لیمو عمانی یا همان لیمو امانی به چه دردی می خوره؟؟

1401/04/16 تعداد بازدید: 1624
لیمو عمانی یا همان لیمو امانی به چه دردی می خوره؟؟

لیمو عمانی ( یا همان لیمو امانی) محبوب ترین میوه ی خشک شده بین ما ایرانی هاست. خانوم های ایرانی خوش سلیقه خرید لیمو عمانی رو فقط برای یک نوع غذای خاص ندارن همه می دونیم که از خورشت قیمه گرفته تا آبگوشت با عطر و طعم لیمو عمانی بوکاژ bookaj یه چیز دیگه است.

برای خرید لیمو امانی یا همان لیمو عمانی به فروشگاه های اینترنتی ما در وبسایت بوکاژ سر بزنید.

بالاخره کدوم درسته لیمو عمانی یا لیمو امانی؟؟ تلفظ صحیح کدومه؟

تو هم حتما تا حالا فکر کردی چرا اسمش لیمو عمانیه ؟ اول از همه بیا دیگه املای درست این کلمه رو یادبگیر و بهش بگو لیمو امانی😐 آره درسته چون اصلا کشور عمان که مرکبات خوبی نداره و خیلی هم بابت مرکبات مرغوب شهرت نداره. اسمش لیمو امانی هست به دلیل اینکه پایتخت اردن امان هست و مشهوره برای مرکبات خوب و با کیفیت.

تو ایران هم معروفترین شهر برای تولید لیموی خوب شیراز هست. آفرین درسته لیمو ترش رو که خشک کنی میشه لیمو عمانی یا لیمو امانی.🙂

لیمو عمانی که یه میوه ی خشک شده هست مزه ی ترش و تلخی خاصی به غذا هامون میدن که تو خاورمیانه بیشترین استفاده در آشپزی رو داره.

پس اشتباهه که فکر کنی لیمو عمانی درسته چون برای کشور عمان هست. این دیدگاه اشتباه هست که متاسفانه یه سری از دوستان دارند.

چیکار کنیم که لیمو  امانی تلخ نشه؟؟ 

همه همیشه نگران اینن که با استفاده از لیمو عمانی یا همان لیمو امانی حورشتشون تلخ شه. بیا چند تا راه حل بهت بدم که با خیال راحت بتونی لیمو عمانی بوکاژ BOOKAJ بخری. اول از همه به جای اینکه اونو سوراخ کنی و بندازی تو خورشت؛ ایندفعه بیا از وسط با چاقو نصفش کن و دانه هاشو دربیار و ایندفعه یا همون شکلی بنداز تو غذا و قبل سرو درشون بیار یا اینکه میتونی خیلی راحت پوست و هسته هاشو جدا کنی و پرک لیمو رو بریزی تو غذا و از طعم خوشمزه اش تو غذا لذت ببری.

خیلی ها هم قبل استفاده از لیمو امانی اونو تا آب ولرم واسه چند ده دقیقه میزارن و این باعث میشه که مزه ی تلخیش کمتر بشه.

پودر یا گرد لیمو امانی هم محبوبیت خاصی بین آشپز های ایرانی داره اما متاسافانه اونو نمیشه ت هر غذایی استفاده کرد چون رنگ غذا رو به راحتی تیره میکنه و دیگه از غذای خوشرنگی که با گوجه خشک به جای رب صنعتی استفاده کردی خبری نیست.

لیمو عمانی بوکاژ یا لیمو امانی بوکاژ

طرز تهیه گرد لیمو عمانی چیه:

از فروشگاه بوکاژ که لیمو عمانی رو با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خرید کردی؛ بعدش پرک لیمو ها رو جدا میکنی و میزاری کاملا خشک بشن و بعدش تو هاون می کوبی. حالا گرد لیمو عمانی رو داری. بریزش تو شیشه و تو کابینت نگهشون دار. 

چه جوری تو خونه لیمو امانی درست کنیم؟

اول از همه باید لیموی تازه و آبدار پیدا کنی که لیموی شیراز معروف ترین هست؛ بعدش میشوری و روشون نمک می پاشی و می زاری تا حشک بشن. و بعدش این لیمو ها رو بندازین تو قابلمه ایی که سرکه و آب داره و در حال جوشیدن هست و لیمو ها رو فقط برای 15 ثانیه بزارین تو قابلمه بمونن و بعدش که لیمو ها رو خارج کردین با آب سرد بشورین و بزارین خنک خنک بشن و بعدش اونا رو با خلال دندون سوراخ کنید و جلوی آفتاب پهن کنین تا خشک بشن. حالا دیگه لیمو امانی ها آماده برای استفاده در انواع خورشت هاست.

 یه راه حل ساده تر هم وجود داره و اونم اینه که به جای اینکه کلی زمان بزاری و بری دنبال لیمو امانی سالم و با کیفیت بگردی و بعدش آمادشون کنی؛ میتونی خیلی راحت از فروشگاه های اینترنتی خرید لیمو امانی فله و بسته بندی رو داشته باشی.

چه نوع لیمو عمانی( امانی) رو اصلا نخریم:❌❌

اول از همه اصلا لیمو امانی های رو باز فله رو نخر که پره از خاک و میکروب و باکتری. الان دیگه همه چی رو راحت و بهداشتی میشه داشت: خرید اینترنتی لیمو امانی از فروشگاه های آنلاین رو فراموش نکن. ما تو بوکاژ همه ی محصولاتمون بهداشتی ان حتی محصولاتی که به صورت فله بهتون پیشنهاد میدیم. میتونی ویدیو های بسته بندی رو تو اینستاگرام بوکاژ BOOKAJ ببینی.

ایندفعه که خواستی لیمو عمانی رو بخری به مهر وزرات بهداشت دقت کن و با اطمینان خرید کن.

 

 خرید اینترنتی لیمو عمانی بوکاژ یا همان لیمو امانی

 

فایده های لیمو امانی( یا همان لیمو عمانی) چیه؟✅

1_ سیستم هضم غذا رو بهبود میده: لیمو امانی اسهال و درد های معده رو بهبود میده و اینم بدون که سیستم ایمنی بدنت رو بالا هم می بره.

2_ سم زدایی کردن از بدن: سم زدای طبیعی لیمو عمانی هست؛ اونم به خاطر اینه که سرشاره از ویتامین C و خواص ضد میکروبی ایی که داره. پس  نه فقط به خاطر طعم و چاشنی ایی که به خورشتت میده بلکه به خاطر اثرات خوب سم زدایش ایندفعه خرید لیمو عمانی(امانی) رو از فروشگاه های آنلاین و بازار های اینترنتی برند های معروف میوه خشک و خشکبار در مشهد مثل بوکاژ داشته باش.

3-خواص ضد سرطان🎗: حتما الان کلی متعجبی که چرا هر چی تو وبسایت بوکاژ مقاله می خونی همه شون ضد سرطانه؟؟؟ واقعا چرا؟؟ دلیلش اینه که بوکاژ داره مواد غذایی سالم رو بهت پیشنهاد میده و همه شون بدون مواد نگهدارنده ان و اینم بدون که همه ی محصولات فروشگاه آنلاین بوکاژ سالم ان و مفید؛ از میوه خشک تا ادویه جات و حبوبات خوش پخت فله و بسته بندی.

4_ لیمو عمانی یا همون لیمو امانی منبع ویتامین C و D هست: که این خواص باشه میشه از پوکی استخوان🦴 جلوگیری بشه و باعث میشه دندون 🦷و لثه های محکم تری داشته باشین.

5_ پیشگیری از بیماری های قلبی: به دلیل اینکه چه خود لیمو امانی و چه گرد لیمو عمانی (امانی)  سرشار از پتاسیم هست پس مواد معدنی لازم برای کمک به سالم موندن قلب رو داره و باعث میشه پمپاژ خون بهتر انجام بشه و در ضمن برای فشار خون نرمال هم کمک کننده است.

6_ منبع قوی آنتی اکسیدان: که برای پوست بی نظیره و همچنین سیستم ایمنی بدن رو قوی تر میکنه.

7_ کمک به رفع علایم سرماخوردگی و گلو درد: چون ویتامین مورد نیاز معروف C  رو زیاد داره. پس موقع سرماخوردگی از لیمو عمانی غافل نشین. دم کرده ی لیمو عمانی و گل گاوزبان یکی از محبوب ترین دمنوش ها بین ایرانی هاست.

لیمو امانی رو کجا نگهداری کنیم؟

این چاشنی خوب و ترش مزه باید به دور از نور خورشید نگه داشته بشه و به محیط سرد و خشک نیاز داره. پس می تونیم بگیم که بهترین محیط براش داخل یه ظرف شیشه داخل کابینت آشپزخونتون هست. 

استفاده از لیمو عمانی یا لیمو امانی در غذا ها به جای نمک:✔

همونطور که همه مون می دونیم نمک خیلی مضره و باعث فشار خون و خیلی از مشکلات دیگه میشه اما برای خوش طعم کردن غذا میشه از ادویه جات خوب و به خصوص لیمو عمانی هم استفاده کرد و نه تنها مضر نیست بلکه کمک کننده برای سالم تر موندن هست و پیشگیری کننده از خیلی از بیماری هاست. لیمو عمانی رو جایگزین نمک تصفیه شده ی ید دار در غذا ها و به خصوص خورشت های ایرانی بکنین.

لیمو عمانی بوکاژ برای قورمه سبزی

خرید لیمو عمانی یا همون لیمو امانی بوکاژ چه فایده هایی می تونه داشته باشه؟

با خرید از بازار آنلاین بوکاژ می تونی بهترین و مرغوب ترین لیمو عمانی رو داشته باشی که بهترین طعم رو به غذات بده.

لیمو عمانی بوکاژ در وزن 70 گرمی آماده ی سفارش هست.

اگر وزن های بالاتری رو می خوای سفارش بدی با ما در واتساپ در ارتباط باش و قیمت های باورنکردنی رو در قسمت خرید عمده از طریق واتساپ مطلع شو.

اگه می خوای یه کسب کار راه بندازی میتونی نمایندگی محصولات بوکاژ رو در شهر خودت داشته باشی. فقط کافیه با ما تماس بگیری.

فروش B2B:

برای اینکه بتونی به صورت عمده با حجم های بالاتری محصولات غذایی بوکاژ رو سفارش بدی فقط کافی هست به وبسایت بوکاژ سر بزنی و در قسمت فروش عمده کلیلک کنی و با ما در ارتباط باشی.

برای خرید لیمو عملنی یا همان لیمو امانی با حجم های بالاتر و قیمت های رقابتی تر که به نفع شما مشتری و همکار گرامی هست، فقط کافیه با ما در ارتباط باشید.

اخذ نمایندگی از بوکاژ:

اگه قصد راه اندازی بک کسب و کار خوب و سالم را داری میتونی نماینده ی فروش بوکاژ بشی در شهر خودت. درسته که ما شعبه ی اصلی مون در شهر مشهد هست و افراد می تونن از طریق وبسایت در هر کجای ایران سفارشون رو ثبت کنن اما می تونی یه شعبه ی فروش محصولات رو در شهر خودت داشته باشی و خودت تبدیل به یک کارآفرین بشی.

یکی از نماینده های جدید بوکاژ در شهر قم می باشد که تازه شروع به فعالیت کرده است و شاهد بازخوردی مثبت و دیدنی در این شهر می باشیم.

 

 

اگر اطلاعات  مقاله برایتان مفید بود، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  

 



نظرات
loader