انبه قلم چیست

1401/08/01 تعداد بازدید: 1163
انبه قلم چیست

انبه قلم خشک چیست؟؟ به خشک شده ی میوه ی انبه، انبه قلم گفته می شود. میوه خشکی که خیلی خوشمزه و خوشرنگ و خوش عطر است. این میوه در ایران وارد میشه و بسیار در ایران هم محبوب و مطلوب هست.

برای خرید انبه قلم بهتره سراغ شرکت های غذایی تولید کننده ی معتبر برید تا مطمئن شید که افزودنی های اضافی مثل رنگ و شهد بهشون اضافه نشده باشد. صنایع غذایی بوکاژ BOOKAJ یکی از بهترین و معروف ترین برند میوه خشک در مشهد هست که می تونید در فروشگاه اینترنتی این وبسایت خرید کنید و یا خرید می تونه از وبسایت های معتبر باسلام و دیجی کالا هم باشه. بوکاژ در این پلتفرم های معتبر ایرانی هم حضور دارد.

خرید انبه قلم خشکاز مشهد از بهترین برند مشهد

انبه ی پاکستان بهتره یا انبه ی هند؟؟

همیشه این سوال تو ذهن خیلی از ایرانی ها میاد، از اونجایی که ما تولید کننده نیستیم و وارد کننده ی این محصول خوشمزه از کشورهای اطراف هستیم افراد به دنبال شناخت و افزایش آگاهی در رابطه با بهترین نوع انبه هستند.

بهترین نوع انبه برای چه کشوری است؟؟ طبق تحقیقاتی که انجام دادم بهترین انبه برای پاکستان هست اونم بخاطر معروف بودنش برای با کیفیت ترین انبه قلم هست.

پس برای اینکه چه انبه ایی بخریم خیلی دچار سردرگمی نشوید و معمولا انبه های وارداتی در ایران دارای کیفیت مناسب هستند.

بهترین بازار برای خرید انبه قلم خشک شده در مشهد کجاست:

یکی از نکاتی که همیشه باهاش درگیر هستیم این موضوع هست که ما با توجه به مقاله های قبلی می دونیم که انبه قلم خشک شده دارای خواص بسیار زیادی هست و می تونه یه میان وعده ی عالی و مغذی برای همه به خصوص کودکان در سنین رشد باشه، اما از کجا این چیپس انیه خوشمزه رو تهیه کنیم؟؟ انبه قلم از کجا بخریم؟؟ امروزه خیلی از خرید های از طریق اینترنت و در فضای اون انجام میشه و با توجه به افزایش شاغل شدن خانوم ها نبود وقت کافی برای خرید کردن تبدیل به یه معظل شده که خوشبختانه در بستر اینترنت تا حدودی قابل حل می باشد.

برای خر ید بهترین انبه ی شهر خودت چه مشهد و چه سر تاسر ایران باید سرچ خوبی در اینترنت داشته باشی.

خرید آنلاین بهترین و معروف ترین برند انبه خشک در مشهد و ایران بوکاژ bookaj هست که نه تنها با داشتن مجوز های وزرات بهداشت تمامی مراحل آماده سازی و تهیه و بسته بندی چیپس های میوه خشک رو چه به صورت فله و تکی با رعایت کامل موارد و استاندارد های بهداشتی انجام میشه تا شما با خیال راحت خرید کنید.

صنایع غذایی بوکاژ هیچ نوع ماده ی افزودنی از قبیل شکر و شهد و یا ماده ی رنگی به میوه خشک ها اضافه نمی کند و تمامی رنگ ها مربوط به خود میوه ها هستند.

افزودنی های غیر مجاز مانند شهد و رنگ های مصنوعی می تونند به مغز کودکان آسیب وارد کنند. پس هنگام خرید کردن همیشه باید به این نکات توجه بسیار زیادی بکنید.

یکی از دلایلی که نباید از عطاری ها انیه قلم خشک شده بخرید این نکته هست که معمولا این میوه خشک ها ی فله در عطاری ها بیش از حد معمول مونده میشن و معمولا یا خیلی خشک میشن و نمیشه ازشون لذت برد و یا اینکه رنگ هاشون عوض شده به خاطر اینکه در معرض نور و هوا بودن و دیگه خیلی کیفیت کافی رو برای دورهمی ها  و مهمونی ها ندارند.

بهترین راه خرید میوه خشک و انبه قلم خشک شده شرکت های تولید کننده ی مواد غذایی هستند.

خرید اینترنتی انبه خشک شده

قیمت روز انبه قلم خشک شده بوکاژ:

برای اطلاع از قیمت روز انبه قلم خشک شده می تونید به وبسایت رسمی بوکاژ bookaj  صفحه ی فروشگاه اینترنتی سر بزنید و از قیمت ها با خبر بشوید.

تیم بوکاژ بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با بهترین و قشنگ ترین بسته بندی و مهمتر از همه با مناسب ترین قیمت براتون فراهم کردند تا شما با خیال راحت خرید کنید.

خواص بی نظیر انبه قلم خشک شده:

رفع بوی بد دهان: با توجه به عطر بی نشیر این میوه میتونه در جهت کاهش و رفع بوی بد دهان موثر باشه.

تقویت کننده ی قوای جنسی

رنگ صورت رو روشن تر و درخشان تر میکنه: با تئجه به مواد معدنی و ویتامین هایی که انبه قلم خشک شده بوکاژ داره می تونید باهاش حتی ماسک صورت درست کنید و پوست صورتتون رو روشن تر کنید. کافیه پس از خرید انبه قلم خشک شده از وبسایت بوکاژ اونو پودر کنید و با تخم مرغ و یا ماست مخلوط کنید و بزارید تا ده دقیقه رو پوستتون بمونه. مصرف روزانه از این میوه خشک خوشرنگ و جذاب هم می تونه از درون پوستتون رو خوب کنه پس اصلا ازش غافل نشید و حتما موقع خرید میوه خشک مخلوط و فله دنبال تیکه های انبه قلم خشک شده بگردید.

ادرار آور: انبه قلم خشک می تونه باعث بشه میزان ادرار شما در طول روز زیاد بشه پس حتما باید برای آب از دست رفته ی بدنتون آب زیادی در طول روز بنوشید.

برطرف کننده ی یبوست: امروزه خیلی از افراد از یبوست رنج می برند و بیماری و مشکلاتی که از یبوست طولانی مدت ایجاد میشه بسیار آزار دهنده است و حتی در خیلی از موارد نیاز به عمل جراحی دارد. پس با اضافه کردن چند تیکه از چیپس انبه قلم در روز به برنامه ی غذایی تون می تونید از این مشکل و مشکلات ناراحت کننده ی بعدیش در امان باشید. فیبر فراوان موجود در انبه باعث رفع یبوست می شود.

افزایش وزن بدن با انبه: اگه قصد اضافه وزن دارید و یا کودک شما در سنین رشد هست و می خواهید که وزن نرمال و متعادلی داشته باشه تا سالم و سلامت بمونه می تونین انبه قلم رو به برنامه و رژیم غذاییتون اضافه کنید. شیر انبه هم بسیار کارساز می باشد.

برطرف کننده ی عطش هست: این میوه ی خوشمزه می تونه در برطرف کردن تشنگی هم نقش داشته باشه.

پیشگیری از ابتلا به سرطان

بالا بردن و تقویت سیستم ایمنی بدن

از بین برنده ی تب: همیشه بهمون سیب خشک شده می دادن وقتی می خواستند تب بدنمون پایین بیاد اما حالا بدونید که انبه خشک هم می تونه همون اثر رو داشته باشه و باعث بشه دمای بدنمون نرمال بشه.

برطرف کردن تنگی نفس و سرفه

بهبود دهنده ی استفراغ

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خواص میوه خشک و خواص انبه قلم به صفحه ی بلاگ ما در بوکاژ مراجعه کنید.

طبع انبه قلم خشک چیست؟

امروزه کارشناسان طب سنتی به شدت محبوب شدند و خیلی از افراد امروزه قبل از مصرف هر ماده ی غذایی به طبع اون توجه می کنند و با طبع بدن خودشون می سنجند.

طبق کارشناسان طب سنتی پرطرفدار زبع انبه قلم خشک گرم و خشک است.

فروش عمده B2B:

برای خرید عمده ی انبه قلم خشک شده بوکاژ به وبسایت ما سر بزنید و به صفحه ی فروش کلی رجوع کنید و با ما در ارتباط باشد.

محصولات ما شامل میوه خشک شده، ادویه و چاشنی جات، حبوبات خوش پخت و نمک تصفیه شده و آرد ها هستند.

B2B

اگر اطلاعات  مقاله برایتان مفید بود، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  


  



نظرات
loader