خرمالو خشک شده در مشهد

1401/11/20 تعداد بازدید: 331
خرمالو خشک شده در مشهد
خرمالو خشک شده زیبا ترین میوه خشک پاییزی میان جعبه کادویی میوه خشک است. خرمالو خشک شده در مشهد طرفداران ویژه خودش را دارد و این تنها بخاطر رنگ متفاوت و زیبای خرمالو نیست بلکه برای فواید و خاصیت درمانی و دارویی خرمالو خشک شده می باشد.
خرمالو خشک شده تنها در مشهد نیست که محبوبیت زیادی پیدا کرده است بلکه در یونان  باستان نیز به عنوان میوه ی خدایان یاد می شده است و یا در ژاپن در دستور پخت غذایی ویژه از این میوه ی خوشرنگ استفاده می شده است و هنوز هم استفاده می شود؛ حتی دمنوش خرمالو خشک شده دارای محبوبیت زیادی در ژاپن است و امروزه این دمنوش خوش عطر و رنگ بهترین جایگزین چای در یک روز سرد زمستانی در کل دنیا می باشد.
خرید خرمالو خشک بوکاژ از مشهد
خرید خرمالو خشک شده با کیفیت از مشهد
برای خرید بهترین و با کیفیت ترین میوه خشک و به خصوص خرمالو خشک در شهر مشهد باید به سراغ با کیفیت ترین برند خشکبار بروید. یکی از بهترین برند ها نه تنها در مشهد بلکه در سرتاسر ایران برند بوکاژ می باشد که مناسب ترین قیمت را همراه بالاترین کیفیت و زیبا ترین بسته بندی تقدیمتان می کند. صنایع غذایی بوکاژBOOKAJ تنها در مشهد فعالیت نمی کند واگر در شهر های دیگر کشورمان ایران زندگی می کنید به راحتی می توانید از فروشگاه آنلاین ما خرید کنید و کالاهای مورد نظرتان را درب منزلتان در شهر خودتان تحویل بگیرید و تنها تفاوت هزینه مربوط به هزینه ی پست می باشد.
ارزش غذایی خرمالو خشک شده با کیفیت:
در هر 100 گرم خرمالو خشک
119 کالری انرژی
31.2 گرم کربوهیدرات
1 گرم پروتئین
6 گرم فیبر
و مواد معدنی و ویتامین های ضروری روزانه از قبیل ویتامین K E B C A  و مواد معدنی از قبیل منگنز، فسفر و غیره
فواید خرمالو خشک بسیار زیاد است و ما در این مقاله از بوکاژ تنها به مواردی از آنها اشاره خواهیم کرد.
خواص خرمالو خشک شده:
خرمالو خشک شده و کم خونی: خرمالو خشک منبع غنی آهن می باشد که می تواند در درمان کم خونی ناشی از فقر آهن نقش داشته باشد. اغلب خانم ها به دلیل شرایط فیزیکی خاصشان دچار بیماری کم خونی می شوند که علایم آزاردهنده ایی از قبیل بی حالی و خستگی در طول روز و خواب آلود بودن و خواب رفتن دست ها و پاها را داراست. با اضافه کردن مواد غذایی سالم و با ارزشی از قبیل میوه خشک ها به برنامهی غذایی روزانه تان و جایگزین کردن خرمالو خشک به جای شیرینی و شکلات های مضر می توانید از حس خوب زندگی ایی سالم لذت ببرید.
خرید خرمالو خشک بوکاژ فله
خرمالو خشک و فشار خون متعادل: یکی از مشکلات رایج در کشور ما این روز ها فشار خون بالاست که به دلیل تغذیه ایی نادرست در طول سالیان دراز ایجاد می شود. اگر برنامه ی غذایی سالمی داشته باشید و تحرک را به برنامه تان اضافه کنید می توانید فشار خونی متعادل داشته باشید یکی از مواد گیاهی با ارزش برای حفظ فشار خون متعادل خرمالو خشک شده می باشد.ماده ایی به نام تانن در خرمالو خشک شده وجود دارد که در متعادل نگاه داشتن فشار خون نقش دارد.
قلبی سالم تر با خرمالو خشک شده: مشکلات قلبی می تواند خطرات جبران ناپذیری از قبیل مرگ را در برداشته باشد. با اضافه کردن روزانه چند تکه از خرمالو خشک به برنامه ی غذایی روزانه می توانید قلبی سالم و سلامت داشته باشید. طبق تحقیقات انجام شده مصرف خرمالو باعث گردش خونی بهتر و ضربان قلبی منظم تر می شود. با مصرف خرمالو خشک شده بوکاژ می توانید از کلسترول خون دور بمانید و فشار خونی متعادل را تجربه کنید و از زندگیتان لذت ببرید.
تامین انرژی بدن با خرمالو خشک: اگر به دنبال یافتن ماده ایی پر انرژی و ارزشمند هستید باید به سراغ مواد طبیعی و سالم از قبیل میوه خشک ها و خرمالو خشک بروید. با نوش جان کردن تنها چند تکه از خرمالو خشک در طول روز می توانید انرژی مابقی روز را به دست آورید و از ادامه ی روزتان لذت ببرید. خرمالو خشک با داشتن مقدار مناسبی از قند طبیعی در انرژی زایی نقش بسزایی می تواند ایفا کند و به عنوان یک میان وعده ی عالی و سالم به حساب بیاید.
تقویت سیستم ایمنی بدن با خرمالو خشک: خرمالو خشک با دارا بودن مقادیر فراوانی از ویتامین C و آنتی اکسیدان در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی دارد که می تواند در پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و کرونا این روزها کمک کند. با بالا رفتن قدرت سیستم ایمنی بدنمان کمتر دچار عفونت مانند عفونت لثه می شویم زیرا قدرت بدنی بالاتری در برابر ویروس داریم. می توانیم بگوییم که با خرمالو خشک از کرونا و سرماخوردگی خداحافظی کنید زیرا خرمالو خشک جایگزین طبیعی و سالم برای آمپول های آنفولانزای سالیانه هستند که عوارض بسیاری نیز دارند.
خرمالو خشک سرشار از آنتی اکسیدان
تنظیم کلسترول خون با خرمالو خشک شده
بینایی بهتر و چشمانی روشن تر با خرمالو خشک
خرمالوی گس چه فوایدی دارد؟
بهتر است بدانیم که خرمالوی گس در تنظیم فشار خون قوی تر عمل می کند. اگر مبتلا به اسهال هستید با خرمالو خشک شده می توانید آن را درمان کنید. خرمالوی گس در دفع سموم بدن قوی تر عمل می کند و شما را از سم های آسیب زننده رها می کند.
میوه خشک فله بوکاژ در مشهد

اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. 



نظرات
loader