آیا نشاسته چرک خشک کن است؟

1401/11/28 تعداد بازدید: 2657
آیا نشاسته چرک خشک کن است؟
زمانی که برای خواندن این مقاله از بوکاژ نیاز دارید تنها 5 دقیقه می باشد.
 
نشاسته به عنوان چرک خشک کن طبیعی بسیار قوی در بین افراد شناخته می شود. در این مقاله از بوکاژ به نشاسته با عنوان یک چرک خشک کن طبیعی توضیحاتی خواهیم داد و پیرامون فواید نشاسته و موارد کاربرد ان مفصل توضیح خواهیم داد.
در مقاله های دیگری از بوکاژ به نشاسته با عنوان ضد سرفه و ناپدید کننده ی سرفه مفصل صحبت کرده اییم و در مقاله ایی دیگر به اثر خوب نشاسته بر لانه گزینی توضیحاتی ارائه داده اییم.
مقاله‌ی خواص نشاسته برای ریه ها نیز پیشنهاد می گردد؛ در این مقاله به جزئیات فواید اضافه کردن نشاسته به برنامه‌ی غذایی کامل پرداخته شده است.
نشاسته را به عنوان یک چرک خشک کن طبیعی بشانسیم. هنگامیکه عفونت دندان و یا عفونت لثه دارید، می توانید از نشاسته برای درمان عفونت استفاده کنید زیرا نشاسته خاصیت ضد میکروبی و ضد باکتریایی دارد و می تواند در درمان عفونت بسیار کارساز و موثر باشد. همچنین کارشناسان و پزشکان تایید می کنند که نشاسته برای درمان و بهبود دندان درد نیز نقش بسزایی را ایفا می کند. به راحتی می توانید از درد دندان و عفونت لثه و در نتیجه ی آن بوی دندان رهایی یابید، تنها با اضافه کردن نشاسته و ترکیبات غذایی نشاسته به برنامه و رژیم غذایی روزانه تان. یکی از بهترین انتخاب ها برای مصرف نشاسته در روز نوش جان کردن فرنی با نشاسته می باشد که درست کردن این دسر خوشمزه بسیار ساده است و حس خوب سلامت دندان ها را پس از نوش جان کردنش خواهید داشت.
چرک خشک کن طبیعی نشاسته ی ذرت بوکاز در مشهد
از بین بردن بوی بد دهان با نشاسته:
یکی از دلایلی که باعث بوی بد دهان می شود عفونت لثه ها و دندان می باشد که به راحتی با خاصیت ضدمیکروبی و ضد باکتریایی نشاسته از بین می رود. برای از بین بردن عفونت لثه و دندان کافی است که نشاسته را با آب ترکیب کنید و دو تا سه بار در روز غر غره کنید تا دیگر با بوی بد دهان خود خجالت زده نشوید.جالب است بدانیم که دیه شده است که خونریزی های لثه با غرغره کردن آب و نشاسته از بین رفته و قطع شده است. می دانیم که گاها دلیل خونریزی لثه عفونت در لثه و وجود باکتری و میکروب در فضای دهان می باشد.
ادیه جات نیز می توانند چرک خشک کن باشند. به طور مثال ادویه ی دارچین یک چرک خشک طبیعی می باشد ومی توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله ی ادویه ی دارچین مراجعه بفرمایید.
فواید نشاسته برای انسان:
نشاسته و پوست: نشاسته باعث نرم کردن پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست می شود. هم چنین نشاسته خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد که می تواند برای از بین بردن جوش های صورت نیز نقش بسزایی ایفا کند. با نشاسته می توانید تونر طبیعی و گیاهی برای پوستتان داشته باشید. نشاسته می تواند آلودگی ها کثیفی های جمع شده در پوست صورت را از بین ببرد که دقیقا همان نقش تونر معروف شده در این روز ها را بازی می کند. برای بهره بردن از فواید نشاسته برای پوست صورت فقط کافیست تا نشاسته را با آب مخلوط کنید و حسابی هم بزنید تا نشاسته کاملا دز آب حل شود و بعد کمی گلاب طبیعی به آن اضافه کنید تا ماسک طبیعی پوست شما آماده شود. برای بهتر شدن ماسک صورت با نشاسته می توانید مقداری روغن زیتون نیز به آن اضافه کنید.
نشاسته و مو: با ماسک های نشاسته می توانید از شر ریزش موهای بعد از ابتلا به کرونا که بسیار در این سال ها همه گیر شده است رهایی یابید. ذرات نشاسته می تواند باعث شفاف و براق شدن موها شود. امروزه شامپوهایی برای از بین بردن چربی پوست سر و مو ها رایج شده است که تماما حاوی ذرات نشاسته می باشند. برای درست کردن این شامپو در خانه کافیست تا دو قاشق جوش شیرین را با یک فنجان نشاسته ی ذرت با کیفیت بوکاژ مخلوط کرده و در یک ظرف مناسب قرار داده و مقدار کمی از ترکیب را با برس به موها و پوست سرتان برسانید و موهایتان را برس بکشید و خواهید دید که چربی پوست سر و موهایتان از بین رفته اند.
نشاسته ی ذزت بوکاژ و چاقی و پر شدن صورت با نشاسته
نشاسته برای بدنسازی: ورزشکاران همواره هزینه های هنگفتی را برای خرید مکمل ها پرداخت می کنند که گاها کاملا ناسالم و مضر می باشند. نشاسته می تواند سالم ترین و طبیعی ترین و گیاهی ترین مکمل برای ورزشکاران باشد. نشاسته ذرت یکی از بهترین انتخاب ها برای ورزشکاران به عنوان مکمل غذایی می باشد. نشاسته‌ی ذرت با دارا بودن کربوهیدرات های قابل هضم و البته سریع الهضم مورد توجه بسیاری از ورزشکاران قرار گرفته است.
نشاسته و چاقی: اگر قصد اضافه وزن دارید می توانید میزان نشاسته ذرت در برنامه ی هفتگی تان را بیشتر کنید. طبق تحقیقات انجام شده نشاسته ی ذرت می تواند در وزن گرفتن نقش بسیار موثری داشته باشد. نشاسته می تواند در چاقی صورت نیز کمک کننده باشد. ما در مقاله ایی از بوکاژ میوه های خشک چاق کننده ی صورت را نام بردیم و توضیحات مفصلی در این خصوص ارائه کردیم؛ در این مقاله نیز به نقش نشاسته برای پر کردن طبیعی صورت بدون ژل و تزریق

نشاسته ذرت بوکاز

 چربی اشاره کردیم که در مقاله های بعدی به مفصل به آن خواهیم پرداخت.
نشاسته برای شکستن سنگ کلیه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
نشاسته برای هضم بهتر و راحت تر دستگاه گوارشی بسیار کمک کننده می باشد.
نشاسته ذرت را به مقدار کمی به سوپ ها و خورشت هایتان اضاف کنید تا نه تنها از فواید آن بهره ببرید بلکه از غلظت خوب و خوشمزگی خوراکتان نیز لذت ببرید.
 
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 



نظرات
loader