خواص اثبات شده ی ادویه و چاشنی آویشن بر بدن انسان

1401/04/09 تعداد بازدید: 470
خواص اثبات شده ی ادویه و چاشنی آویشن بر بدن انسان

خرید پودر آویشن نباید فقط به خاطر عطر خوبش باشه🤨

پودر آویشن یکی از خوش عطرترین ادویه های غذاست. پرعطرترین ادویه تو مصر باستان برای خوشبوکردن دهان استفاده میکردن. حتی زنبور عسل هم شیفته ی عطر گل اویشن میشه. یه سری عسل طبیعی هم هست که با عطر آویشن وجود داره. مصری ها یه جورایی متوجه این شده بودن که آویشن میتونه به رفع گلو درد هم کمک کنه. حتی رومی ها برای درمان و بهبود مسمومیت گیاه خشک شده ی آویشن رو پودر میکردن و استفاده میکردن. حتی وقتی یخچالی اختراع نشده بود برای اینکه گوشت فاسد نشه از پودر آویشن استفاده میکردن. ایندفه در بوکاژ BOOKAJ بریم ببینیم آویشن چی هست و فایده ی پودر آویشن برای ما چی هست.

حال اصلا ارزش غذایی آویشن چی هست؟

پودر آویشن پت 40 گرمی بوکاژ رو که آنلاین بخری، میشه 30 درصد از ویتامین A مورد نیاز روزانه،  27 درصد از منگنز که باید تو یه روز مصرف کنی، 15 درصد از کلسیم برای یه روز برای یه فرد بالغ، 15 درصد از منیزیم مورد نیاز روزانه و در آخر 7 درصد از پتاسیم که در یه روز نیازه.

خرید آنلاین پودر آویشن بوکاژ

بگو باورت میشه دستور پخت با آویشن این همه فایده داشته و تا حالا فقط به خاطر خوشبو بودن خرید پودر آویشن با کیفیت داشتی؟؟

خواص پودر آویشن بر بدن انسان چیه؟

1)کمک به سلامت موندن قلب💗: یه آزمایشی روی موشها انجام شده و به این نتیجه رسیدن که با استفاده از پودر آویشن ضربان قلب موش ها کمتر شده پس دستور پخت غذا ها رو با آویشن از دست ندین. حتی تحقیقات نشون داده که پودر آویشن به پایین آوردن کلسترول خون هم کمک میکنه. پس ایندفعه به جای اینکه از نمک استفاده کنی یه خرید پودر آویشن پت از فروشگاه های آنلاین داشته باش و آویشن رو تو غذاهات استفاده کن.

2)پودر اویشن حتی به بهبود روند درمان سرطان هم میتونه کمک کنه: پیشگیری از سرطان روده😮 مرگ سلول های سرطانی سینه؛ خلاصه اگه میخوای جلوگیری از سرطان با ادویه داشته باشیف پودر اویشن پت بوکاز رو فراموش نکن.

3)بهبود دهنده ی درد نقرس و آرتریت هم هست.

4)بهبود زخم با ادویه ی آویشن: درسته پودر آویشن به بهبود زخم سرعت میده و به درد بیمارایی که تازه عمل جراحی داشتن میکنه.

ایندفعه که خدای نکرده عمل جراحی داشتی، به جای اینکه آناناس به اون گرونی رو بخوری تازه اونم کمپوتش؛ یه خرید پودر آویشن پت رو بزن تو گوگل و با سالم ترین ادویه جات بوکاژ BOOKAJ سریع تر خوب شو.

البته اینم بگم که قبل عمل جراحیت بهتره که پودر آویشن نخوری بخاطر وجود ویتامین K.

5)داروی سرماخوردگی هم پودر آویشنه: مصرف پودر اویشن در غذاهات بهت کمک میکنه که باکتری ها و میکروب های گلوت ضعیف بشن و از بین برن. حتی مصرف پودر آویشن تو دوران کرونا به عنوان درمان طبیعی کرونا هم بیشتر شده.

پودر آویشن با کیفیت بوکاژ در مشهد

6)درمان اختلال کنش پریشی: یه بیماری که اختلال مهارت های حرکتی ایجاد میکنه. تحقیق های انجام شده نشون داده که خوردن پودر آویشن باعث بهبود این بیماری به خصوص در بچه ها میشه.

7)درمان مشکلات تنفسی:  اول از همه وقتی غذا با پودر آویشن درست کنی باعث میشه سیستم ایمنی بدنت به طور طبیعی بالا بره. بعدش هم میشه درمان برونشیت و سرفه تناه با دمنوش آویشن.

8)بهبود در های قاعدگی: به جای اینکه داروهای شیمیای مضر رو هر ماه استفاده کنی؛ دم کرده پودر آویشن بهت کمک میکنه راحت تر این دوران رو سپری کنی.

9)نورانی شدن چشم ها👀: ادویه جات به خصوص پودر آویشن به دلیل اینکه ویتامین A رو فراوان داره بهت کمک میکنه دیدت بهتر بشه.

10)درمان آکنه: پوست شفاف با ادویه جات. بله امکان داره؛ آویشن که بریزی تو ماسک تخم مرغ و ماست باعث میشه جوش نداشته باشی و پوستت شفاف بشه پون خواص ضدباکتریای داره.

11)رشد موها با آویشن: روغن آویشن رو با روغن اسطوخودوس قاطی کن و بزن به ریشه ی موهات.

12)کمک به از بین بردن سردرد: حتی بوکردن آویشن هم آرامش بخش و ریلکس کننده است. حتی میتونی با ادویه ی آویشن یه چای آویشن خوشمزه و خوش عطر درست کنی و به جای چایی بنوشی.

13)لاغری سریع با گیاهان دارویی: با پودر آویشن لاغر شو. چرا رژیم سفت و سخت مضر برای بدنت رو دنبال میکنی؟ به جاش اویشن رو تو غذات بریز. 

چاشنی آویشن در طب سنتی:

از این ادویه برای رفع سموم بدن استفاده می شده و برای درمان قارچ و ضدعفونی کردن به کار می رفته.

حتی از پودر آویشن برای درمان دل درد و دل پیچه ی بچه ها هم استفاده می شده.

 خرید اینترنتی ادویه آویشن پت

حالا این همه فایده ی آویشن رو گفتم که همه شون هم نیست قطعا و اثر های مثبت آویشن بر بدن خیلی خیلی بیشتره؛ حالا از کجا و چه طوری پودر آویشن خوب پیدا کنی؟

بری عطاری و ادویه جات مونده بخری اونم تو این گرما و ترافیک🥵 از هر کجای ایران بیا وبسایت بوکاژ رو ببین و اینترنتی خرید ادویه جات با کیفیت رو داشته باش.

دو نوع محصول پودر آویشن داریم: پودر آویشن پت و پودر آویشن به ترتیب 40 گرمی و 75 گرمی

ما رو دنبال کنید تا چند نوع دستور پخت غذایی با ادویه جات به خصوص ادویه آویشن پر خاصیت رو میگم تا از فایده های آویشن بی بهره نمونی.

 

در نهایت این نکته رو هم بدون که استفاده خیلی زیاد و بی رویه ی نه تنها ادویه ی پر خاصیت آویشن بلکه هر ادویه ی دیگه ایی هم ممکنه به بدنمون  آسیب برسونه؛ پس به این نکته توجه کن که:😶 زیاد از حد که اویشن تو غذات بریزی شاید باعث آلرژی یهش بشه و یا شاید هم مشکل ساز برای غده ی تیروئید باشه. توصیه ی بوکاژ اینه که با مصرف به اندازه و درست ادویه ی پرخاصیت و پرفایده ی آویشن از فایده هاش بهره ببری.

طبع آویشن چیست؟ ❄🔥

در طب سنتی خیلی به طبع محصولات توجه می کنن و معمولا مواد طبیعی رو متناسب با طبع بدنشون انتخاب می کنن. در رابطه با طبع ادویه ی آویشن بوکاژ باید بدونی که طبعش گرم و خشک هست و استفاده ی بی اندازه و نامعمولش برای افرادی که مشکل صفراوی دارن توصیه نمیشه.

 

مقاله ی خواص پودر آویشن از بوکاژ   WWW.BOOKAJ.COM

 اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود لطفا آن را بادسوتان خود نیز به اشتراک بگذارید.



نظرات
loader