پکیج غلات و سبزی جات خشک

1401/06/24 تعداد بازدید: 451
پکیج غلات و سبزی جات خشک

لازم به ذکر می باشد که پکیج های محصولات بوکاژ فقط برای فروش سازمانی و خرید های عمده باز هستند و برای خرید تکی غیر فعال شده اند. برای خرید های عمده با ما در ارتباط باشید.

 

پکیج غلات و سبزیجات خشک بوکاژ با هدف کمک به مشتریان می باشد. برای اینکه بتونی یه آشپزی خوب و عالی داشته باشی باید قبل از شروع به آشپزی کردن مواد اولیه آشپزی رو داشته باشی. تیم بوکاژ یه پکیج عالی غلات و سبزی خشک آماده کرده که می تونه کمک بزرگی به آشپز ها و تازه عروسان عزیز باشه.

دیگه وقت اون که بری سبزی تازه بخری و بشینی پاک کنی گذشته. الانا دیگه همه سبزی خشک استفاده می کنن که هم راحت تره و هم اینکه مدت زمان بیشتری نسبت به سبزی تازه می مونه.

دلیل اینکه سبزی خشک می کنند چی هست؟

شاید به این فکر کنی که اصلا چرا سبزی رو باید خسک کرد؟ جواب اینه که در گذشته های دور وقتی می خواستن یه سبزی رو در همه فصل های سال نگه دارن اونو خشک می کردن. یعنی اینکه قطعا نگهداری نعنا خشک برای یک سال یه کار غیر ممکن بوده و اصلا فاسد و پلاسیده میشده. پس شروع به خشک کردن اونها کردند تا بتونن همیشه از فواید سبزیجات استفاده کنند و بهره ببرند.

خرید سبزی خشک بوکاژ در مشهد

سبزیجات خشک شده ارزش غذایی پایین تری دارند؟

خیر این تفکر بسیار اشتباه هست چون با خشک کردن ما فقط داریم آب انها رو تبخیر می کنیم و ممکنه یه درصد کمی از ویتامین ها در فرایند خشک کردن از بین بروند؛ اما ارزش غذایی سبزی جات کم و بی ارزش نمیشه. پس می تونی با خیال راحت خرید سبزی خشک شده رو سفارش بدی و غذای مورد علاقت رو باهاش درست کنی.

پکیج غلات و سبزی جات شامل چه مواردی هست؟

این پکیج شامل 9 قلم غلات و 4 قلم سبزی خشک و لیمو عمانی هست. این پکیج شامل بلغور گندم، بلغور جو، جو پوست کنده، جو پرک،گندم پوست کنده، نشاسته،سبزی خشک قورمه سبزی، نعناع خشک، شوید خشک شده، لیمو عمانی، آرد برنج، آرد سفید و آرد نخود می باشد.

با مراجعه به صفحه ی پکیج های شگفت انگیز بوکاژ BOOKAJ می تونی پکیج دلخواهت رو سفارش بدی.

خرید حبوبات بسته بندی با قیمت عمده

چرا باید پکیج غلات و سبزی خشکِ بوکاژ بخرم؟

اولین دلیل اینه که مقرون به صرفه هست. یعنی 35 درصد ارزانتر بخر. اگه قیمت غلات و فیمت سبزی خشک رو در بازار با بوکاژ مقایسه کنی می بینی که قیمت ها بسیار مناسب هستند بخاطر اینکه ما تولید کننده هستیم و رضایت شما برامون مهمه. وقتی پکیج غلات و ادویه جات رو بخری دیگه نیاز نیست هزینه ی پست رو پرداخت کنی چون ما پکیج مورد نیازتون رو به صورت رایگان به شما تحویل می دیم.

لیمو عمانی: یکی از جذابیت های این پکیج وجود لیمو عمانی هست. لیمو عمانی برای طعم دادن به خیلی از خورشت ها مثل قیمه، قورمه سبزی و خیلی از غذاهای دیگه مثل آبگوشت استفاده میشه. لیمو عمانی م یتونه یه جایگزین عالی برای نمک باشه. اگه مزه دار بودن غذا با نمک تصفیه شده ید دار فقط برات ممکنه، می تونی از پودر لیمو عمانی هم استفاده کنی که خیلی مفید و کارساز هم هست.

چطور گرد لیمو عمانی درست کنیم؟

تهیه ی گرد لیمو عمانی در خانه کار سختی نیست فقط کافیه پس از خرید لیمو عمانی بوکاژ به صورت تکی و یا همراه پکیج غلات و سبزی خشک. می تونی پوستش رو جدا کنی و اونا رو بریزی تو آسبان کن و منظر بمونی تا گرده ی لیمو عمانی بهت تحویل بده. همینقدر راحت از ارزش های لیمو عمانی بهره ببر.

خواص لیمو عمانی:

بهبود سیستم هضم غذا

پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان

منبه قوی آنتی اکسیدان

بهبود علائم سرماخوردگی و گلو درد

منبع خوبی از ویتامین های C , D

اطلاعات بیشتر در رابطه با لیمو عمانی را در مقاله ی بوکاژ تحت عنوان لیمو عمانی یا لیمو امانی به چه دردی می خوره بخونید.

سبزیجات خشک این پکیج شامل:

سبزی خشک این پکیج شامل نعنا خشک هست که می تونید برای طعم دار کردن ماست و دوغ ازش استفاده کنین. این کار نه تنها باعث میشه از سردی این لبنیات دور بمونین بلکه باعث میشه یه عطر دلچسب بهشون اضافه کنی.

شوید خشک برای تهیه ی ماهی پلو بسیار بسیار کارامد هست. موقع هایی که وقت نداری شوید رو پاک کنی و یا اصلا یه زمان نامناسب در روز می خوای آشپزی کنی، شوید خشک به کمکت میاد تا دیگه نگران چیزی نباشی.

و در نهایت سبزی خشک قورمه سبزی هست. نمی دونم تا حالا با سبزی خشک قورمه سبزی درست کردی یا نه؟ اما یه طعم کاملا متفاوت از قورمه سبزی رو می تونی تجربه کنی. اگه از بو گرفتنت عرقت از خوردن بعد از قورمه سبزی پر از شنبلیله ناراحتی باید بدونی که با خوردن سبزی خشک دیگه این مشکل رو نداری. یعنی سبزی خشک قورمه سبزی دیگه باعث این مشکل نمیشه. 

طعمی که سبزی خشک به خورشت قورمه سبزی میده به حدی هست که خیلی از آشپز ها در کنار سبزی تازه کمی سبزی خشک قورمه سبزی هم اضافه می کنند تا به اون طعم دلچسب و اذتبخش برسند.

خرید سبزی خشک با کیفیت بوکاژ در مشهد

این پکیج شامل سه نوع آرد هم هست:

آرد نخود برای پختن شیرینی نخودی های خشومزه کاربردی هست. با خرید این آؤد با کیفیت بوکاژ می تونی شیرینی نخودی که دستور پخت ساده ایی هم داره رو بپزی و ازش لذت ببری تازه با هزینه ی کمتر از بازار.

آرد سفید برای کیک و شیرینی پزی استفاده میشه و از کیفیت خوبی هم برخوردار هست.

آرد برنج هم برای تهیه ی شیرینی برنجی بسیار کاربردی و مناسب هست.

جو پوست کنده و جو پرک: یه سوپ جو همیشه یه پیش غذا برای ما ایرانی هاست. مخصوصا تو فصل های سرد سال می تونه بسیار دلچسب باشه. برای اینکه بتونی تو وقتت صرفه جویی کنی از جو پرک شده استفاده کن که بسیار زودتر آماده میشه.

برای بادگیری جو هه اون ها رو به مدت 5 ساعت داخل آب ولرم بزارین خیس بخورند.

بلغور جو و گندم بسیار کاربردی در تهیه ی پیش غذا ها ی متنوع و زیادی هستند.

خواص بلغور جو:

از بین رفتن ضعف عمومی بدن به دلیل وجود آهن بسیار بالا در این ماده ی غذایی.

کمک به دفع کردن سنگ کلیه

التیام و بهبود زخم های قدیمی و کهنه

کارشناسان تغذیه از این ماده ی غذایی برای لاغر شدن هم استفاده می کنند.

فایده های بلغور گندم:

مفید برای استحکام کردن مو ها

رشد مو ها با بلغور گندم

بهبود در هضم غذا

کاهش وزن و لاغری با بلغور گندم

گردش خونت رو با بلغور گندم بالا ببر

حفاظت کننده از قلب

و کاهش قند خون ومتعادل نگه داشتنش

خرید سبزی خشک بوکاژ

فروشگاه های آنلاین:

افزایش محبوبیت وسایل الکترونیکی و اینترنت میان مردن، خرید اینرنتی بسیار مشهور شده و خیلی از افراد به راحتی خرید خودشون رو در خونه و از رو مبل خونشون بدون هیچ زحمتی و صرف و تلف کردن وقت انجام میدن.

به فروشگاه های آنلاین بوکاژ سر بزنید تا خرید مطمئن رو تجربه کنید.

اگر اطلاعات  مقاله برایتان مفید بود، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  

 



نظرات
loader