پکیج شگفت انگیز ادویه جات و چاشنی ها

1401/06/22 تعداد بازدید: 670
پکیج شگفت انگیز ادویه جات و چاشنی ها

لازم به ذکر است که دیگر این بسته ها بصورت تکی به مشتریان فروخته نمی شود و تنها خرید های سازمانی و فروش عمده خواهند داشت.

 

پکیج شگفت انگیز ادویه جات بوکاژ بهترین انتخاب برای داشتن ادویه جات لازم برای خورشت ها و غذا ها هست. همیشه موقع خرید ادویه جات از بازار باید یه لیست داشته باشیم و موقع خرید هی تیک بزنیم. اما یه راه حل بهتر هم تیم بوکاژ براتون داره و اونم اینه که یه پکیج ادویه جات و چاشنی آماده کرده کرده که خیلی راحت می تونی با خریدش همه ی ادویه های لازم رو داشته باشی. ادویه ها چاشنی های بسیار خوبی برای طعم دادن به غذا ها و مخصوصا خورشت ها هستن می تونی خیلی راحت طعم غذاهاتو با اضافه کردن ادویه ها بهتر کنی اما امروزه مردم از فواید ادویه ها برای سلامتی بدن با خبر هستن و دیگه فقط بخاطر طعم و عطرش نیست که ادویه ها رو به غذاهاشون اضافه می کنن. خواص درمانی و دارویی ادویه جات امروزه بر کسی پوشیده نیست و مردم می دانند که با مصرف ادویه ها می تونن زندگی سالم تری رو تجربه کنن.

ادویه جات در مشد برند معروف بوکاژ

پکیج ادویه جات بوکاژ BOOKAJ شامل 18 نوع ادویه هست که شامل ادویه کاری، پودر سیر، پودر پاپریکا، بیکینگ پودر، دارچین، زردچوبه، فلفل قرمز، آویشن، جوش شیرین، زنجبیل، چوب دارچین، هل سبز،گل گاوزبون، اسپند، فلفل سیاه، وانیل، زیره سیاه و زیره ی سبز می باشد که تمامی ادویه های لازم برای درست کردن بیشتر غذا ها هستند.

مصرف ادویه ها چه خواصی برای بدن ما انسان ها دارد؟؟

ادویه ها باعث افزایش سوخت و ساز در بدن ما می شوند. افزایش سوخت و ساز باعث میشه که چربی در بدنمون ذخیره نشه و کالری بیشتری سوزونده بشه. اضافه کردن ادویه های فلفل سیاه و فلفل قرمز و زنجبیل باعث میشه دمای بدن بالاتر بره و عرق ریزی باعث میشه لاغر تر بشیم.

کاهش و بهبود درد معده با مصرف ادویه ها ممکن هست. طی تحقیقات انجام شده دارچین و هل برای بهبود مشکلات گوارشی بسیار کمک کننده هستند. کاهش حالت تهوع با مصرف هل و دارچین نیز میسر هست.

کاهش و از بین رفتن التهاب بدن با ادوبه جات: اگر بدنی ملتهب دارین و دچار گرفتگی عضلانی هستین، ادویه ی زردچوبه رو به غذاهای خود اضافه کنید.

کاهش فشار خون: پودر سیر باعث دفع سموم بدن میشه و می تونه به سلامت قلب کم شایانی بکنه. مصرف پودر سیر باعث از بین رفتن رسوبات رگ های خونی می شود که باعث میشه ضربان قلب کندتر شود.

برای بالا رفتن دما و حرارات بدن فلفل استفاده کنین. این ادویه در فصول سرد سال می تونه باعث بشه که به راحتی سرما نخورید.

تقویت حافظه: با اضافه کردن فلفل سیاه به غذا ها حافظه ی خودتان رو تقویت کنین. مصرف این ادویه باعث میشه علائم آلزایمر دیگه براتون دردسر ساز نباشه و به راحتی به زندگی روزمره تون ادامه بدین.

زیره یک ادویه ی کاربردی و مفید برای دستگاه گوارش می باشد. داروی ترش کردن و نفخ کردن را از زیره بخواهید و دیگر سراغ درمان های شیمیایی نباشید. زیره می تونه باعث یشه که سروصدای شکم و روده ها بعد غذا از بین بره.

درمان حالت تهوع با هل: به علاوه هل می تواند بوی بد دهان را نیز از بین ببرد.

ادویه ی زردچوبه شاه ادویه هاست و محبوبیت بسیار زیادی دارد. این ادویه برای پوست به شدت مفید می باشد و موجب میشه افسردگی و غمگینی از بین بره و شادی و خوشحالی رو تجربه کنید.

دارچین باعث میشه دیگه هضم غذای راحتی داشته باشی. ادویه دارچین رو به غذاهای سنگین اضافه می کنن تا دچار دردسر نشیم.

خرید ادویه جات و حبوبات بوکاژ د رمشهد

چرا باید به جای خرید تک تک خریدن ادویه ها، پکیج ادویه جات بوکاژ رو بخریم؟؟

حتما تا الان این سوال به ذهنت اومده که چرا باید یه جا ادویه بخری. من دلیلشو الان میگم. خرید ادویه جات به صورت پکیج به صرفه تر هست. وقتی خرید ادویه جات پکیج رو انجام بدی یه تخفیف خیلی خوب می گیری که باعث میشه از خریدت راضی باشی و اینکه پول پست دیگه نیاز نیست بدی. از این بهتر چی می خوای. یه دلیل دیگه هم می تونه این باشه که یه لیست کامل از ادویه ها رو نیاز نیست آماده کنی و بیوفتی دنبالش تو بازار. با خرید ادویه پکیج می تونی یه سری ادویه های خورشتی رو خودت بسازی فقط کافیه ادویه ی یه خورشت خاص رو با هم مخلوط کنی.

محل نگهداری ادویه جات کجاست؟؟

بهترین مکان برای نگهداری ادویه جات به دور از نور خورشید هست. وقتی نور خورشید به ادویه ها میرسه باعث میشه که هم کیفیتشون رو از دست بدن و هم دیگه بی ارزش بشن. دلیلی اینکه می گیم دیگه از عطاری ایی که ادویه هاش رو باز و در فضای نور خورشید هستن نخری همینه. بهتره ادویه ها به دور از گرما و در محیطی خنک و خشک نگهداری بشن.

مقاله لیست حبوبات عروس به شما پیشنهاد می گردد.

آیا ادویه ها تاریخ انقضا دارند؟؟

ممکنه با خودت فکر کنی که مامان بزرگ ها و مامانامون ادویه ها رو برای مدت خیلی طولانی نگه میداشتن پس تاریخ مصرف یا ندارد و یا خیلی زیاده اما باید بدونی که بله تاریخ انقضای ادویه ها تا یک سال هست و بعد از اون دیگه بی خاصیت می شوند و انتظار فواید و خواص داروئی و درمانی از ادویه جاتتون نداشته باشین.

بهتره برایی اینکه از تاریخ انضای ادویه و چاشنی ها مطمئن بشی، از تولید کننده های معتبر و برند های معروف ادویه جات مثل بوکاژ خرید کنید.

خرید بسته های عمده ادویه در مشهد

یکی از ادویه جات موجود در پکیج شگفت انگیز بوکاژ نمک تصفیه شده ی ید دار هست. باید بدونی که نمک یکی از معروف ترین ادویه ها برای طعم و مزه دار کردن غذا هست اما باید به اندازه خیلی کم مصرف بشه چون می تونه مشکلات خیلی جدی رو برای بدنمون ایجاد کنه. 

نمک تصفیه شده ی ید دار برامون مفیده اونم از این نظر که دریافت ید بسیار مشکل و سخت هست و بعد از مدتی که ید مصرف نکنی دچار خیلی از بیماری ها به خصوص کم کاری و پرکاری تیروئید میشیم پس وزارت بهداشت و استاندارد ها تغییر کرد تا نمک ها ید دار بشن تا بتونن به انسان ها کمک کنند. عنصر ید از مواد خیلی کمی مثل غذاهای دریایی به دست میاد اما با توجه به خاک و آب های دریای ایران میزان ید موجود در ماهی و میگو بسیار کم هست پس باید نمک تصفیه شده ی ید دار مصرف بشه. اما به اندازه و بسیار کم. برای خواندن اطلاعات بیشتر به مقاله ی نمک تصفیه شده ی ید دار چیست مراجعه کنید. 

ادویه پت بوکاژ

از کجا ادویه بخریم؟؟

به طور خلاصه در بالا توضیحاتی داده شد. اما باید بدونی که خرید ادویه ها از عطاری ها ریسکی هست و بهتره در خرید ادویه ها دقت بیشتری رو داشته باشیم.

دیگه زمان خرید های حضوری و رفتن بازار و دنبال ادویه ایی که لازم داری گذشته چون خیلی راحت می تونی با سر زدن به وبسایت های رسمی و برند های معتبر ادویه جات، ادویه ی با کیفیتت رو بخری.

با خرید از فروشگاه های اینترنتی بوکاژ نه تنها سریع تر خرید می کنی بلکه آلودگی کمتری هم ایجاد می کنی.

خرید ادویه جات از بوکاژ رو به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب و البته ضمانت برگشت از خرید انجام بده. اون چیزی که برای تیم بوکاژ خیلی مهم هست، رضایت از خرید مشتریان می باشد.

 

برای خرید ادویه جات در مشهد می توانید به وبسایت اینترنتی ما سری بزنید تا از آخرین قیمت ها با خبر شوید. 

برای نگهداری ادویه ها مقالات زیادی را در وبسایت بوکاژ داریم که به شما پیشنهاد می شوند تا بدانید که ادویه جات هم برای همیشه نمی توانید داشته باشید و مدت ماندگاری زیادی ندارند و همچنین برای نگهداری آنها باید موارد زیادی را رعایت کنید از قبیل اینکه به دور از نور خورشید باشند تا رنگ آنها عوش نشود و به دور از رطوبت باشند تا عطر و مزه ی خود را حفظ کنند و چندین نکات دیگر که باید در مقالات ما جست و جو کنید.

فروش آنلاین ادویه و حبوبات بوکاژ در مشهد

اگر اطلاعات خوبی در این مقاله از وبسایت بوکاژ یافتید می توانید آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.



نظرات
loader