تاثیر عدس باکیفیت بوکاژ برای بدن

1401/04/06 تعداد بازدید: 1643
تاثیر عدس باکیفیت بوکاژ برای بدن

تاریخچه ی استفاده از عدس سبز:

همیشه بحث هست که اول عدس بوده یا لوبیا ؟ باید بهتون بگم که بنا بر کشفیات مربوط به غار فرانچزی در یونان، اول از همه عدس سبز بوده وعدس اولین محصول کشاورزیه که یازده هزار سال(11000) پیش کشت شده و سیر زمانی نشون میده که دانه های عدس سبز به درشتی الان نبوده و حتی رنگش هم در گذر زمان تغییر پیدا کرده.

حالا دیگه راحت میتونی خرید اینترنتی عدس سبز داشته باشی و مثل 11000 سال پیش نیست که خرید عدس باکیفیت کار سختی باشه. فروشگاه های اینترنتی یه بستری رو فراهم کره برای خرید عدس به صورت آنلاین از خونه.

 از یازده هزار سال قبل تا الان با عدس سبز و درشت آشپزی میکردن پس حتما فایده های زیادی داشته✅ بریم ببینیم پخت و پز با عدس باکیفیت چه فایده هایی برای بدنمون داره:

 خرید <span class='HilightTxt'>عدس</span> بسته بندی از مشهد

فایده های آشپزی کردن با عدس کانادایی سبز بوکاژ :

1: کاهش دهنده ی کلسترول خون: پس اگه مشکل قلبی داری با پخت عدسی خوشمزه با عدس سبز و باکیفیت میتونی سطح کلسترول خونت را پایین بیاری و با مصرف روزی نیم فنجان عدس سبز بوکاژ روزتو پر انرژی شروع کنی.

2: هضم غذا: برخلاف اینکه همه فکر می کنن عدس باعث یبوست میشه، باید اینو بدونین که عدس درشت سبز باعث رفع یبوست میشه و به هضم غذاتون هم کمک میکنه و دلیلش وجود فیبر فراوان در این حبوبات مفید هست.

3: استفاده از عدس در آشپزی میتونه به رفع کم خونی هم کمک کنه: حبوبات بخصوص عدس سبز کانادایی منبع قوی از آهن هست که میتونه به گلیول های قرمز خونمون کمک کنه تا دیگه کم خونی نداشته باشیم.

کم خونی های ناشی از فقر آهن به راحتی می تونن با حبوبات به خصوص عدس سبز برطرف بشن.

4: خوش هیکل شدن با عدس سبز: عدس با کیفیت که بخری میتونی هر روز یه سوپ با عدس سبز درست کنی و بعد برگشتن از باشگاه نوش جان کنی و کربوهیدرات لازم روزانه رو با یه پیاله عدس تامین کنی. از این نکته هم نگذریم که عدس سبز سطح چربی کم و گلوکز پایین داره پس بی دلیل نیست که تبدیل به حبوبات مورد علاقه ی ورزشکاران شده.

5: بالا بردن سیستم ایمنی: با توجه به اینکه عدس سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان و مواد معدنیه پس میتونی با خرید آنلاین عدس با کیفیت و درشت، بدنتو در مقابل خیلی از بیماری ها به خصوص کرونا قوی کنی.

6: پیشگیری از آلزایمر: تحقیقات نشون میده که افرادی که در سنین جوانی از عدس سبز در خورد و خوراکشون استفاده کردن، کمتر به بیماری ذهنی آلزایمر دچار شدن. حالا چرا؟؟ عدس سبز خوب حاوی منیزیم هست که این ماده ی معدنی کمک مهمی برای سلول های عصبی و بازسازی مغزه. پس اگه میخوای خاطرات شیرینت رو فراموش نکنی، به فروشگاه اینترنتی خرید عدس سبز ساسکن بوکاژ 🛒 یه سری بزن.

<span class='HilightTxt'>عدس</span> سبز کانادایی بوکاژ

 

7: جوان موندن پوست با عدس: عدس خوب که بخری میدونی که سرشار از آنتی اکسیدانه که باعث میشه پوستت چین و چروک نداشته باشه. میتونی هم عدس رو پودر کنی و باهاش ماسک درست کنی و یا میتونی غذاهایی که با عدس پخته میشن درست کنی مثل عدس پلو، عدسی، آش، پیراشکی با عدس و یه عالمه دستور پخت با عدس سبز.

 خیلی از محققین معتقدن که عدس باعث سفت شدن پوست هم میشه؛ پس میتونی عدس سبز رو آرد کنی و با گلاب و تخم مرغ به عنوان ماسک سفت کنده برای پوستت استفاده کنی.

8: کمک کننده برای نگه داشتن انرژی بدن: درسته گفتم که سطح چربی پایینی داره اما به جاش پره از کربوهیدرات و 100 گرم ازش میتونه 1000 کیلوکاری برات انرژی بیاره پس قبل اینکه میخوای بری مدرسه یا سرکار، میتونی با خوردن یه پیاله عدسی انرژی لازمت رو برای شروع روزت بگیری.

9: کمک کننده برای بهبود بیماری سرطان: با توجه به بررسی هایی که انجام شده دیدن که خوردن عدس سبز میتونه به از بین بردن و یا کنترل کردن سلول های سرطانی به خصوص سرطان پروستات کمک کنه.

10: درمان کننده زخم گلو: اگه آب عدس پخته رو غرره کنی بهت کمک می کنه تا از شر زخم گلو و دهنت راحت بشی. پس ایندفعه که عدس رو پختی بدون آبش هم مفیده.

11: ماهیچه تولید کردن: مورد چهارم گفتم که اگه می خوای لاغر کنی از خوردن حبوبات به خصوص عدس سبز و درشت غافل نشو. حالا باید بدونی که مصرف عدس میتونه به ساختن ماهیچه هم کمک کنه چون پروتئین داره و اگه جوانه هاشو رو استفاده کنی که دیگه بهتر چون پره از آمینواسید های لازم برای ماهیچه سازی.

12: ترک پاشنه پا و دست ها: اگه بر اثر سرما دست یا پاهاتون نرک دار شد می تونین از عدس سبز بوکاژ کمک بگیرین. اینجوری که آرد عدس سبز رو با تخم مرغ قاطی کنی و بمالی به جاهایی که ترک داره.

 

حتما تا الان با خوندن مورد های بالا کلی تعجب کردی، مصرف روزانه ی حبوبات برای بدنمون خوبه از پیشگیری از سرطان بگیر تا سفت کردن پوست های شل شده.

عدس سبز کانادایی شامل منیزیم، آهن، کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین ب 6، روی، مس، پتاسیم و یه عالمه مواد معدنی دیگه هم هست. پس با اضافه کردن حبوبات به ویژه عدس سبز به برنامه ی غذایی سالم، سلامتی رو به خودت هدیه بده و روزت رو با نشاط بیشتری شروع کن.

 تاثیر و فواید <span class='HilightTxt'>عدس</span> سبز کانادایی بوکاژ برای بدن انسان

عدس انواع مختلفی داره :

عدس قرمز یا دال عدس

عدس سبز

عدس سیاه

عدس زرد

عدس قهوه ایی

انواع عدس رو می تونین از خیلی از فروشگاه ها ی اینترنتی تهیه کنین. تنها کافیه کلمه ی خرید اینترنتی حبوبات با کیفیت رو تو گوگل سرچ کنی.

عدس سبز یکی از بهترین اواع حبوباته که خیلی راحت تر پخته میشه و نیازی به خیس کردن در آب  قبل پختنشون نیست و خیلی راحت تو نیم ساعت پخته میشن و میتونین از آشپزی کردن با عدس سبز با کیفیت لذت ببرید. البته فراموش نکنید که عدس تازه و با کیفیته که زود پخته میشه پس موقع خرید عدس سبز 700 گرمی و یا 900 گرمی bookaj بوکاژ خیالتون راحت باشه که ما بهترین و با کیفیت ترین عدس سبز موجود در بازار رو داریم تا بتونین به بالاترین رضایت خرید آنلاین حبوبات برسین.

شرکت بوکاژ همه ی تلاششو کرده تا بهترین عدس رو که عدس سبز کانادایی با برند ساسکن هست رو براتون فراهم بکنه این عدس سبز درشت و زود پزه. با سر زدن به وبسایت bookaj (بوکاژ) میتونین از خونه حبوباتی که لازم داری رو بخری و درب خونت تحویل بگیری.

خواص درمانی بازسازی و پاک سازی کبد با مصرف عدس سبز:

یکی از اخبار جالبی که این اواخر می خوندم اینه که کبد تنها عضو در بدنمون هست که قابلیت بازسازی داره، حالا نکته ی جالبتر اینه که مصرف عدس سبز می تونه باعث سرعت بخشیدن به این بازسازی بشه. بهترین ترکیب هم ترکیب عدس و برنج هست پس عدس پلو خوشمزه رو برای خوشمزگیش نخور برای مفید بودنش نوش جان کن ایندفعه.

 

خرید عمده حبوبات بسته بندی:

اگر قصد دارید فروش بیشتری را داشته باشید و کسب و کارتان رونق بگیرید می توانید از بسته های کمک معیشتی برای کارکنان خود استفاده کنید. خرید سازمان یحبوبات بسته بندی این روزها اهمیت بیشتری برای کارفرمایان پیدا کرده است زیرا کارمندان خشنود بهتر کار می کنند. برای خرید عمده حبوبات بسته بندی بوکاژ با رقابتی ترین و بهترین کیفیت با کارشناسان بوکاژ در ارتباط باشید.

خرید <span class='HilightTxt'>عدس</span> با کیفیت سارمانی بوکاژ

اگر اطلاعات مقاله برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. 



نظرات
loader