ادویه ثروت

1401/09/11 تعداد بازدید: 1368
ادویه ثروت

ادویه ثروت کدام است؟ دارچین یا زنجبیل؟ دارچین بهترین ادویه برای جذب ثروت و خوش شانسی است.

چوب دارچین معروف ترین ادویه ثروت است. از چوب دارچین و سوزاندن چوب دارچین برای جذب ثروت در قوانین فنگ شویی بسیار صحبت شده است و برای جذب ثروت با چوب دارچین راه های زیادی وجود دارد. اما زنجبیل هم می تواند به شما کمک کند تا ثروت را جذب کنید.
نخستین نگاه جذب کننده ی ثروت به دارچین مربوط به 200 سال پیش می باشد. بومی های آمریکای شمالی به دنبال جذب شانس با دارچین و 12 شمع بودند. آنها در هنگام ازدواج چوب دارچین را با 12 شمع دایره ایی شکل در اطراف خانه ی دو زوج می سوزاندند تا ارواح خبیثه را دور کنند و درب های شانس را باز کنند به سمت زندگی عروس و داماد. شاید در نگاه اول این موضوع برایتان خنده دار و مسخره به نظر بیاید اما این رسم برای حداقل 500 سال ادامه دار بوده است و مردم بومی امریکا به تاثیر سوزاندن چوب دارچین برای جذب شانس و ثروت باور داشتند.
ادویه ثروت بوکاژ
در آمریکا افرادی وجود دارند که بر این باور هستند که می توان با سوزاندن چوب دارچین می توانید نیمه ی گمشده ی خودتان را بیابید. جالب است بدانید که فروشگاه های ابزارآلات شعبده بازی در آمریکا به فروش ورد هایی برای پیدا کردن عشق زندگیتان با دارچین می پردازند.
نگاه دیگر مردم به جذب ثروت با دارچین مربوط به کشور عزیزمان ایران می باشد که بومی ها در کشورمان معتقد به دفن و خاک کردن دارچین برای جذب فراوانی هستند. حتی گاهی افراد مسن در این گروه ها بر این باور هستند که نوشیدن چای دارچین هم به جذب پیروز شدن و ثروت نقش به سزایی دارد. آنها در هنگام جشن های خود برای پیروزی هایشان چای دارچین سرو می کنند.
دیدگاه سوزاندن چوب دارچین برای جذب روزی هم وجود داشته است. هندی هایدر هنگام خانه خریدن دوستانشان برای آنها در کنار هدیه های دیگر چوب دارچین هم هدیه می دهند که به دلیل دیدگاه و باورشان در جذب رزق و روزی با چوب دارچین هستند.
با چوب دارچین پولدار شوید. در قوانین فنگشویی آمده است که به راحتی می توانید با سوزانده چوب دارچین و گرداندن آن در گوشه های منزلتان ثروت و پول را به سمت خودتان بکشانید. دارچین ادویه ایی جادویی است که برای فقط جذب ثروت استفاده نمی شود بلکه برای خوش شانسی در هنگام پیش بینی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از راهکار های دیگر برای جذب ثروت با دارچین استفاده از پودر دارچین بر روی پول نقد کاغذی است. می توانید کمی پودر دارچین با کیفیت و خوش رایحه را روی پول نقدتان بریزید و پول خود را درب منزلتان تکان دهید تا دارچین ها بر روی زمین ریخته شوند و با اینکار ثروتمند خواهید شد.
آیا قوانین فنگ شویی در رابطه با جذب ثروت با دارچین وقعیت دارد یا یک دروغ است؟
برخی از افراد بر این عقیده هستند که قوانین فنگ شویی به خرافات نزدیک است اما باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که هنگامیکه موضوعی را باور دارید تمامی کانات در حرکتند تا به شما کمک کنند به هدفتان برسید و شما نیز موضوع را باور دارید و آن را به ضمیر ناخوداگاه مغزتان می فرستید و دوباره خودتان در ضمیر ناخود اگاه خودتان برای رسیدن به باورتان تلاش می کنید و شروع به جذب کردن هدفتان می کنید. اگر به قانون جذب باور داشته باشید می توانیم به این نتیجه برسیم که دارچین می تواند باعث ثروت شود.
سوزاندن چوب دارچین بوکاژ
ادویه های طلایی و معجزه آسا:
جذب خوش شانسی فقط با سوزادندن چوب دارچین نیست؛ بسیاری از ادویه های دیگر می توانند به ما در جذب کمک کنند. مثلا فلفل قرمز می تواند آرزویتان را برآورده کند. برای اینکار کافیست که فلفل قرمز را هفت روز در جیباتان نگهداری کنید و پس از آن آنها را در آبی که جریان دارد رها کنید و همان هنگام آرزوی خود را بگویید.
زنجبیل می تواند باعث جذب خوش شانسی شود. افرادی بر این اعتقاد هستند که چای زنجبیل را روزانه بنوشید تا خوش شانس باشید و از مشکلات زندگی دور بمانید.
برای خرید بهترین و با کیفیت ترین ادویه جات می توانید به وبسایت بوکاژ BOOKAJ مراجعه کنید.
چوب دارچین بوکاژ
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود، با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
 


نظرات
تاریخ ارسال: 1402/10/27
 مهتاب

ممنونم جالب بود😊

loader