ارزش غذایی لوبیا کشاورزی

1402/03/12 تعداد بازدید: 742
ارزش غذایی لوبیا کشاورزی
ارزش غذایی لوبیا کشاورزی عنوان این مقاله از برند بوکاژ می باشد. برای خواندن این مقاله تنها به 5 دقیقه زمان احتیاج دارید.
حبوبات بسته بندی همواره یکی از محبوب ترین مواد غذایی می باشند که در هر خریدی چه خرید از بازار و چه خرید های اینترنتی یک نوع از حبوبات بسته بندی شده را در سبد خریدتان حتما یافت می شود. پروتئین می تواند دلیل محبوبیت و پرفروش بودن حبوبات باشد. همانطور که همه می دانیم حبوبات دارای مقادیر زیادی پروتئین می باشد که می تواند تا حدی جایگزین پروتئین گوشت باشد. با اضافه کردن حبوبات به برنامه ی غذایی روزانه تان می توانید پروتئین مورد نیاز روزانه را تامین کنید.
انواع لوبیا: لوبیا یکی از متنوع ترنی حبوبات می باشد که چندین نوع از قبیل لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا کشاورزی یا همان لوبیا رشتی و لوبیا سفید می باشد. همه ی این لوبیا ها دارای خواصی مشترک و خواصی متفاوت هستند.
لوبیا کشاورزی چه خواصی دارد؟
ارزش غذایی لوبیا کشاورزی: در هر 100 گرم از این لوبیا موارد زیر به طور میانگین یافت می شود:خرید انلاین لوبیا کشاورزی بوکاژ
333 کیلورکالری انرژی
60 گرم کربوهیدارت
16 گرم فیبر
1 گرم چربی
23 گرم پروتئین
16 میلی گرم سدیم کلرید
240میلی گرم کلسیم
190 میلی گرم منیزیم
1795 میلی گرم پتاسیم
301 میلی گرم فسفر
و مابقی ریز مغذی و ویتامین های مفید و مورد نیاز از قبیل ویتامین C,A  و ...
از کجا بهترین لوبیا کشاورزی را بخریم؟
برای خرید بهترین و با کیفیت ترین حبوبات باید به سراغ معتبر ترین برند ها بروید. خرید از فروشگاه های خوار بار فروشی به صورت فله خیلی وقت است که تبدیل به یک روند قدیمی و تکراری شده است. امروزه با دسترسی به اینترنت خرید آنلاین و خرید اینترنتی از محبوبیت بیشتری برخوردار است و افراد ترجیح میدهند تا در منزل خودشان قیمت محصولات متفاوت را مقایسه کنند و به دنبال بالاترین کیفیت و خوش پخت ترین لوبیا کشاورزی در منزل خودشان و از طریق تنها چند کلیک باشند. با سرچ در اینترنت می توانید به برند های بیشتری از حبوبات بسته بندی دست پیدا کنید و یکی از بهترین مزیت ها این است که می توانید به محصولات با کیفیت شهرهای دیگر نیز دسترسی داشته باشید. یعنی می توانید به نخود کرمانشاهی که یکی از با کیفیت ترین نخود ها در ایران می باشد دست بیابید.
یکی از برند های معروف و با تجربه در خصوص حبوبات بسته بندی حبوبات بوکاژ می باشد که سالهاست در بحث تولید و بسته بندی حبوبات فعال است. خرید از برند های معتبر این امکان را برایتان فراهم می کند تا مطمئن باشید که با کیفیت و خوش پخت ترین حبوبات را خریداری کرده ایید. از آنجایی که رضایت مشتریان برای این برند ها بسیار مهم است به دنبال تامین با کیفیت ترین محصولات هستند تا مشتریان وفادار خود را که سرمایه های اصلی شرکت ها می باشند حفظ و خشنود نگاه دارند.
مقاله ی لیست انواع حبوبات عروس توسط تیم بوکاژ به شما پیشنهاد می شود تا لیستی کامل و اقتصادی از حبوبات داشته باشید.
حبوبات بسته بندی بوکاژ در مشهد
فواید لوبیا کشاورزی:
لوبیا کشاورزی و ورزشکاران: در گذشته ورزشکاران به دنبال خرید پودر های مکمل غذایی بودند که هزینه های زیادی را برایشان داشت و به علاوه به بدنشان مخصوصا کبد ضربه وارد می کرد. اما امروزه کارشناسان تغذیه بر این باور هستند که باید پروتئین برای ورزش کردن و حجیم شدن عضله ها را از مواد طبیعی و سالم و گیاهی تهیه کرد تا نه تنها ضرری به بدنمان نرسد بلکه مفید تر و کاربردی تر نیز باشد. با نوش جان کردن تنها خوراک لوبیا و خورشت های لوبیا می توانید پروتئین کافی را داشته باشید.
لوبیا کشاورزی و یبوست: اگر دچار یبوست هستید و به دنبال یافت راه حل و درمان هستید باید بگوییم که درمان فیبر است. هر ماده ایی که دارای فیبر باشد می تواند به شما برای داشتن دفعی راحت تر و حرکت روده هایی منظم تر و ساده تر کمک بکند. فیبر ماده ایی است که هضم نمی شود اما در حرکت روده ها بسیار کمک کننده می باشد. با اضافه کردن حبوبا به برنامه ی غذایی کودکانتان و زنان باردار و یا هر شخصی که در معرض یبوست می باشد می توانید در بهبود یبوست به آنها کمک کنید.
ارزش غذایی لوبیا کشاورزی بوکاژ
برای اطلاعات بیشتر به مقاله لوبیا کشاورزی رجوع کنید.
لوبیا کشاورزی خواص بسیار زیادی دارد که در مقالات بعدی به انها اشاره خواهیم کرد.
خرید سازمانی و عمده از بوکاژ:
اگر به دنبال خردی عمده به عنوان بسته معیشتی برای کارکنان خود هستید می توانید با ما تماس بگیرید. با توجه به تولید کننده بودن بوکاژ و حذف واسطه ها توانایی این را داریم که رقابتی ترین قیمت را برای خرید با حجم های بالا پیشنهاد بدهیم و با کیفیت ترین محصولات را برایتان فراهم می کنیم.
 
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


نظرات
loader