فواید لوبیا قرمز

1401/06/31 تعداد بازدید: 954
فواید لوبیا قرمز

لوبیا قرمز یکی از محبوب ترین حبوبات در بین انواع مختلف لوبیا از قبیل لوبیا چیتی و لوبیا سفید و لوبیا کشاورزی و ... هست. با توجه به شکل ظاهری این حبوبات به کلیه ها در لاتین با نام لوبیا کلیوی از آنها یاد می شود.

ارزش غذایی لوبیا قرمز بوکاژ bookaj:

هر 100 گرم لوبیا قرمز خام شامل:

333 کیلوکالری انرژی

60 گرم کربوهیدرات

2 گرم قند

23 گرم پروتئین

15 گرم فیبر خوراکی

1 گرم چربی

و مابقی ویتامین ها و ریز مغزی هاست مثل کلسیم، آهن، منیزیم، روی، پتاسیم و ویتامین های گروه B

خرید اینترنتی <span class='HilightTxt'>لوبیا قرمز</span> بسته بندی بوکاز

خواص لوبیا قرمز بر بدن انسان:

لوبیا قرمز هم مانند تمامی حبوبات دارای فایده های ارزشمند برای بدن انسان هست که دلیل محبوبیت این حبوبات بین ورزشکاران و افرادی که به برنامه های غذایی سالم روی آوردند  هم همین فایده ها و خواص هست.

کاهش سطح کلسترول خون: با اضافه کردن این حبوبات به رژیم غذایی روزانه ی خود احتمال مبتلا شدن به بیماری های قلبی و عروقی رو کاهش بدین. این ماده ی غذایی قرمز رنگ دارای فیبر و کربوهیدرات بالایی هست که در این راه می تونه بهتون کمک شایانی بکنه.

مفید برای افراد دیابتی: دیابتی ها چی بخورن و چی نخورن؟؟ سوال همه افراد مبتلا به این بیماری هست. جواب اینه هر چی شاخص گلیسمی پایینی داشت براتون مضر نیست و نوش جانش کنید. لوبیا قرمز بوکاژ هم از همون گزینه ها با شاخص گلیسمی پایین هست.

تقویت قدرت حافظه: ویتامین B1 به عملکرد مغز کمک میکنه که در این حبوبات هم به وفور یافت میشه.

یه سم زدای طبیعی بدن: با اضافه کردن لوبیا قرمز به رژیم غذایی تون می تونین از شر خیلی از سمومی که به صورت روزانه وارد بدنمون میشه رها بشیم مثل سوفلیت.

پیشگیری از فشار خون بالا: فشار خون شده دیگه بلای جون همه مون. برای اینکه ازش رها بشیم خیلی کارا لازمه انجام بدیم که یکیش میتونه خوردن خوراک لوبیا قرمز باشه. مواد معدنی موجد در این حبوبات به کمک شریان خونی میاد تا منظم گردش کنند مثل منیزیم و پتاسیم. پس ازش غافل نشین.

درمان یبوست: همه ی ذهنیت اشتباهتون در رابطه با نخوردن حبوبات برای جلوگیری از یبوست بریزین دور. علم میگه خوردن لوبیا قرمز خوش پخت و دستچین می تونه به پیشگیری از یبوست کمک کنه و روده ها رو به حرکت درمیاره.

قوی تر شدن سیستم ایمنی با مصرف کردن لوبیا قرمز

جوان ماندن: این حبوبات شامل موادی هست که خاصیت ضد پیری دارند و باعث میشن همیشه پوستی صاف و به دور از چروک داشته باشید.

لاغری با لوبیا قرمز: این روز ها همه دنبال خوشتیپ تر شدن هستن و کلی رژیم های سرسخت می گیرن تا لاغر شن. حالا پزشکان میگن که لوبیا قرمز بخور تا لاغر شی. حبوبات می تونه تاثیر شگرفتی در کاهش وزنت داشته باشه. ساده ترین دلیلش اینه که فیبر بالایی داره و باعث میشه مدت طولانی حس گرسنگی نداشته باشی.

استخوان هایی محکم تر

بهبود آب مروارید

کاهش و بهبود علائم آسم

پیشگیری کننده از سرطان

کم کننده به درمان شدن درد مفصل هاک

پوستی سالم و شاداب با لوبیا قرمز: همه کلی هزینه می کنن تا پوستشون بهتر بشه. پوست نقش مهمی در زیبایی صورت داره و همه ازش باخبر هستند. طی تحقیقاتی که انجام شده متوجه این موضوع شدن که لوبیا قرمز برای پوست عالیه. حالا چطوری؟؟ تو یه سری چیزا نقش داره مثل متابولیسم آمینو اسید ها و اسید های چرب و نانو ذرات ها که همه در حفظ پوستی سالم مورد نیاز هستند.

طبع لوبیا قرمز در طب سنتی چیست؟؟

کارشناسان طب سنتی توجه خاصی به طبع مواد غذایی دارند و معتقد هستند که با دانستن و توجه به طبع مواد غذایی از خیلی از مشکلات گوارشی و بیماری ها میشه در امان موند و زندگی سالم تری رو تجربه کرد. در طب سنتی آمده است که طبع لوبیا قرمز گرم و تر هست و افراد هنگام مصرف این حبوبات به طبع آن توجه ویژه ایی داشته باشند.

چگونه از شر باد لوبیا قرمز خلاص شویم؟؟🧾✅

همیشه بعد از خوردن یه قورمه سبزی خوشمزه کلی اذیت میشی؟ و یا وقتی یه خوراک لوبیا رو به عنوان شام می خوری دیگه تا صبح از باد شکم و روده هات نمی تونی بخوابی؟؟؟

دلیل تمام نفخ روده ها پس از خوردن لوبیا قرمز باد موجود در آنها است که خیلی راحت با چند تا راه حل ساده میشه از بین بردش و یا نفخ این حبوبات خوشمزه و خوش پخت رو کم کرد.

اولین راه حل خیلی کاربردی هست و خیلی جواب هست تو از بین بردن باد حبوبات. برای این راه حل فقط کافیه از حداقل 24 ساعت قبل لوبیا هاتو پاک کنی و بزاری تا با آب ولرم که رو به داغی هست خیس بخوره. برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیری می تونی هر چند ساعت مثلا هر 8 ساعت آبش رو تعویض کنی. اگه همه این موارد رو رعایت کنی دیگه ار باد و نفخ خبری نیست.

راه حل دیگه ایی هم وجود داره که در مقاله ی نخود کرمانشاهی رو بشناس بوکاژ گفته شده. حتما نگاهی به این مقاله داشته باشین.

خرید <span class='HilightTxt'>لوبیا قرمز</span> بسته بندی شیک بوکاز

لوبیا قرمز خوش پخت و زود پز رو چطور تشخیص بدیم؟؟

یکی از مشکلات هنگام خرید حبوبات اینه که از کجا بفهمیم که حبوبات کهنه نیستن و حبوبات خوش پخت چه ویژگی هایی دارند؟ 

جواب دادن و پیدا کردن حبوبات زودپز دیگه کار دشواری نیست. اول از همه به رنگ ظاهری حبوبات توجه کنید مثلا اگه لوبیا قرمز رنگ تیره تری داشته باشه احتمال اینکه دیر پز باشن بسیار بیشتره . و در مرحله ی دوم به شکل ظاهری اونا دقت کنید و به راحتی لوبیا هایی که معمولا کوچیک تر و چروکیده تر هستن دیر پز و کهنه هستن و با یک نگاه اولیه قابل تشخیص هستند.

از کجا لوبیا قرمز خوشپخت بخریم؟؟🛒🛒

خرید حبوبات بسته بندی با کیفیت و خوشپخت از مشهد

در رابطه با اینکه چطور میشه لوبیا تازه و کهنه رو تشخیص بدین با هم صحبت کردیم و حالا باید به این نکته هم توجه بشه که وقتی می خواهید با سرعت بیشتری و تضمین برگشت از خرید در صورت تفاوت، رو داشته باشی باید بری سراغ شرکت های تولید کننده ی قوی و معروف حبوبات مثل بوکاژ که چندین سال هست دارن در سطح ایران فعالیت می کنند.

زمان خرید های حضوری داره کم کم به سر میاد و افراد به خرید های راحت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین رو آوردن که خیلی سریع تر هم هست. 

خرید حبوبات از بازار آنلاین بوکاژ رو با مقایسه با مابقی فروشگاه ها ی حبوبات انجام بدین تا خریدی مطمئن داشته باشین.

لوبیا قرمز تو چه غذا هایی استفاده میشه؟؟

خورشت قورمه سبزی معروف ترین غذا با لوبیا قرمز هست.

خوراک لوبیا هم که اگه با ترکیب لوبیا ها باشه ارزش غذاییش چند برابر میشه.

یه سری سالاد ها که بین المللی هستند هم با لوبیا قرمز درست میشن.

و خیلی از دستور پخت های دیگه ک در مقالات بعدی اورده می شوند.

 

مقاله ی خواص عجیب لوبیا قرمز از بوکاژ  WWW.BOOKAJ.COM

1401/06/31 پنجشنبه

 



نظرات
loader