میوه خشک صادراتی

1400/10/15 تعداد بازدید: 552
میوه خشک صادراتی

 

فروش بهترین میوه خشک بسته بندی صادراتی

بهترین میوه خشک بسته بندی برای ارائه در بازار های خارجی و صادراتی کدام است؟ برای پاسخ به این موضوع باید در نظر داشت که هر بازار شرایط خود را برای خرید و فروش میوه خشک دارد و بر این اساس، ممکن است بهترین نمونه از نظر یک کشور، بدترین مورد در یک کشور دیگر باشد. بنابراین بهتر است برای روشن شدن این امر ابتدا استانداردها و شرایط بازار هدف را به درستی بشناسیم

صادرات انواع میوه خشک بسته بندی شده

بارها به موضوع اهمیت خروج محصولات از کشور به شکل فرآوری شده و بسته بندی اشاره شده و بنابراین صادرات میوه خشک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در حال حاضر بخش عظیمی از محصولاتی که در کارگاه ها و کارخانه های میوه خشک تولید می شود به صورت فله می باشد حال آن که صادرات بسته بندی شده هم به نفع اقتصاد کشور است و هم به نفع تولید کننده؛ چرا که میزان ارزآوری که در میوه خشک بسته بندی شده وجود دارد در فله ای نبوده و تولید کننده نیز با معرفی محصولات تحت بسته بندی و برند خود با راحتی و اطمینان بیشتری قادر به تولید و صادرات بعدی خواهد شد.

البته انتخاب نمونه بسته بندی میوه خشک مناسب برای هر کشور از نکاتی است که بایستی به طور اصولی و استاندارد مورد توجه باشد.

بهترین کیفیت میوه خشک جهت تجارت

همان طور که در بحث بسته بندی نیاز به رعایت استاندارد های متناسب با بازار هدف داریم، در بحش کیفیت نیز وضعیت به همین منوال است و باید در تولید طوری اقدام کنیم که مشتری میوه خشک در مقصد محصول را تأیید کرده و به فکر سفارشات جدیدی از ما باشد.

البته بهترین کیفیت ممکن است در کشورهای مختلف به یک معنا نباشد و به همین دلیل بایستی بزرگترین تولید کننده میوه خشک در ایران طوری عمل نماید که تنوع کیفیت ها از دید مشتریان را ارزیابی نموده و در خط تولید خود اعمال کند.

این کیفیت هم به لحاظ طبیعی و ارگانیک بودن محصول و هم از نظر شکل ظاهری زیبا و لوکس می تواند مورد بررسی قرار گیرد.

همان گونه که می دانید دنیا به سمت استفاده از محصولات ارگانیک متمایل شده و بر این اساس اگر تولیدات میوه خشک ایرانی نیز به این سمت پیش رود شاهد رونق بیشتری در تجارت میوه خشک خواهیم بود.

در بحث ظاهری نیز باید محصولی خشک با درصد متناسب رطوبت  و مواد افزودنی در تولید آماه گردد که همین مسئله نیز باید از دیدگاه مشتری خارجی بررسی شود.

بازار صادرات میوه خشک ایرانی

اگر چه بسیاری از افراد سعی می کنند با گرفتن وام های دولتی و به هر حال با فراهم کردن سرمایه، اقدام به تولید و به طور مثال تولید میوه خشک نمایند، اما باید مسئله ی فروش نیز مورد بررسی قرار گیرد.

بنابرای قبل از این که به فکر هزینه راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی باشیم باید به دستی ببینیم بازار عمده میوه خشک چگونه است؟

در پاسخ باید دو بعد فروش را در نظر گرفت؛ داخلی و خارجی.

اگر چه فروش در بازار داخلی کم کم رونق خوبی پیدا کرده و بسیاری از تولید کنندگان داخلی سفارشات بالایی از مشتریان داخل کشور دریافت می کنند اما کمترین فروش صادراتی به لحاظ میزان سود آوری بیشتر از بالاترین میزان فروش در بازار داخلی خواهد بود.

بر این اساس بهتر است برای سرمایه گذاری در حوزه ی میوه خشک با چشم انداز صادراتی شروع به کار نمائیم و البته قبل از هر کار بایستی در خصوص بازاریابی و تبلیغات به درستی عمل کنیم



نظرات
loader