لپه همان نخود است

1402/01/18 تعداد بازدید: 1148
لپه همان نخود است
زمان مورد نیاز برای خواندن این مقاله برابر با 5 دقیقه می باشد.
 
آیا لپه همان نخود کرمانشاهی است؟ برای پاسخ دادن به این پرسش در این مقاله از بوکاژ همراه ما باشید تا اطلاعاتی جالب پیرامون لپه زرد تبریزی به دست بیاوریم.
لپه یکی از حبوبات پرمصرف دنیا و به طور ویژه در کشور خودمان ایران می باشد. یکی از خوشمره ترین و خوش عطر ترین خورشت ها خورشت قیمه می باشد که حبوبات مورد استفاده در این خورشت لپه زرد تبریزی می باشد. این خورشت بدون لپه زرد تبریزی بی کیفیت می تواند نامتناسب ترین و ناموزون ترین خورشت دنیا باشد. از سویی دیگر تصور خورشت قیمه با لپه هایی پخته نشده و سفت می تواند بدترین غذای دنیا را تداعی کند.
 
مقاله ی لیموامانی یا لیموعمانی توسط تیم بوکاژپیشنهاد می شود زیرا همانطور که می دانیم یکی از چاشنی های سالم و طبیعی در دنیا لیمو امانی می باشد.
خرید اینترنتی حبوبات بسته بندی در مشهد برتد بوکاژ
غذای معروف دیگری که با لپه آماده می شود. یکی از معروف ترین و محبوب ترین غذاهای سنتی شهر تبریز می باشد. کوفته تبریزی فقط باید با لپه زرد تبریزی با کیفیت تهیه شود تا مزه‌ی خوب کوفته بهترین حس دنیا را نصیبتان کند. و بسیاری از غذاهای دیگر که حتما حبوباتشان باید لپه زرد تبریزی باشد.
لپه زرد تبریزی چیست؟
لپه به معنای نیم شده می باشد. دقیقا لپه باقالای زرد در محصولات بوکاژ نیز به همین نام می باشد که به معنای باقالایی است که نیم شده است. اما اینکه لپه همان نخود است یا نه؟ لپه و نخود کرمانشاهی هر دو از خانواده ی حبوبات هستند و هر دو بسیار مفید و کاربردی در تهیه ی غذاهای متفاوت و متنوعی می باشند. لپه از نخود تهیه می شود اما همه‌ی نخود ها را نمی توان به لپه تبدیل کرد پس در نتیجه لپه همان نخود نیست بلکه می توان گفت که لپه نوع خاصی از نخود است که قابلیت نیم شدن را داشته است. همانطور که مشخص است لپه ها ریز تر و رنگ زردتری نسبت به نخود دارند و معمولا به خشکی نخود نیز نیستند. پس می توانیم دوباره به این نتیجه برسیم که نخودی که ریز تر و رنگ زرد تری دارد برای تبدیل شدن به لپه مناسب است و اسم نخود نیز نخود لپه می باشد.
 
چرا لپه تبریز؟ یکی از بهترین لپه ها برای شهر تبریزاست و این دقیقا بحث همان نخود است که نخودی که برای شهر کرمانشاه می باشد جزو بهترین و با کیفیت ترین نخود های ایران می باشد. برای خرید لپه تبریزی با کیفیت و مرغوب به وبسایت بوکاژ و فروشگاه اینترنتی مراجعه فرمایید.
<span class='HilightTxt'>لپه</span> تبریزی با کیفیت بوکاژ
خرید سازمانی لپه تبریزی: امروزه کارفرما ها به دنبال رضایت کارکنان خود می باشند و برای این منظور به دنبال هدیه دادن بسته های معیشتی به کارمندان خود هستند. برای خرید عمده حبوبات در مشهد و به ویژه لپه با کیفیت قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتر و همزمان بسته بندی کارامد تر بسیار مورد توجه مدیران عامل می باشد. بهترین انتخاب برای خرید این بسته ها یافتن تولید کننده ها می باشد. شرکت بهدانه های طلایی با عنوان تجاری بوکاژ به عنوان تولید کننده ی حبوبات عالی و درجه یک بسته بندی نه تنها در شهر مشهد بلکه تمامی شهرهای ایران عزیزمان می باشد. بوکاژ نه تنها توانایی تولید و ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصول را دارد بلکه در این موقعیت می باشد تا در حجم های بالا توانایی تامین داشته باشد و این توانایی فقط برای حبوبات بسته بندی نمی باشد؛ با توجه به اینکه بوکاژ سبد محصولات متنوعی دارد از قبیل میوه خشک فله و میوه خشک کادویی و ادویه جات و سبزیجات خشک و آرد ها و در تمامی این محصولات توانایی تولید با هر حجمی را دارد.
خرید عمده حبوبات بوکاژ از مشهد
برای خرید عمده و سازمانی محصولات بوکاژ کافیست تا با شماره تلفن های درج شده در وبسایت در صفحه ی ارتباط با ما در ارتباط باشید تا همکاران اطلاعات کافی در این زمینه و میزان تخفیف ها و شرایط خرید عمده را در اختیارتان قرار دهند.
اخذ نمایندگی: این روزها افراد برای راه اندازی یک کسب کار باید هزینه های زیادی را متقبل شوند و معمولا هزینه مانع بزرگی برای راه اندازی کسب و کاری سالم می شود. در این میان اخذ نمایندگی از برند های معروف می تواند بهترین راه حل باشد زیرا که دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی از قبیل ثبت برند و تبلیغات برای جذب مشتری نیست و شما به راحتی شعبه ایی از یک برند مطرح را در شهر خودتان می توانید داشته باشید و مشتریان وفادار برند را در ابتدای آغاز کار داشته باشد. با توجه به اینکه بوکاژ در شهر مشهد دفتر دارد پذیرای اعطای نمایندگی برای شهرهای دیگر ایران می باشد. برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی حبوبات برند بوکاژ در شهرهای مختلف ایران با ما در ارتباط باشید.
 
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 



نظرات
loader