گلابی و سرماخوردگی

1401/11/17 تعداد بازدید: 308
گلابی و سرماخوردگی

 مدت زمان مورد نیاز برای خواندن این مقاله برابر با 5 دقیقه می باشد.

 گلابی خشک شده بوکاژ و سرماخوردگی

گلابی خشک شده با کیفیت نه تنها برای سرماخوردگی با عنوان راه درمانی شناخته می شود بلکه فواید بسیار زیادی برایمان دارد که در این مقاله از بوکاژ BOOKAJ به آنها خواهیم پرداخت و خواهیم دانست که بی دلیل نیست که گلابی را شاه میوه ها می دانند.
میوه های خشک شده این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. با افزایش امکان دسترسی به اینترنت و گوگل افراد به راحتی از فواید دارویی و درمانی میوه خشک ها آگاه می شوند و خرید اینترنتی میوه خشک مخلوط و فله به شدت همه گیر شده است. میوه خشک می تواند به عنوان یک میان وعده ی عالی برای کودکان در مدرسه و یا برای افراد شاغل به عنوان انرژی دهنده محسوب شود. میوه خشک ها نه تنها انرژی مورد نیاز برای ادامه ی روز را در اختیارمان قرار می دهند بلکه دارای ویتامین ها و مواد معدنی مفیدی هستند که برای داشتن بدنی سالم و سرحال به آنها نیاز داریم.
در میان میوه خشک ها گلابی خشک شده با کیفیت می تواند استثنا باشد. با گلابی خشک شده می توانید به راحتی سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید تا دیگر دچار سرماخوردگی نشوید و یا حتی اگر دچار ضعف بدنی هستید و احساس لرزش در بدنتان به دلیل افت و ضعف بدنی دارید بهتر است گلابی خشک شده را به برنامه ی غذاییتان اضافه کنید تا همواره شاداب و پر انرژی باشید.
 
مقاله ی خواص موز خشک شده برای اطلاعات و آگاهی بیشتر توسط تیم بوکاژ پیشنهاد می شود.
 
ارزش غذایی گلابی خشک شده:
در هر 100 گرم گلابی:
58 کیلوکالری انرژی
146 گرم کربوهیدارت
0.38 گرم پروتئین
0.12 گرم چربی
3.10 گرم فیبر
9.80 گرم قند
و مابقی ویتامین ها و مواد معدنی و ریز مغزی های لازم روزانه که شامل ویتامین های A، D ،E ،K ،C ،B و مواد معدنی هایی مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر وغیره
گلابی خشک شده و سرماخوردگی: سرماخوردگی یکی از مشکلات فصل های سرد سال می باشد که به راحتی می تواند شما را تا حداقل یک هفته درگیر کند. برای رهایی از بی حال و بدن درد های سرماخوردگی می توانید از گلابی خشک شده بهره ببرید. گلابی خشک شده با دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین C می تواند سیستم ایمنی بدنمان را تقویت کند تا در برابر ویروس ها مقاوم تر باشند. به علاوه گلابی دارای آنتی اکسیدان فراوانی می باشد که در قوی کردن دستگاه ایمنی نقش بسزایی ایفا می کند و به شما در سالم و سلامت ماندن کمک می کند.
تقویت بافت استخوان ها با گلابی خشک شده: فکر کردن به این موضوع که گلابی می تواند به بافت ایتخوان ها کمک کند بسیار دور از ذهن برایمان بوده و سال ها اینطور می اندیشیدیم که تنها لبنیات مانند ماست و دوغ می توانند به بافت استخوان ها کمک کنند تا متراکم تر و محکم تر باشند. کلسیم برای داشتن استخوان بندی محکم مورد نیاز است که این ماده ی معدنی در بافت گلابی خشک شده موجود است و با اضافه کردن گلابی خشک شده به برنامه ی غذایی تان به راحتی می توانید از پوکی استخوان در دوران پیری و میانسالی در امان بمانید.
خرید گلابی خشک شده از مشهد
بهبود هضم غذا با گلابی خشک شده: با گلابی خشک شده می توانید به سیستم گوارشی و هضم تان کمک کنید تا هضم و جذب راحت تری را داشته باشید. پوست گلابی دارای مقادیر زیادی فیبر است که می تواند به حرکت روده ها کمک کند و هضم و دفع راحت تری داشته باشید. دلیل اینکه ما در تیم بوکاژ گلابی خشک شده را همراه با پوستشان ارایه می دهیم هم همین موضوع است و ارزش پوست گلابی بسیار بالا می باشد. با گلابی خشک شده با کیفیت می توانید به راحتی از بیماری هایی مانند یبوست و بواسیر در امان باشید.
گلابی و مشکلات تنفسی: با نوش جان کردن تنها چند تکه از گلابی خشک شده در روز می توانید از مشکلات تنفسی دور بمانید. افرادی که دچار بیماری تنگی نفس هستند می توانند با خرید گلابی خشک شده از فروشگاه های اینترنتی با کمترین قیمت در بهبود این بیماری کمک کنند. گلابی برای درمان و بهبود گلودرد وآلرژی های ناشی از سرماخوردگی نیز مناسب است و اگر دسترسی به گلابی تازه سخت است می توانید گلابی خشک شده را جایگزین کرده و از فواید آن لذت ببرید.
گلابی خشک یک تب بر طبیعی: تب یک علامت است و در کودکان بسیار آسیب زننده است و پدر و مادر ها همیشه در تلاش هستند تا درجه ی تب را پایین بیاورند و از آنجا که کودکان نمی توانند هر دارویی را مصرف کنند پس بهترین راه حل مواد گیاهی و طبیعی هستند که عوارض جانبی نیز ندارند. گلابی خشک شده می تواند برای کودکانتان مفید و تب بر باشد و همچنین طعم و مزه ی خوب آن اشتها آور باشد و کودکان به نوش جان کردنش علاقه نشان دهند.
سیب خشک شده نیز می تواند در پایین آوردن تب نقش بسزایی ایفا کند و سیب خشک با عنوان تب بر طبیعی نیز شناخته می شود. برای اطلاعات بیشتر پیرامون سیب خشک شده به مقاله ی چرا سیب خشک برامون خوبه بخوانید.
برای خرید و اطلاع از قیمت های گلابی خشک شده ی فله و بسته بندی در مشهد و سایر شهرها به وبسایت بوکاژ BOOKAJ مراجعه کنید و حس خوب خرید را با بالاترین کیفیت و شیک ترین بسته بندی به همراه مناسب ترین قیمت تجربه کنید.
 خواص گلابی خشک شده بوکاژ
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.
 


نظرات
loader