فواید میوه خشک برای لاغری

1400/09/21 تعداد بازدید: 542
فواید میوه خشک برای لاغری

 میوه‌های خشک دارای مواد مغذی بوده که چربی سوز هستند؛ هم چنین دارای فیبر زیادی بوده که این فیبر باعث می‌شود ما احساس سیری کنیم و به کاهش وزنمان کمک شایانی کند. علاوه بر این، فیبر غذایی حرکات رودوی را منظم کرده و از یبوست جلوگیری می‌کند. از طرفی میوه‌های خشک دارای آهن زیادی هستند که این ماده معدنی کمک می‌کند سطح انرژی ما بالا باشد و همیشه پر انرژی و فعال باشیم.بیایید نگاهی به میوه‌هایی بیندازیم که هم برای سلامتی ما مفید هستند و هم در قرار گرفتن رژیم لاغری ما، می‌توانند وزنمان را کاهش دهند. با خشک استور همراه باشید تا شما را با چند میوه که در لاغری موثر بوده آشنا کنیم؛

1. گریپ فروت

شاید خوردن روزانه‌ی گریپ فروت ایده‌ی خوبی نباشد اما خبر خوب این است که گریپ فروت با چربی‌ها مبارزه می‌کند. در واقع تحقیقات نشان می‌دهند که با خوردن نصف گریپ فروت قبل از غذا، می‌توان وزن را کاهش داد. این میوه کالری کمی‌دارد؛ در واقع نصف گریپ فروت فقط 37 کالری وجود دارد اما فیبر بالایی دارد.

 

2. کیوی

برخی افراد به دلیل طعم ترش و شیرین کیوی، آن را دوست دارند. آیا می‌دانستید این میوه به دلیل فیبر فراوان، برای کم کردن وزن موثر است؟ و احتمالا از خود پرسیده‌اید که دانه‌های سیاه درون این میوه چیست؛ همه‌ی این دانه‌های سیاه کوچک ترکیب خوبی از فیبرهای غیر حل شونده هستند که به هضم غذا کمک می‌کنند؛ اما کیوی دارای فیبر حل شونده هم بوده و به این خاطر حس سیری به شما دست می‌دهد و به این طریق وزن شما را کاهش خواهد داد.

 



نظرات
loader