاب زیادی برای انتخاب ادویه جات دارین در اندازه و ظروف متفاوت و حتی خرید های پکیجی و تکی رو هم می تونین داشته باشین.

پس از اضافه کردن محصول مورد نظر در سبد خرید می تونین از طریق دو راه خریدت رو نهایی کنی. یا پرداخت از طریق اتصال به درگاه های پرداخت و دومین راه از طریق پرداخت آفلاین که اطلاعات فیش پرداختی رو ثبت کنین و منتظر تایید نهایی توسط تیم بوکاژ باشین.

دلیل مصرف ادویه جات چیه:

ادویه جات رو نباید فقط برای طعم و عطرش استفاده کرد بلکه ادویه ها درمان گر خیلی از بیماری ها در بدنمون هستن و می تونین خیلی از ویتامین ها و ریز مغذی ها رو تامین کنن.

فواید مصرف ادویه جات:

پیشگیری از سرطان

بهبود اثرات آلزایمر

چلوگیری از پوکی استخوان

درمان کم خونی ناشی از فقر آهن

حاوی آنتی اکسیدان

بهبود علائم سرماخوردگی

درمان کننده ی یبوست

بالا رفتن سیستم ایمنی

لاغر کننده

تنظیم کننده ی فشار خون

از بین برنده ی ذخیره ی چربی دور کمر

و ...

خواص هر ادویه را در مقاله ی دیگر بوکاژ بخوانید. مثلا مقاله ی پودر سیر په خاصیتی دارد؟ و یا مقاله ی ادویه ی زنجبیل و ...

خرید ادویه جات پت بوکاژ در مشهد

ادویه ی با کیفیت رو چطوری تشخیص بدیم:

اول از همه باید به محل نگهداری ادویه خیلی دقت کنین با توجه به مواردی که در بالا گفته شده.

دوم به تولید کننده ی ادویه حتما حواستون باشه آیا سنتی تهیه شده؟ آیا موارد و استاندارد های بهداشتی رو در اماده سازی ادویه رعایت کردند؟

بعدش به رنگ و بوی ادویه حساس باشن. ادویه ایی که کهنه باشه بوی به شدت کمی داره و رنگش کمی تیره تر نسبت به ادویه تازه هست.

ضمانت برگشت بوکاژ:

با توجه به اینکه رضایت مشتریان برای ما خیلی مهم هست ما این امکان رو فراهم کردیم که اگه محصول رو تحویل گرفتین و تفاوت فاحشی با اون چیزی که سفارش دادین داشت می تونین محصول رو برگشت بزنین و هزینه ی پرداختی رو تحویل بگیرین.

آیا زیادی خوردن ادویه ممکنه مشکل ایجاد کنه؟

این نگرش خیلی از دوستان هست که فکر میکنن ادویه زیادی خوردنش نباید مشکلی ایجاد کنه اما باید بدونیم که هر ماده ی طبیعی و مفیدی باید به اندازه خورده بشه و زیاده روی در مصرف هر ماده ایی می تونه مشکلات خاص خودش رو ایجاد کنه. 

مصرف بیش از حد ادویه جات ممکنه باعث آلرژی بشه و یا در افراد دارای فشار خون مشکل ایجاد کنه.

در مقاله ایی از بوکاژ با عنوان  این سه ادویه رو اصلا نخور به خطرات ناشی از مصرف بی رویه ادویه جات پرداختیم.

 ادویه جات بوکاژ در مشهد

اگر اطلاعات این مقاله مفید بود می توانید از راه های ارتباطی بالا مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.



نظرات
loader