میوه های چاق کننده ی صورت کدامند

1401/06/06 تعداد بازدید: 1051
میوه های چاق کننده ی صورت کدامند

میوه خشک می تونه کمک کنه تا صورت پر تر و جذابتری داشته باشی اما چه میوه هایی بهت این ویژگی رو میده؟ این روز ها خیلی از خانوم ها رو میبینیم که تو کلینیک های زیبایی دنبال تزریق فیلر و ژل برای پرتر شدن صورتشون هستن. به جای پرداخت هزینه های گزاف بابت ماده های مضر برای زیبا تر شدن وقتشه که بریم سراغ مواد طبیعی و سالمی که خیلی راحت در اطافمون پیدا میشه. مثل چیپس میوه خشک شده.

اول از همه بدونین که تعادلی که بین کالری جذب شده و کالری سوزانده شده باعث میشه شما چاق تر و یا لاغر تر بشین. پس همیشه به کالری و ارزش غذایی چیپس میوه هایی که تغذیه می کنین دقت کنین . در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی 🛒🛒حتما جدول ارزش غذایی رو چک کنین.🧾

میوه خشک بوکاژ برای <span class='HilightTxt'>چاق</span> تر شدن صورت

آیا با خوردن میوه خشک به عنوان میان وعده چاق می شویم؟🤔

در مقاله های قبلی بوکاژ  BOOKAJ در رابطه با اینکه ارزش غذایی میوه خشک بالاتر از خود میوه تازه هست صحبت کردیم. اما حتما با خودت میگی میوه که سرشار از فیبر هست و همش باعث میشه که ما گوارش بهتری داشته باشیم و عمل هضم راحتتر باشه پس چه طوری می تونه باعث بشه صورتمون چاق بشه؟؟ میوه های تازه فیبررشون بالاست و درصد بالاییی از میوه آب هست و خوردن میوه تازه می تونه باعث لاغری بشه اما در ارتباط با میوه خشک ها موضوع متفاوت هست پس اگه می خوای صورتت رو به روش طبیعی چاق کنی حتما از میوه خشک بوکاژ غافل نشو. در مقاله ی فواید میوه خشک در رابطه با خواص میوه خشک بخونید.

میوه خشک با توجه به اینکه آب از دست رفته دارن و طی مراحل خشک شدن قسمت خیلی زیادی از آبشون رو از دست میدن کالری بیشتری نسبت به میوه تازه دارن و اگه سوالت اینه که

آیا ارزش غذایی میوه ها با خشک کردن پایین میاد؟؟ باید بگم که اصلا. این تفکر کاملا اشتباه است اگه شرایط و فرایند خشک کردن به درستی انجام بشه و تمامی موارد رعایت بشه ارزش غذایی میوه خشک در هیچ صورتی پایین تر نمیاد و البته که با توجه به اینکه چیپس میوه خشک حجم کمتری داره پس در ازای حجم کمتری ارزش غذایی بلاتری داره و می تونه به شما در چاق تر شدن صورت و گونه هاتون کمک کنه.

ارزش غذایی بلاتر میوه خشک و خاصیت چاق کنندگی

یک فنجان موز خشک شده 🍌 و یک فنجان موز تازه از ارزش غذایی برابری برخوردار نیستند و قطعا ارزش غذایی یک فنجان چیپس خشک موز خیلی خیلی بالاتر هست . وقتی میوه خشک مصرف می کنی دیگه بیخودی معدت پر نمیشه. حجم کمتر اما انرژی بیشتر👌

دلیل اینکه همیشه به افراد دیابتی توصیه میشه که با احتیاط بیشتری میوه خشک مصرف کنن و اصلا در خوردنش زیاده روی نکنن همین موضوع هست و افراد دیاتبتی باید بدونن که حجم کمتری از میوه خشک ارزش غذایی و قند بالاتری نسبت به میوه تازه داره.

میوه خشک هدیه

میان وعده ی سبک و کم حجم و البته کاملا سالم🧾✅

چیپس میوه خشک می تونه به عنوان یک میان وعده ی خوب برای افراد شاغل و محصل باشه. خیلی راحت می تونی بسته های میوه خشک مخلوط و یا تکی بوکاژ رو تو کیف کارت بزاری و خیلی شیک و تر تمیز موقع انجام وظایفت بخوری. خوردن چیپس میوه می تونه باعث بشه ویتامین های لازم و ریز مغذی های مورد نیاز روزانه ات رو تامین کنی. خیلی از دانش آموزان هنگام زنگ تفریح ها شروع می کنن به خوردن کیک و کلوچه ایی که والدین شاغلشون براشون گذاشتن اما خرید میوه خشک مخلوط و یا حتی چیپس میوه بوکاژ از فروشگاه های اینترنتی 🛒🛒🛒می تونه یک انتخاب کاملا درست و عالی برای بچه هاتون باشه. با خوردن چیپس میوه ها مثل آناناس کمپوتی خشک بوکاژ می تونی خیلی راحت تا ساعت ها احساس سیری داشته باشی. در رابطه با راه های خشک کردن آناناس کمپوتی خشک 🍍مقاله ی بوکاژ رو مطالعه بفرمایید.

میوه خشک هم می تونه از لحظ رنگی و تفائت میوه ها برای بچه ها جذاب باشه و هم اینکه با توجه به  بودن در سنین رشد می تونه سالم و مغذی باشه.

میوه های چاق کننده ی صورت:

✔گلابی خشک شده: گلابی خشک می تونه برای چاق شدن صورتت معجزه کنه. چیپس گلابی می تونه باعث بشه دیگه صورتتون بدون گونه صاف و افتاده نباشه. هم می تونی خرید اینترنتی از فروشگاه انلاین بوکاژ داشته باشی و بعدش اونو به عنوان اسنک سالم بخوری و هم می تونی خیلی راحت گلابی خشک رو پودرش کنی و یا با گلاب و یا ماست مخلوط کنی و به صورت کمپرسی روص صورتت بزاری و بعد چند وقت صورتت صاف تر و پر تر میشه.🍐

✔سیب: با خوردن سیب خشک شده سالم و سلامت باشه. روزی یه سیب بخوری همیشه سالم می مونی. این عبارت ها رو خیلی شنیدیم. چیپس سیب می تونه باعث بشه صورتت چاق بشه و به علاوه باعث میشه که پوستت بهتر و شفاف تر بشه اونم به خاطر تامین تمامی آنت اکسیدان و ویتامین های لازم.🍎

✔خربزه و ...

 خری آنلاین میوه خشک بوکاژ برای پر تر شدن صورت

میوه خشک کادوئی بوکاژ:

میوه خشک ها با خواصی که دارن باعث شدن تبدیل به بسته های کادویی شیک و مجلسی بشن. امروزه خیلی راحت می تونی به جای شیرینی و شکلات که مضر هم هستن بسته های مخلوط کادویی میوه خشک رو به عنوان هدیه با خودت ببری مهمونی و دور همی ها. 

صنایع غذایی بوکاژ بهترین برند در مشهد برای خرید میوه کادویی مخلوط با بسته ای شیک و قیمتی مناسب می تونه بهتون در این راه کمک کنه. بسته های کادویی در وزن های 200 و 500 گرمی به صورت جعبه ایی و  وزن های 80، 100، 150 ،250، 500 و 1000 گرمی در پاکت های زیپ دار هستند برای اطلاع از قیمت میوه خشک در مشهد به وبسایت بوکاژ سر بزنید.

قیمت میوه خشک مخلوط:❔❔

با صنایع غذایی بوکاژ BOOKAJ اصلا نگران قیمت نباشین. تنها کاری که نیازه انجام بدین چک کردن قیمت ها در وبسایت ما هست و من مطمئن هستم که شما بعدش با خیال راحت خریدت رو انجام میدی.

خرید عمده میوه خشک و حبوبات

همکاری B2B و فروش عمده بوکاژ:

صنایع غذایی بوکاژ به عنوان تامین کننده ی حبوبات خوش پخت، میوه خشک مخلوط و تکی، ادویه جات و صیفی جات و نمک تصفیه شده در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده ی همکاری می باشد و توانایی ارایه نمایندگی در مابقی شهر های ایران را دارا می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با همکاری B2B با ما در واتساپ در ارتباط باشین.

 

اگر اطلاعات این مقاله از بوکاژ برایتان مفید بود می توانید آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید تا همه صورتی زیبا تر داشته باشند.

میوه خشک بوکاژ



نظرات
loader