نمک تصفیه شده یددار

1402/02/01 تعداد بازدید: 508
نمک تصفیه شده یددار
خرید نمک تصفیه شده یددار از مشهد موضوع این مقاله از برند بوکاژ می باشد. مدت زمانی که برای خواندن این مقاله نیاز دارید تنها 5 دقیقه می باشد.
 
نمک تصفیه شده یددار یکی از معروف ترین چاشنی ها برای مزه بخشیدن به انواع غذاها و خورشت ها می باشد. حتی پلو هم بدون کمی نمک بی مزه می شود و در کور شدن اشتها بسیار نقش دارد. نمک از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است و حتی جالب است بدانیم که نمک باعث جنگ های بسیار در سراسر دنیا شده است و نمک ارزش زیادی برای نگهداری مواد غذایی از قبیل گوشت و سبزیجات داشته است. از نمک خوراکی برای نگهداری طولانی مدت استفاده می شده است مثلا گوشت را در نمک غوطه ور می کردند و در سر در خانه ها آویزان میکردند و نمک باعث فاسد نشدن گوشت می شده است و در رابطه با سبزیجات نیز استفاده از نمک رواج داشته است. دو راه برای نگهداری سبزیجات وجود داشته است اولین راه خشک کردن بوده است مثلا نعناع خشک و یا شوید خشک که امروزه نیز رواج دارد از نیاکان ما آمده است و حتی امروزه پیشرفت نیز کرده است و سبزیجات خشک قورمه سبزی نیز و یا سبزی آش خشک نیز مورد استفاده ی بانوان شاغل می باشد.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص سبزی آش خشک به مقاله ی سبزی خشک آش رشته رجوع کنید.
خرید <span class='HilightTxt'>نمک</span> تصفیه شده بوکاژ از مشهد
راه حل دوم در خصوص غوطه ور کردن سبزیجاتی همچون گوجه و یا خیار در آب نمک بوده است. یکی از راه هایی که باعث می شده است تا سبزیجات مثلا تابستانی را در فصل های سرد سال نیز استفاده کنند همین شیوه‌ی نگهداری بوده است که به راحتی امکان سود بردن از ویتامین ها و مواد معدنی سبزیجات را در تمام فصل های سال ممکن می کرده است.
نمک تصفیه شده یددار:
چرا باید نمک ید دار باشد؟ در گذشته ها از نمک استفاده های زیادی می شده است و بعد از مدتی تصمیم بر این گرفته شد که نمک را غنی تر کنند تا از بیماری های شایع آن زمان جلوگیری کنند. در بازه ایی نرخ بیماری گواتر که بر اثر کمبود ید به وجود می آید بسیار بالا رفته و افراد فقط بخاطر کمبود یک ماده ی معدنی در بدنشان به بیماری مبتلا می شدند پس تصمیم گرفته شد تا به نمک ها میزانی ید اضافه کنند تا از این بیماری پیشگیری شود. امروزه اکثر نمک های موجود در بازار ها ید دار می باشند و فرایند تصفیه شدن را تجربه کرده اند.
با اضافه کردن تنها مقادیر کمی از نمک تصفیه شده یددار به غذاهایتان نه تنها طعم خوب و خوش مزه بودن را تجربه کنید بلکه از حس خوب دریافت مواد معدنی و طبیعی سالم و مورد نیاز را نیز داشته باشید.
خرید عمده نمک تصفیه شده یددار ازشهر مشهد:
برای خرید نمک عمده در مشهد راه های بسیاری وجود دارد. نمک تصفیه شده در مشهد را بهترین برند مثل بوکاژ تجربه کنید. برند بوکاژ در مشهد توانایی تامین مقادیر بالای نمک تصفیه شده را در شهر مشهد را دارد. برای خرید عمده نمک تصفیه شده کافیست با شماره تلفن های درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا همکاران ما شرایط کامل خرید عمده و خرید سازمانی را به همراه تخفیف های خرید عمده توضیح دهند.
خرید عمده <span class='HilightTxt'>نمک</span> تصفیه شده یددار بوکاژ از مشهد
موارد منع مصرف نمک:
نمک تصفیه شده یددار هم مانند هم ماده ایی دیگری باید به اندازه و در مقادیرمناسب مصرف شود. با زیاد مصرف کردن هر ماده ایی مشکلات زیادی برای سلامتی مان ایجاد می شود. نمک ماده ایی کاملا متفاوت می باشد و زیاده روی در استفاده از آن در طول سالیان باعث بیماری فشار خون می شود که امروزه تبدیل به یکی از بیماری های رایج در کشورمان تبدیل شده است. این بیماری مشکلات زیادی را برای افراد مبتلا می تواند ایجاد کند که بهتر است در مصرف نمک دقت بیشتری داشته باشید تا به این بیماری مبتلا نشویم.
اخذ نمایندگی از بوکاژ:
برای راه اندازی یک کسب و کار ارزان و با کمترین هزینه می توانید اخذ نمایندگی از بوکاژ را برای شهر خودتان داشته باشید. بوکاژ اعلام آمادگی برای نمایندگی دادن در شهر های مختلف ایران را دارد. با اخذ نمایندگی از برند های معتبری همچون بوکاژ دیگر نیازی به پرداخت هزینه های ثبت برند و تبلیغات و جذب مشتری ندارید و تنها کافیست مشتریان وفادار را راضی نگه دارید تا دوباره برای خرید به برند بوکاژ سر بزنند.
انواع محصولات در بوکاژ موجود هستند از سبزیجات خشک شده و آرد ها تا ادویه جات و چاشنی ها و میوه های خشک فله و میوه خشک کادوئی با بهترین و زیبا ترین بسته بندی و برای خرید حبوبات یکی از پرمصرف ترین ماده های گیاهی نیز برند بوکاژ خودنمایی می کند و می توانید انواع حبوبات را از لوبیا قرمز تا عدس سبز و ماش و غیره به مشتریان خود پیشنهاد دهید و در گام نهایی می توانید نمک تصفیه شده یددار را با حجم های بالا سفارش بگیرید.
خرید <span class='HilightTxt'>نمک</span> سفره از مشهد
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیاز به اشتراک بگذارید.


نظرات
loader