از بین بردن بوی بد لپه زرد تبریزی

1402/05/03 تعداد بازدید: 4107
از بین بردن بوی بد لپه زرد تبریزی
از بین بردن بوی بد لپه عنوان این مقاله از وبسایت بوکاژ می باشد که تنها 5 دقیقه کافیست تا اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید.
لپه زرد تبریزی اساسی ترین عضو خورشت قیمه می باشد که برای پختن آن باید بسیار سختگیرانه عمل کنید. لپه زرد تبریزی ترکیب رنگ جذاب و دوست داشتنی خورشت قیمه را ممکن می کند و همین حبوبات باعث می شود تا خورشت قیمه جاافتاده تر و غلیظ تر به نظر برسد.
خرید لپه زرد تبریزی بوکاژ
در مقاله های قبلی بوکاژ از نحوه ی پختن لپه با جوش شیرین بسیار صحبت کردیم. جوش شیرین می تواند باعث شود تا حبوبات کهنه به راحتی نرم و پخته شوند.
لپه زرد تبریزی در هنگام پختن بوی نامطبوعی دارد که روش های متعددی وجود دارد تا این بو را از بین ببرید تا خورشت قیمه سیب زمینی بد مزه و نامطبوعی نداشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا در این خصوص بیشتر صحبت کنیم.
روش های پختن لپه:
برای اینکه لپه ها زودتر پخته شوند بهتر است که قبل از پختن آنها چند ساعت در آب ولرم خیس بخورند تا حسابی نرم شده و زودتر پخته شوند. البته لازم است بیان کنیم که لپه خیلی زودتر از حبوبات دیگری همچون نخود کرمانشاهی و لوبیا رشتی می پزد اما باز هم خوردن خورشتی با حبوبات نپخته بسیار ناراحت کننده و آزار دهنده می باشد.
فرق نخود کرمانشاهی و لپه زرد تبریزی را در مقاله ایی از بوکاژ عنوان کردیم که برای اطلاعات بیشتر می توانید مطالعه بفرمایید.
روش دیگر برای پختن لپه این است که لپه ها را در آب بجوشانید و آب آنها را دور بریزید و چندین مرتبه این کار را تکرار کنید تا لپه ها هم بادگیری شوند و هم سریع تر پخته شوند.
از بین بردن بوی بد لپه بوکاژ
روش از بین بردن بوی بد لپه:
همه ی اشپز ها این روش را می پذیریند که می توانید با جوشاندن لپه و دور ریختن آب آن برای یک تا دو مرتبه از بوی آن رهایی پیدا کنید و از خورشت قیمه مخوش عطر و طعم لذت ببرید. اما روش های دیگری نیز برای از بین بردن این بوی زننده وجود دارد مثل استفاده از ادویه های خوش عطری مانند دارچین و هل و زنجبیل که می توانند درخورشت قیمه هم عطر و طعم خوبی به خورشت بدهند و هم اینکه بوی لپه را از بین ببرند.
یک روش دیگر برای از بین بردن بوی بد لپه اضافه کردن آبلیمو در هنگام جوشاندن اولیه لپه ها می باشد. می توانید قبل از دور ریخت آب لپه ها کمی آبلیمو به آنها اضافه کنید تا بوی بد آنها از بین برود.
مقاله جذب ثروت با چوب دارچین توسط تیم بوکاژ به شما پیشنهاد می گردد.
برای خرید ادویه جات معطر و تازه با ما از طریق تلفن های درج شده در وبسایت در ارتباط باشید.
خرید سازمانی و فروش عمده:
برای خرید با حجم های بالا م یتوانید با ما در ارتباط باشید.
شرکت بهدانه های طلایی با برند بوکاژ تولید کننده مواد غذایی از قبیل انواع ادویه جات ، حبوبات بسته بندی شده ، میوه خشک های فله و مخلوط کادوئی و سبزیجات خشک شده و آرد ها می باشد که در این موقعیت قرار داریم تا با حجم های بالا بتوانیم با سازمان ها و کارخانه جات همکاری بلند مدت داشته باشیم. محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار می دهیم تا کارکنانی راضی و خشنود داشته باشید و فروشی بهتر را تجربه کنید.
یک روش دیگر برای از بین بردن بوی بد لپه زرد تبریزی اضافه کردن آبلیمو در هنگام جوشاندن اولیه لپه ها می باشد. می توانید قبل از دور ریخت آب لپه ها کمی آبلیمو به آنها اضافه کنید تا بوی بد آنها از بین برود.
فواید مصرف لپه تبریزی:
از بین رفتن یبوست: لپه با دارا بودن مقادیر زیادی فیب رمی تواند به شما در هضم و جذبی بهتر کمک کند. فیبر ماده ایی است که در بدن ما جذب نمی شود اما باعث می شود تا روده ها حرکت راحت تر و درست تری داشته باشند تا در نهایت به دفع راحت تر و آسان تر منجر شود. با اضافه کردن لپه و خورشت های حاوی لپه مانند قیمه و یا دلمه و کوفته تبریزی می توانید با مشکلات پس از یبوست خداحافظی کنید.
روش از بین بردن بوی لپه بوکاژ
لپه و پروتئین: لپه تبریزی حاوی پروتئین می باشد که می تواند در عضله سازی نوجوانان و جوانان بسیار کمک کننده باشد. ورزشکاران این روزها به مصرف حبوبات به جای پودر های مکمل روی آورده اند که وجود مقادیر فراوان پروتئین دلیل آن می باشد.
 
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


نظرات
loader