خواص نشاسته برای ریه ها

1401/08/22 تعداد بازدید: 5127
خواص نشاسته برای ریه ها

خواص نشاسته برای ریه هم موضوع جالبی هست که این روز ها در بین افراد بسیار پرطرفدار شده و مطمئنا دلیلش روی آوردن افراد برای درمان های گیاهی و خانگی برای بیماری ها هست. مردم این روز ها از اثرات آسیب بار درمان ها و دارو های شیمیایی با خبر هستند و می خواهند که با کمترین هزینه ی جانی و اثرات مضرش خودشون رو درمان کنند.

نشاسته یکی از جالب ترین ماده های گیاهی هست که می تونه خواص بسیار زیادی رو برامون داشته باشه. مثلا من خاطرم هست که هرموقع سرفه های بدی داشتم و مادربزرگم احساس میکرد که ریه هام عفونت کرده و سرفه های چرکی دارم، شروع میکرد به فرنی درست کردن با نشاسته که مثل آب رو آتیش می موند و خیلی خیلی زود خوبمون میکرد حتی از انتی بیوتیک های مضر چرک خشک کن هم بهتر اثرش؛ ضرر که نداشت هیچی کلی خوشمزه هم بود.

بریم ببینیم نشاسته ی بوکاژ چطور می تونه برای ریه هامون خوب باشه:

با واکسن کرونا زدن دیگه درصد ابتلا به عفونت ریه هنگام کرونا گرفتن خیلی خیلی کمتر شده. خاطرم هست هنگامیکه کرونا شیوع پیدا کرد و تا قبل از اینکه درمانش یافت بشه همه ی ترس افراد کرونایی از عفونت ریه بود که در نتیجه ی این موضوع هم در مواردی افراد فوت می شدند که بسیار دردناک بود و دیگه افراد با عفونت ریه به هر ماده ایی امید داشتند که درمانشون کنه. فایده ی نشاسته برای درمان ریه ها رو فراموش کرده بودند. اول بریم یکم اطلاعات بگیریم نشاسته چی هست؟

نشاسته چیست؟

نشاسته یکی از بالاترین مصرف ها رو در جهان داره و ماده ایی هست سفید رنگ و بی بو و بی مزه که خیلی کاربرد های فراوانی هم داره. نشاسته انواع متعددی داره مثل نشاسته ذرت، نشاسته گندم، نشاسته ی سیب زمینی و غیره که هر کدوم برای تهیه ی غذا و یا دسر خاص استفاده می شوند.

خرید نشاسته رو از فروشگاه های آنلاین از بهترین برند ها از دست ندید.

خواص نشاسته بوکاز برای ریه ها

خاصیت نشاسته برای ریه ها: مگه نشاسته برای ریه هم خوبه؟

خاصیت های معجزه آسا ی نشاسته تمامی ندارند و ما در ادامه به توضیح خاصیت این ماده خواهیم پرداخت. در هنگامیکه که دچار گرفتگی صدا هستید حریره ی نشاسته و فرنی می تونه خیلی سریع خوبتون کنه و باعث بشه دیگه گگرفتگی صدا نداشته باشید. فقط راه حل برای بهتر شدن گرفتگی صدا با نشاسته باید غلظت فرنی کم باشه و اونو هنوز حالت داغی داره نوش جان کنید و کمی تو گلوتون نگهش دارید و بعدش قورت بدین. اینکار باعث میشه تا زودتر از زود خوب بشین.

ریه ها به راحتی می تونن عفونت کنن و درمانشون هم سخت هست اما نشاسته به خاطر خاصیت ضد میکروبی که داره می تونه باعث بشه ویروس ها و باکتری های موجود در ریه ها زودتر دفع بشن و به قدری این خاصیت قوی هست که می تونه حتی عفونت ریه ها که بسیار جدی هست رو هم درمان کنه فقط نکته اینه که مثل گرفتگی صدا و گلو درد با یه بار خوردن اتفاق نمی یوفته و باید یه هفته تداوم خوردن نشاسته برای درمان ریه ها رو ادامه بدین تا کاملا از شر عفونت راحت بشین.

آیا نشاسته می تونه باعث بشه ریه های افراد سیگاری و معتاد به دود هم بهتر بشه و از شدت سرفه هاشون کم کنه؟

با خرید نشاسته با کیفیت با بهترین برند در مشهد مثل بوکاژ BOOKAJ تنها یه دسر خوشمزه نصیبت نمیشه بلکه می تونی از شدت سرفه ی افراد سیگاری هم کم کنی. درسته همه ی افراد سیگاری از اثر بد این ماده روی ریه هاشون خبر دارن و پاکت های سیگار با تبلیغات ریه سالم و خراب رو میبینن اما خوب ترک کردن کار ساده ایی نیست.

اگه فردی هست که اصرافت دچار سرفه ی شدیدی هست می تونی به جای یک لیوان آب دادن دستش که معمولا هم این افراد باهاش نتیجه نمی گیرند با درست کردن یه حریره ی نشاسته که زیادی هم سخت و زمانبر نیست به این افراد کمک کنید.

هنوز تحقیقات کاملی انجام نشده که ثابت کنه نشاسته می تونه اثر منفی دود رو بر ریه ها از بین ببره اما اثر مثبت این ماده بر ریه ها طی تحقیقات زیادی مشخص شده.

نشاسته و زنان یکی از بحث های داغ است که به دلیل زیر می باشد.

نشاسته و در های قاعدگی زنان: خواص نشاسته برای زنان چیست؟

آیا نشاسته می تونه باعث بشه تا در های قاعدگی کمتر بشن و یا تسکین پیدا کنند؟

بله قطعا می تونه کمک کننده باشه. بهتون گفتن که نشاسته معجزه می کنه. حالا نشاسته برای زنان هم خوبه. خانم هایی که در سنین یائسگی هستند و دچار علائم های آزار دهنده ی این دوران هستن باید بدونین که نشاسته می تونه عادت ماهانه رو قطع کنه و بهتون کمک کنه تا این دوران را راحت تر و البته سریع تر پشت سر بزارید.

همیشه درد های این روز ها دردسر ساز هست و می تونه باعث بشه تا سطح کیفیت زندگی مون پایین بیاد اما ایندفعه راحت برای خودتون یه فرنی خوشمزه با نشاسته درست کنید و از زندگیتون لذت ببرید.

خاصیت نشاسته برای چاقی:

نشاسته و چاقی مگه میشه؟ بله که میشه باعث میشه تا وزن بگیرید. نشاسته حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات هست که مستقیم باعث میشه تا وزنتون بیشتر بشه. اگه وزنت کمه و دنبال این هستی که طبیعی و نرمال وزنت رو زیاد کنی و دنبال قرص های افزایش وزن مسخره شکم اور نیستی می تونی به خوردن فرنی صبح های ناشتا فکر  کنی و وزنت رو متعادل و مناسب با قدت داشته باشی.

از اون طرف هم میشه با قضیه نگاه کرد اونم اینه که نشاسته حس سیری طولانی مدت می تونه ایجاد کنه که اون هم به خاطر وجود ماده ایی هضم نشدنی به نام فیبر هست که باعث میشه وقتی مثلا فرنی می خوری تا ساعت ها سیر بمونی. پس اگه می خوای وزن بگیری حتما به این موضوع توجه داشته باشین.

درمان یبوست با درمان گیاهی:

دیگه از یبوست شایع تر بین ایرانی ها نداریم. دلیل یبوست شایع ایرانی ها چیه واقعا؟ شاید به خاطر توال هامون هست. به هر حال باید بدونین که یبوست رو درمان نکنی تو بد دردسری میوفتی پس حتما به فکر درمانش باش. درمان گیاهی رو با نشاسته بهت پیشنهاد میدیم که کمک شایانی بهت میکنه. به جز نشاسته می تونی از میوه خشک فله و مخلوط هم استفاده کنی که تو مقاله ی انبه ی قلم چیست در رابطه باهاش صحبت کردیم. 

مضرات مصرف نشاسته:

همیشه گفتیم که زیادی خوردن هم چیزی می تواند باعث شود تا مشکلاتی براتون پیش بیاد پس یادتون باشه هر ماده ی مفیدی می تونه بیش از اندازه خوردنش دردسر ساز باشد.

در رابطه با نشاسته چون قند زیادی داره می تونه برای نه تنها افراد مسن بلکه همه مشکلاتی رو ایجاد کنه. پس حتما متعادل مصرف کردن رو یادتون نره.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی بوکاژ BOOKAJ نشاسته رجوع کنید.

خرید نشاسته اینترنتی برند بوکاز بهترین برند مشهد

قیمت روز نشاسته چند هست؟ کجا قیمت نشاسته رو پیدا کنم؟

برای اینکه از آخرین قیمت نشاسته و مابقی محصولات بوکاژ  مثل میوه خشک مخلوط و ادویه و چاشنی و سبزی خشک و آرد ها و حبوبات مطلع شوید به وبسایت بوکاز رجوع کنید.

 

اگر اطلاعات  مقاله برایتان مفید بود، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  

 



نظرات
تاریخ ارسال: 1402/10/26
 نرگس

مرسی عالی بود

loader