انبه قلم

1401/04/28 تعداد بازدید: 862
انبه قلم

انبه قلم خشک شده یکی از محبوب ترین  در بین میوه خشک هاست. انبه ی قلم خوشمزه ترین و پرخاصیت ترین میوه بین چیپس میوه هاست.

خاستگاه میوه ی انبه هند، آسیای جنوب شرقی، کشور بنگلادش و پاکستان هست. اما نکته ی جالب توجه اینه که هند بزرگترین تولیدکننده ی انبه در جهان هست اونم با تولیدی بیشتر از 10.000.000 تن در سال. تو ایران خودمون هم در شهر هرمزگان تولید انبه رو داریم که شما خیلی راحت با سر زدن به فروشگاه های اینترنتی خرید میوه خشک مخلوط و یا خرید انبه ی قلم خشک شده شرکت بوکاژ سر بزنید و خیلی راحت این میوه ی هندی خوشمزه و پرخاصیت رو داشته باشین. با توجه به اینکه میوه ی انبه در همه ی فصل های سال موجود نیست به راحتی با خرید آنلاین انبه ی خشک شده از فروشگاه بوکاژ، نه تنها همیشه چیپس انبه رو دارین بلکه از کیفیت این محصول هم میتونی مطمئن باشی.

انبه قلم مشهد بهترین برند بوکاژ

خواص انبه قلم خشک شده چیست؟

1_ انبه قلم معروف به بمب آنتی اکسیدان💣💣: انبه دیگه شاه میوه است و سرشاره از آنتی اکسیدانی که برای پوست بسیار مفیده؛ آنتی اکسیدان ضد رادیکال های آزاد مضر در بدنمون هست و باعث میشه اثر رادیکال های آزاد از بین بره.

2_  کمک به بهبود بیماری و التهاب نایژه ها: یکی از آنتی اکسیدان موجود در انبه به نام  منگیفرین که به حذف سلول های التهاب زا در نایژه کمک فراوانی میکنه.

3_ تقویت سیستم ایمنی بدنمون: با توجه به اینکه این میوه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هست به سیستم ایمنی ما کمک میکنه تا قوی بمونه و ما رو در مقابل بیماری ها محافظت کنه.

4_ دستگاه گوارش سالم: با خوردن دو تیکه از انبه قلم خشک بوکاژ دستگاه گوارشت رو سالم کن. وقتی انبه خشک میخوری به هضم غذات کمک میکنی.

5_ بهبود بینایی: انبه خشک شده منبع قوی ویتامین A هست که به سلول های چشمی کمک میکنن تا واضح تر و شفاف تر اطرافمون رو ببینیم.👀👀

6_ پیشگیری از انواع سرطان ها: با اضافه کردن چیپس انبه قلم به رژیم روزانه مون به راحتی از دچار شدن به انواع سرطان جلوگیری کنیم.

7_ پوست صاف و زیبا و رشد سریع مو ها با انبه ی قلم خشک شده

8_ دندان هایی سالم با میوه خشک انبه 🦷🦷

9_ کاهش مشکلات عروقی ناشی از افزایش وزن در مادران باردار

10_ تقویت بافت استخوانی و پیشگیری از پوکی استخوان با مصرف انبه خشک شده زرد

11_ متعادل نگه داشتن فشار خون با انبه خشک شده قلمی

12_ درمان سنگ کلیه

13_ توقف سکسکه: خلاص شدن از شر سکسکه با خوردن یه دونه انبه قلم خشک شده. اینقدر همیشه از درمان های عجیب سکسکه گفتن که جایی برای راه حل های به این آسونی و مفیدی نمونده اما حالا بدون که درمان سریع سکسکه تنها با انبه ی قلم خشک شده امکان پذیره.

14_ رفع بوی بد دهان

مقاله ی راه های خشک کردن آناناس توسط تیم کارشناسان بوکاژ به شما برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می گردد.

انبه قلم بوکاژ

انبه ی خشک شده دارای چه ویتامین هایی است:

با توجه به اینکه انبه رو شاه میوه میدونن همه ی انواع ویتامین ها در انبه وجود داره.

انبه شامل ویتامین های C ،A ،B ،K ،B12 ،E، پتاسیم، فسفر، مس، منیزیم، آهن، سلنیوم و کلسیم است.

با خوردن دو ورق انبه ی قلم خشک شده 12 درصد از نیاز روزانتون رو به ویتامین A تامین کنین و اگر دچار کمخونی ناشی از فقر آهن هستین خیلی راحت به جای اینکه جگر بخورین که نمیتونین هم همه جا داشته باشینش؛ می تونین انبه خشک شده رو تو کیفتون بزارید و هر موقع از روز که لازم بود اهن مورد نیاز بدنتون رو به دست بیارین.

پودر انبه چه کاربردی داره:

از پودر انبه برای طعم دادن به دسر ها و شیرینی جات استفاده میشه چون هم عطر خیلی خوبی داره و هم اینکه کاملا طبیعی و مفیده.

برای اینکه طبع سرد ماست رو بگیرین میتونین پودر انبه خشک رو داخل ماست بریزین و از طمع و عطرش لذت ببرین.

خرید انبه قلم خشک شده بوکاژ

پودر انبه چطوری درست میشه:✅

بعد از اینکه خرید اینترنتی انبه قلم رو از فروشگاه های اینترنتی انجام دادی؛ قلم ها رو میریزی داخل آسیاب کن و پودرشون می کنی و آماده است.

یا هم می تونی خودت انبه ها رو خشک کنی و پودرش کنی؛ اما یه سری مشکلات وجود داره اونم از اسلایس کردن قلمی انبه گرفته تا پیدا کردن با کیفیت ترین انبه تو بازار اونم با این هوای گرم و ترافیک وحشتناک . با توجه به هسته ی بزرگ انبه اسلایس کردنش کار سختی هست و قلق خاص خودش رو می طلبه. بهتره به جای این همه دردسر اسلایس کردن و پیدا کردن فضا برای خشک کردن انبه ها که تیره هم نشن و زرد و خوشرنگ بمونن، سری به فروشگاه بوکاژ  bookaj بزنید. ما در بوکاژ همه نوع میوه خشک رو موجود داریم و همه هم بدون مواد نگهدارنده و خوشرنگ و طبیعی هستن و به دور از شهد و رنگ های صنعتی و افزودنی ها.

مصرف بیش از حد انبه چه مشکلاتی رو ایجاد می کنه؟❌❌

با توجه به اینکه طبع انبه گرم هست؛ پس اگه طبع گرمی دارین در میزان خوردن انبه قلم دقت کنین  و متعادل چیپس انبه رو استفاده کنین تا مشکلی براتون ایجاد نشه.

خوردن انبه قلم با معده ی خالی ممکنه برای افرادی که دچار مشکلات هضم و گوارش هستن مشکل ایجاد کنه.

خرید میوه خشک انبه قلم بوکاژ بسته کادویی

چه نوع انبه خشک شده ایی بخریم؟🍋

اول از همه به سایز انبه قلم خشک شده توجه کنین اونا باید تقریبا یه اندازه و خورد و شکسته شده نباشن و اگر هم قصد دارین که پکیج های میوه خشک مخلوط و کادویی رو از فروشگاه های اینترنتی خرید کنین دیگه خیلی واضحه که شکل ظاهری انبه ها و همه ی میوه ها پر اهمیت تر میشه. نکته ی بعدی باید به رنگ انبه خشک شده توجه کنین؛ اونا باید زرد و خوشرنگ باشن و اگه تیرگی خاصی داشتن و یا کدر بودن و یا رنگ زرد متمایل به سبز تیره داشتن، انبه قلم خشک با کیفیتی رو انتخاب نکردی و بهتره به شرکت های تولید کننده ایی مثل بوکاژ که نه تنها ظاهر براشون اهمیت داره بلکه از هیچ نوع مواد افزودنی هم استفاده نکردن و گواهینامه های لازم در این موضوع رو هم دارن؛ سر بزنی.

مورد آخر هم مربوط میشه به افزودنی ها؛ خیلی از انبه هایی که تو بازار موجوده و حسابی خوشرنگه حاصل اضافه شدن رنگ مصنوعی و شهد های مختلفه. توصیه می کنیم حتما قبل از خرید انبه قلم خشک شده درباره ی شرکت تولید کننده اطلاعات کسب کنین.

همکاری و اخذ نمایندگی از صنایع غذایی بوکاژ:

اگه خواستار همکاری با بوکاژ هستی به بخش فروش کلی_ B2B وبسایت بوکاژ سر بزنین تا بیشتر در رابطه با همکاری ما بدونین. بوکاژ آمادگی لازم جهت ایجاد اعتبار نمایندگی در شهر های مختلف ایران رو داره و توانایی تولید میوه خشک تکی و مخلوط، ادویه جات پتی و ظرف شیشه ایی و حبوبات به صورت فله و بسته بندی شده رو در هر حجمی دارn.

خرید انبه قلم خشک بوکاژ از مشهد

اگر اطلاعات  مقاله برایتان مفید بود، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 



نظرات
تاریخ ارسال: 1401/04/30
 وحدانی

انبه خوشمزه ترین میوه خشک دنیاست

loader