فلفل سیاه یه ادویه ی ارزشمند

1401/06/03 تعداد بازدید: 829
فلفل سیاه یه ادویه ی ارزشمند

فلفل سیاه می تونه درمانگر خیلی از بیماری ها باشه. فلفل سیاه گیاه بومی هندوستان هست که ازش همیشه به عنئان طعم وعطر دهنده و چاشنی غذا استفاده میشده. ادویه فلفل سیاه تند و گرم 🔥🔥هست و ازش برای درمان خیلی از مشکلات استفاده میشه. خیلی از غذا ها با خرید فلفل سیاه از فروشگاه های آنلاین بوکاژ BOOKAJ  می تونه خوشمزه تر و خوش طعم تر بشه.

ارزش غذایی 5 گرم ادویه فلفل سیاه بوکاژ:

16 کیلو کالری

4 گرم کربوهیدرات

2 گرم فیبر

3 میلی گرم سدیم

1 گرم پروتئین

0 چربی

سرشار از ویتامین C و مواد معدنی مانند کلسیم و آهن می باشد.

خرید ادویه جات پت از مشهد برند بوکاژ

خواص ادویه فلفل سیاه بر بدن انسان🧾✅

بهبود گوارش و سیستم گوارشی بدن: افزایش میزان هضم غذا با فلفل سیاه ممکنه به خاطر اینکه آنزیم های هضم رو تحریک میکنه تا ترشخ بشن. و همچنین فلفل سیاه می تونه در کاهش گازهای معده نقش خوبی رو ایفا کنه و گازهای معده رو کمتر میکنه.💨💨

پیشگیری از سرطان با فلفل سیاه ممکنه؟؟ دیگه با فلفل سیاه نگران سرطان روده نباشین چون با اضافه کردن فلفل به غذاهاتون یه سری ماده ی لازم و مفید مثل کورکومین، سلنیوم، بتاکاروتن و ویتامین های گروه B به بدنتون میرسه که تماما میتونن شما رو در مقابل سرطان ایمن کنند.

کاهش و متعادل نگه داشتن فشار خون با ادویه فلفل سیاهطبق مطالعات انجام شده با اضافه کردن این ادویه به غذا ها تنظیم ومتعادل بودن فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا دیده شده پس از خرید فلفل سیاه در بین مابقی اویه ها مثل ادویه زردچوبه و یاادویه کاری خوشمزه غافل نشین. مقاله های مربوط به مابقی ادویه ها مثل خواص درمانی ادویه زنجبیل بر بدن و یا ادویه کاری دقیقا چیه و مابقی مقاله های مرتبط بخونین.

درمان سرفه و گلودرد: همیشه مامان بزرگا میگن تندی بخور وقتی سرما می خوری حتی مامان بزرگ من به فلفل سیاه میگه داروگرم ؟؟ احتمالا چون از خواص درمانی این ادویه باخبر بوده.🤒🤧

حالا تحقیقات نشون میده که چینی های قدیم فلفل سیاه رو به عنوان درمانگر سرفه و گلودرد میشناسن. با اضافه کردن ای ادویه می تونی گردش خونت رو بالاتر ببری و ترشح مخاط دهانت رو بالا ببری که همه به دفع ویروس سرماخوردگی کمک میکنن.  برای درمان سرفه می تونی فلفل سیاه رو با عسل طبیعی گرون قیمت مخلوط کنی و بخوری و درگه سرفه نداشته باشی.

بهبود عوارض آسم با فلفل سیاه پت بوکاژ: طبق مطالعات با گنجاندن فلفل سیاه در برنامه ی غذایی افراد مبتلا به این بیماری تا حد زیادی از عوارش و مشکلات آسم رهایی پیدا میکنن. فلفل سیاه می تونه دستگاه تنفسی رو پاکسازی کنه و علائم آسم رو کاهش بده.

سلامت دندان و دهان: 🦷با توجه به اینکه این ادویه ی تند خاصیت ضد باکتریایی داره می تونه باکتری های مضر دهان رو از بین ببره. برای درمان دندان درد به صورت طبیعی می تونی فلفل سیاه رو با نمک تصفیه شده مخلوط کنی و بزاری رو دندونت و یکم بعدش دردت کمتر میشه. نمک تصفیه شده ید دار بوکاژ چی هست؟؟🧾

فلفل سیاه می تونه به مغزت هم کمک کنه: فلفل سیاه بر سلامت مغزت نقش داره. تنظیم چرخه ی خواب و بیداری با فلفل سیاه. چیکار کنی صبح ها بتونی زود از خواب بیدار شی؟؟ فلفل سیاه بخور. بیماری پارکینسون بسیار آزار دهنده هست که میشه با این ادویه ی گرم و خوش عطر اثراتش رو کمتر کرد. ایندفعه که خواستی بری خونه مامان بزرگت براش خرید فلفل سیاه از بازار آنلاین  رو از فروشگاه های معتبر اینترنتی و با برند های معروف ادویه جات در مشهد مثل بوکاژ انجام بده و بهش هدیه بده. با ظروف شیشه ایی ادویه های بوکاژ بهشون یه ظرف کاربردی هم دادی که می تونن از شکلی استفاده کنن.

آیا فلفل سیاه می تونه در باروری مردان نقش داشته باشه؟؟ ✅ بله کاملا درسته. سطح تستسترون رو با خوردن فلفل سیاه می تونی بالا ببری و این ادویه می تونه تعداد اسپرم ها رو در مردان بالا ببره و قدرت باروریشون رو بلاتر ببره.🤰

ترک سیگار با مواد طبیعی: ترک سیگار با ادویه فلفل سیاه ممکنه. استنشاق بخار فلفل سیاه می تونه عوارش ترک سیگار رو کم کنه و کارتون رو راحت تر کنه.

خرید <span class='HilightTxt'>فلفل سیاه</span> پت بوکاژ

درمان سنگ مثانه

خاصیت ضد افسردگی

رفع تهوع با فلفل سیاه: زنان باردار از حالت های تهوع دوران بارداری با فلفل سیاه می تونن راحت بشن اما به اندازه و متعادل مصرف بشه.

درمان بیماری سل

به تاخیر انداختن نشانه های پیری پوست: وجود آنتی اکسیدان بالا در این ادویه باعث میشه همیشه یه پوست سالم و صاف داشته باشی.

چین و چروک پوستت با فلفل سیاه دشمنه: فلفل سیاه می تونه این چین و چروک ها و حتی لکه های پوستی رو از بین ببره.

سم زدایی پوست: فلفل سیاه رو بخر و با ماست مخلوط کن و به مدت ده دقیقه بزار رو پوستت و از شر آکنه دور باش.

فلفل سیاه برای مو خوبه؟؟ ✅ بله این ادویه می تونه از ریزش مو ها حلوگیری کنه و حتی شوره سر رو از بین ببره. یه قاشق فلفل سیاه رو با ماست و یا کشک قاطی کن و بزار روی پوست سرت. ماسک طبیعی درمان کننده شوره سر.

نگهداری فلفل سیاه چطوری باید باشه؟؟

اول از همه ادویه ها باید در محیط خنک و تاریک باشن و به دور از رطوبت و نور خورشید. بهترین ظرف برای نگهداری ادویه جات ظروف شیشه ایی هستن که پلمپ شده باشن و اجازه ی ورود هوا به ظرف رو ندن.

<span class='HilightTxt'>فلفل سیاه</span> یه ادویه ارزشمند بوکاژ

آیا ادویه ها تاریخ انقضا دارن؟؟

مامان هامون ادویه ها رو تا سال ها نگه می داشتن و استفاده میکردن اما باید بدونیم که ادویه جات هم تاریخ انقضا دارن و نهایت باید 6 ماه مصرف بشن. با خرید ادویه جات از فروشگاه های معتبر به جای عطاری های قدیمی و سنتی که ادویه هاشون می مونن. هنگام خرید به مجور های وزارت بهداشت توجه کنین. ما در بوکاژ تمامی استاندارد های لازم برای تولید و بسته بندی ادویه جات و میوه خشک و حبوبات بسته بندی سلفونی رو داریم.

اندازه ی فلفل روزانه چقدر هست؟؟ روزانه باید چقدر فلفل مصرف بشه؟؟🤔🧾✅

در مصرف فلفل سیاه و هیچ ادویه ی دیگه ایی زیاده روی نکنین و همیشه تعادل رو حفظ کنین. میگن که 40 گرم فلفل ویتامین C روزانه رو تامین میکنه ولی قطعا غذا با این حجم فلفل سیاه قابل خوردن نیست و باید بدونین که ویتامین های روزانه رو نباید از یک ماده تامین کنین و بهترین برنامه یغذایی متنوع بودن مواد غذایی مصرفی روزانه هست و به همین دلیل هست که میوه مخلوط بوکاژ فروش بیشتری داره و ادویه ی کاری که جمع چند نوع ادویه هست خواهان بیشتری داره.

همکاری B2B و فروش کلی:

برای خرید کلی محصولات بوکاژ با ما در واتساپ در ارتباط باشین و بوکاژ BOOKAJ رو در فضای مجازی دنبال کنین.

امکان اخذ نمایندگی در شهر های ایران برای محصولات بوکاژ اعم از میوه خشک تکی و مخلوظ، حبوبات خوش پخت و دستچین، ادویه جات ، نمک تصفیه شده و انواع سبزی خشک و صیفی جات.

 

اگر اطلاعات این مقاله از بوکاژ برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.



نظرات
loader