راه های خشک کردن آناناس

1401/05/06 تعداد بازدید: 997
راه های خشک کردن آناناس

آناناس کمپوتی خشک شده جزو شیرین ترین چیپس میوه است حتی از موز خشک شده و یا انبه ی خشک شده هم شیرین تره و تو جمع میوه مخلوط با کیفیت خودنمایی میکنه. اگه میری مهمونی و میخوای بسته ی کادویی میوه خشک مخلوط ببری، مطمئن شو تو ترکیبش آناناس خشک شده هم داشته باشه چونکه همه عاشق آناناس خشک شده کمپوتی هستن.

تاریخچه ی آناناس خشک شده:🍍🧾

میوه ی آناناس بر میگرده به کشور برزیل و پاراگوئه و میدونیم که درخت آناناس میتونه تا 1 تا 1.5 متر ارتفاع پیدا کنه.

میوه ی آناناس تازه در همه ی فصل ها نیست پس برای اینکه بتونیم این میوه خشک خوشمزه و شیرین و البته پر خاصیت رو تو همه ی فصل های سال داشته باشیم، اونو خشک می کنیم.

<span class='HilightTxt'>میوه</span> خشک مخلوط بوکاژ در مشهد

خواص آناناس خشک با کیفیت چی هست:

1_ جوانسازی پوست

2_ درمان آکنه: با توجه به وجود ویتامین C میتونین از شر جوش های صورتتون با راه های طبیعی و سنتی خلاص بشین.

3_ بهبود زخم و بخیه

4_ سرشار از ویتامین C که باعث بهبود و قوی تر شدن سیستم ایمنی بدن میشه.

5_ پیشگیری از ریزش مو ها با تامین مواد معدنی و ویتامین های لازم روزانه از قبیل ویتامین C

6_ استحکام استخوان ها🦴: منگنز موجود در آناناس خشک باعث تقویت استحکام استخوان ها میشه.

7_ مقاوم کردن لثه ها: اگه در هنگام مسواک زدن خونریزی لثه دارین یکی از راه های مقاوم کردن لثه خوردن چیپس آناناس به عنوان میلن وعده های مقوی و مفید هست.

8_ از بین برنده ی انگل و کرم های روده: آنزیم گوارشی بروملائین هست که با این کرم های درد آور مبارزه می کند.

9_ پتاسیم بالا و سدیم کم: کمک کننده به کنترل فشار خون و متعادل نگه داشتن فشار خون

10_ مقابله با رادیکال های آزاد سرطان زا

11_ جلوگیری از آب مروارید چشم با مصرف همیشگی و روزانه ی آناناس خشک

خرید اناناس کمپوتی مرغوب بوکاژ از مشهد

جدول ارزش غذایی آناناس خشک شده:

در هر 100 گرم چیپس آناناس کمپوتی خشک:

50 کیلوکالری انرژی

14 گرم کربوهیدرات

21 میلی گرم آهن

1 گرم پروتئین

1.10 گرم فیبر

13 میلی گرم کلسیم

48 میلی گرم ویتامین C

8 میلی گرم فسفر

109 میلی گرم پتاسسیم

1 گرم چربی

و...

چیپس آناناس رو کجا نگهداری کنیم؟

محیط مناسب برای نگهداری میوه خشک و به خصوص  آناناس کمپوتی خشک بوکاژ داخل کابینت هست. مکانی که نه نور آفتاب داره و تاریک هست و بدون رطوبت و گرما. همه ی این عوامل باعث میشه میوه خشک سالم و خوشرنگ باقی بمونه. قرارگرفتن میوه خشک در معرض نور آفتاب رنگ میوه خشک رو تیره و سیاه میکنه و رطوبت و گرما هم باعث از بین رفتن خواص و فاسد شدن چیپس میوه میشه.

از کجا آناناس کمپوتی خشک شده بخریم؟🛒🛒

بهترین خرید چیپس  آناناس خشک شده میتونه از فروشگاه های اینترنتی میوه مخلوط و تکی باشه. موقع خرید میوه خشک از بازار آنلاین به این نکته دقت کنین که مهر های بهداشتی لازم برای تهیه ی میوه خشک رو داشته باشه. با خرید از بازار اینترنتی دیگه نیاز به رفتن بیرون تو این گرما و ترافیک حذف میشه. به علاوه خرید چیپس میوه  آناناس از وبسایت های رسمی این امکان رو بهتون میده که از کیفیت محصول مطمئن باشید. 

چه نوع چیپس میوه  آناناس کمپوتی خشک شده بخریم؟

اگه شما هم موقع خرید میوه مخلوط  یا تکی سردرگم میشی به این نکات توجه کن تا دیگه مطمئن خرید کنی:

اول از همه مطمن شو رنگی که میوه خشک داره مربوط به خودش باشه و رنگ مصنوعی بهش اضافه نشده باشه. ما در شرکت بوکاژ BOOKAJ تماما از هیچ نوع افزودنی برای میوه خشک ها مون استفاده نمی کنیم و رنگ میوه خشک ها مربوط به خود میوه ها هست.

در مرحله ی دوم مطمن شو که هیچ شهد و یا ماده ی شیرین کننده اییی برای تولید چیپس  آناناس کمپوتی استفاده نشده. پس باید از یه شرکت رسمی ومعتبر خریدت رو انجام بدی. قند فراوان در شهد اضافه شده به میوه خشک بسیار مضر به خصوص برای افراد مبتلا به دیابت هست.

خرید آناناس خشک بوکاژ

و در آخر مواد نگهدارنده هست که آسیب زننده به مغز کودکان و بزرگسالانه و سرطان زا هم هست. باید مطمن باشی که خرید میوه خشک از هر فروشگاهی نه تنها فایده نداره بلکه کلی مضر و آسیب زننده هم هست.

بهترین میوه خشک مشهد می تونه برند میوه خشک بوکاژ BOOKAJ  باشه که نه تنها از هیچ نوع نگهدارنده ایی برای تولید محصولات استفاده نمی کنه بلکه تمامی گواهینامه های بهداشتی و شرکتی لازم برای تولید با کیفیت تری و خوش رنگ ترین میوه خشک مخلوط و کادویی و تکی بسته بندی شده رو داره.

روش خشک کردن آناناس کمپوتی: 🧾🍍

درست کردن چیپس آناناس  در فر: آناناس رسیده رو از بازار شلوغ و پرترافیک بخرین. اگه اشتباها آناناس  نرسیده بخرین میوه خشک شده تون اصلا شیرین نیست و ترش و یا حتی تلخ مزه است که اصلا خوشمزه نیست.

میوه را پوست کنین و به صورت حلقه ایی برش بدین. بعدش فر رو رو درجه ی کم بزار که یعنی 66 درجه ی سلسیوس و بعدش قطعه های مسوه برش داده شده رو روی سینی فری که از قبل گرمش کردین بزارین و بفرستشون داخل فر و تا 24 ساعت ناقابل بزار داخل فر بمونه و بعدش چک کن اگه آب میوه تبخیر شده بود که تقریبا آماده است. و میتونی از میوه خشک آناناس  لذت ببری.

شرایط آماده سازی آناناس  خشک شده کمپوتی در میوه خشک کن و پلوپز هم به همین صورته.

خشک کردن میوه به روش های بالا دردسر های خاص خودش رو داره که اولیش این همه بری بازار میوه تازه بخری و کلی زمان بزاری پوست بگیری و تازه بزاری حداقل یه روز داخل فر بمونه و اخریش هم می تونه این باشه که میوه خشکت اصلا مجلس یکه نشه هیچ؛ کلی تیره و سیاه بشه که حتی خودتم دوست نداشته باشی به عنوان میان وعده ی پر خاصیت بخوریشون.

👌پیشنهاد اینه خیلی راحت میوه خشک مخلوط با برند بوکاژ از مشهد رو از طریق وبسایت www.bookaj.com بخری راحت وبی دغدغه.

 

مقاله رژیم لاغری با میوه خشک به شما توسط کارشناسان بوکاژ برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می گردد.

این روزها برای لاغر شدن و داشتن تناسب اندام به دنبال راه های طبیعی و سالم باشید تا پس از لاغر شدن نه پوستی شل و افتاده داشته باشید و نه اینکه بیماری جدیدی مثل ریزش مو و غیره را تجربه کنید. برای لاغری ما به شما نوش چان کردن حبوبات و میوه خشک ها را پیشنهاد می دهیم تا با خیالی راحت خوش اندام شوید و به وزنی که می خواهید برسید.

 

❓اگه تو مشهد نباشم نمی تونم میوه خشک مخلوط و یا تکی بوکاژ رو سفارش بدم؟

✔البته که می تونین از تمام ایران میوه خشک بوکاژ BOOKAJ رو داشته باشین فقط کافیه خرید خودت رو داخل وبسایت انجام بدی.

❓امکان اخذ نمایندگی در شهر های دیگه ایران وجود داره؟

✔بوکاژ آماده ی همکاری با اشخاصی که قصد اخذ نمایندگی و ایجاد شعبه ی دیگری از بوکاژ در هر جای ایران  هست. بوکاژ توانایی انجام فروش عمده ی محصولات غذایی اعم از میوه خشک کادویی و تکی، حبوبات خوش پخت، ادویه و چاشنی ها و سبزیجات  خشک آماده و صیفی جات رو هم داره.

 خرید <span class='HilightTxt'>میوه</span> خشک بوکاز کادویی

اگر اطلاعات  مقاله برایتان مفید بود، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  



نظرات
loader