تشخیص لوبیا چیتی خوب و با کیفیت

1401/10/30 تعداد بازدید: 670
تشخیص لوبیا چیتی خوب و با کیفیت

 مدت زمان مورد نیاز برای خواندن این مقاله از بوکاز برابر با 5 دقیقه می باشد.

تشخیص لوبیا چیتی خوب و با کیفیت کار دشواری نیست؛ فقط کافیست این مقاله از بوکاژ BOOKAJ را به خوبی بخوانید تا راه و روش شناسایی بهترین لوبیا چیتی را بشناسید.
تشخیص لوبیا چیتی تازه برای جهزیه عروس
لوبیا چیتی تازه را می توانید به راحتی تشخیص دهید. آنچه نیاز دارین برای شناختن لوبیا چیتی خوب را در ادامه می خوانیم.
اولین راه برای شناخت بهترین لوبیا توجه به رنگ آنها می باشد. لوبیا چیتی رنگ کرمی با رگه هایی از رنگ قرمز و صورتی می باشد. اگر هنگام خرید لوبیا چیتی به دانه هایی برخورد کردین که رنگی تیره دارند و یا رنگ قرمز رگه هایش پر رنگ و تیره هستند یهتر است که از خرید آنها دوری کنید.
دومین راه برای شناختن بهترین لوبیا چیتی مربوط به اندازه های دانه هاست. هر چه دانه ها کوچکتر باشند احتمال اینکه لوبیا ها مربوط به سال های گذشته باشند بسیار است.
مورد بعدی مربوط به چروک بودن پوست لوبیا چیتی می باشد که اگر لوبیا ها دارای پوستی صاف هستند، تازه و در نتیجه زودپز هستند و اگر لوبیا ها پوستی چروکیده داشتند و یا کرم خورده و درصد دانه هایی با این شرایط بالاتر بود نشان دهنده ی دیرپز بودن آنهاست.
موضوع بعدی این است که هنگام خرید به تمیز بودن لوبیا چیتی به شدت توجه کنید. هنگامیکه لوبیا چیتی هایی که دارای خاک و کلوخ هستند به احتمال زیادی تازه نیستند و فاسد هستند و زمان بسیار زیادی را از شما خواهند گرفت.
تاریخ انقضا و تولید در حبوبات بسته بندی شده بسیار مهم می باشد. هنگام خرید حبوبات بسته بندی از فروشگاه ها حتما به تاریخ انقضا آن توجه کنید. لوبیاهایی که تاریخ تولید آنها بیشتر از دو سال گذشته می باشد، قطعا دیرپز هستند و زمان بسیار زیادی را از شما برای پخته شدن می گیرند. تاریخ انقضای گذشته نیز نشانی از زودپز نبودن لوبیاهاست.
نکته ی بعدی پیرامون مبدا لوبیا چیتی هست. این روزها چینی ها دست به رقابت با هر محصولی زده اند و در این میان با لوبیا چیتی ایرانی نیز رقابت می کنند و کالاهای خود را به ایران برای فروش صادر می کنند. بهتر است هنگام خرید به ایرانی بودن لوبیا چیتی یا چینی بودن لوبیا چیتی دقت لازم را داشته باشیم. پرسشی که مطرح می شود این است که چطور لوبیا چیتی چینی را از لوبیا چیتی ایرانی تشخیص دهیم؟
تشخیص بهترین و با کیفیت ترین لوبیا چیتی بوکاژ
جواب بسیار ساده است. ظاهر لوبیا چیتی.
لوبیا چیتی ایرانی دارای رنگی تیره تر نسبت به لوبیا چیتی چینی دارند. بدین معنی که رگه های قرمز رنگ تیره تری دارند.
لوبیا چیتی چینی خیلی سریع رنگ رگه های قرمز خود را از دست می دهند.
لوبیا چیتی چینی را اگر فشار دهید امکان دارد پوست آن جدا شود ولی در حالیکه پوست لوبیا چیتی ایرانی اصلا به راحتی جدا نمی شود.
لوبیا چیتی چینی دارای کشیدگی بیشتری نسبت به لوبیا چیتی ایرانی می باشد.
چطور لوبیا چیتی را بادگیری کنیم؟
خیلی از افراد از خوردن لوبیا چیتی دوری می کنند و تلاش بر این دارند که تا حد ممکن در مهمانی ها و دورهمی ها خوراکی هایی که حاوی لوبیا چیتی هستند را مصرف نکنند و تنها دلیلشان نفخ پس از خوردن لوبیا چیتی است. در این مقاله تلاش بر این داریم تا چند راه حل ساده برای از بین بردن و کم کردن باد حبوبات را آموزش دهیم.
اولین و ساده ترین راه حل خیساندن لوبیا چیتی در آب برای حداقل 24 ساعت می باشد. با خیساندن لوبیا ها به حد زیادی از باد انها از بین می رود و دیگر با خوردنشان نفخی نخواهید داشت. فوت کوزه گری خیساندن لوبیا چیتی این است که هر چند ساعت آبشان تعویض شود و آب گرم رو به داغ را برای خیساندن لوبیا چیتی انتخاب کنید. با اینکار نه تنها لوبیا چیتی را نفخ گیری کرده اید بلکه زمان پخت لوبیا را هم کاهش داده اید. با خیساندن لوبیا ها بافت آنها نرم شده و سریع تر می پزند و به راحتی می توانید در زمان صرفه جویی کنید و وقت بیشتری را به خانواده تان بگذارانید.
روش بعدی اثرپذیری کمتری دارد و برای کسانی که وقت کمتری دارند و نتوانسته اند لوبیا ها را 24 ساعت قبل بخیسانند مناسب است. آنچه لازم است انجام شود این است که لوبیا ها را در قابلمه ی مناسب ریخته و فرصت دهید تا آب جوش بیاید و پس از دع دقیقه غل خوردن آب جوش، آن را دور بریزید و دوباره این کار را تکرار کنید. تا سه مرتبه آب لوبیا ها را تعویض کنید تا درصد زیادی از باد لوبیا ها گرفته شود و دیگر پس از خوردن آن نفخ نخواهید کرد. این روش خیلی توصیه و پیشنهاد نمی شود چونکه کارشناسان تغذیه معتقد هستند که با دور ریختن و تعویض آب لوبیا ها درصدی از مواد معدنی و ویتامسن های حبوبات را از دست می دهیم.
خرید بهترین لوبیا چیتی بسته بندی مشهد
مقاله ی لوبیا سفید برای چی خوبه پیشنهاد می شود.
خرید بهترین و با کیفیت ترین لوبیا چیتی بسته بندی:
امروزه خرید یک بسته لوبیا چیتی چندان هم دشوار نیست. تمامی فروشگاه های اینترنتی برای حبوبات فله و بسته بندی این امکان را به شما می دهند تا بهترین و با کیفیت ترین لوبیا چیتی شهر را پیدا کنید. فقط کافیست در خانه با گوشی موبایلتان و یا تبلت و یا لپ تاپ به سادگی خرید اینترنتی بهترین لوبیا چیتی مشهد را سرچ کنید تا با برند با کیفیت بوکاژ به نتیجه برسید.
تیم بوکاژ تمام تلاش خود را می کنند تا با کیفیت ترین وتازه ترین حبوبات بسته بندی را از قبیل لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لوبیا کشاورزی یا همان لوبیا رشتی، نخود کرمانشاهی اصل، عدس سبز ساسکن کانادا، ماش و لپه تبریزی و غیره را در اختیارتان بگذارد.
قیمت روز یک بسته لوبیا چیتی با کیفیت در مشهد:
برای اطلاع از قیمت بسته بندی حبوبات بوکاژ BOOKAJ فقط کافیست به فروشگاه های اینترنتی ما در وبسایت بوکاژ سر بزنید. آنچه مشاهده خواهید کرد بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت و زیباترین بسته بندی خواهد بود.
 
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


نظرات
loader