آلو شابلون خشک شده

1401/06/13 تعداد بازدید: 410
آلو شابلون خشک شده

آلو شابلون خشک شده در آسیای میانه در باستان بسیار پر طرفدار بود، و با توجه به اینکه آلو گیاه بومی اروپا و آسیا محسوب میشه، جزو میو های محبوب هست و مردمان قدیم شروع به خشک کردن این میوه کردن که بتونن در همه فصول سال ازش استفاده کنن.

چینی ها از آلو به عنوان اکسیر صبحانه نام میبرن اونم برای اینه که معتقدن قبل از خوردن صبحانه می تونه باعث دفع سموم بدن بشه و بیماری ها رو دور نگه داره و اکسیر هست چون باعث میشه پوستت سالم و شاداب بمونه.

میوه خشک فله مجلسی با کیفیت در مشهد برند بوکاژ

برای خرید میوه خشک و به خصوص الو خشک شابلون از شرکت های تولید کننده خرید کنین که مطمئن از رعایت استاندارد های بهداشتی در هنگام تهیه و بسته بندی بهداشت رو رعایت کرده باشن. با خرید از بازار های آنلاین بوکاژ bookaj، امن ترین و ساده ترین خرید رو تجربه کنین.

مقاله سیب خشک برای چی خوبه به شما توصیه می شود تا اطلاعات خود را در این زمینه نیز بالا ببرید.

 

جدول اررش غذایی آلو خشک شابلون بوکاژ:

46 کیلو کالری

12 گرم کربوهیدرات

1 گرم پروتئین

0.28 گرم چربی

1.40 گرم فیبر

و مابقی مواد معدنی مثل ویتامین ها و سدیم، منگنز و فسفر و ... 

خرید آلو خشک بوکاژ

خواص آلو شابلون خشک شدن:🧾

مناسب برای روده: فیبر موجود در این میوه باعث میشه باکتری های مفید در روده ها رشد و تکثیر داشته باشن که خودش باعث میشه باکتری های مضر و آسیب زا از بدنمون دفع بشن.

بهبود کم خونی: این میوه سرشار از آهن هست که باعث میشه مشکل کم خونی ناشی از فقر آهن بهبود پیدا کنه.

منبع خوب بتاکاروتن: این ماده برای دید و چشم ها بسیار لازم و مفید هست. بتاکارتن همان ماده ایی هست که در هویج هم یافت می شود.👀👀

کنترل کننده ی قند خون: دوباره فیبر بالا باعث میشه که سرعت جذب مواد قندی کاهش پیدا کنه که به تعادل قند خون کمک میکنه.

درمان یبوست: دیگه اینو همه میدونن که اگه مشکل یبوست داری یکی از راه حل های خوب و کارساز خوردن آلو شابلون خشک شده هست.

بهبود بیماری های قلبی: کاهش چربی های بدن باعث میشه دیگه مشکل ته نشین شدن چربی در رگ های قلبی و عروق رو نداشته باشی و دیگه به بیماری های قلبی دچار نشی.💗

کنترل کننده ی فشار خون: یکی از بیماری های شایع بالا بودن فشار خون هست که اگه درمان و کنترل نشه می تونه خطرناک باشه. با مصرف آلو شابلون خشک بوکاژ می تونی فشار خونت رو متعادل نگه داری.

اگه زود عصبانی میش می تونی با خرودن آلو خشک شده خوش اخلاق باشی و زود عصبانی نشی.

دفع کننده ی باکتری ها و انگل: دفع کرن انگل های روده با خوردن آب آلو خشک شده که یه روز تو آب مونده.

پیشگیری از پوکی استخوان🦴

تقویت عملکرد کلیه ها: اگه آلو خشک رو به صورت ناشتا مصرف کنین باعث میشه کلیه ها به درستی کار کنن.

جلوگیری از سرطان: آنتی اکسیدان موجود در این میوه باعث میشه رادیکال های آزاد در بدن خنثی شن و پیشگیری از سرطلان میکنه.

بهبود بیماری های تنفسی

جوان ماندن با آلو خشک

میوه خشک بسته بندی شده بوکاژ در مشهد

فرق الو سیاه و آلو شابلون خشک چیه:

آلو شابلو همون آلو به اصطلاح الو سیاه هست که پوست تیره تر و درون میوه هم زرد رنگ هست که با استفاده از دستگاه های خرد کن میوه اونها رو به صورت حلقه ایی در میارن و خشک میکنن.

یه سری آلو هم هست که کلا به رنگ سیاه هستن که در ژاپن خیلی محبوب هستن.

طریقه ی خشک کردن الو شابلون در منزل:

اول از همه دردرسر مربوط به نوع برش حلقه ایی هست که عملا در خانه غیر ممکن هست و تنها راهی که وجود داره خرد کردنشون به یه شکل دیگه هست.

پس از اینکه این آلو های تازه رو خریدین؛ بشورین و خرود کنین و بزارین تو سینی فر و بزارین تا خشک بشن و به مدت 48 ساعت به صورت مداوم زیر نظر داشته باشن تا اونهاای که خشک شدن رو خارج کنین.

یه راه حل دیگه هم اینه که بزاری تو دستگاه میوه خشک کن تا خشک بشن. که البته دستگاه گرون هست و هزینه ی گزاف بیهوده ایی رو ایجاد میکنه.

طرز تهیه ی خشک کردن آلو شابلون خشک  مربوط به آفتاب میشه که بزاری جلو آفتاب خشک بشه البته حواست باشه تا خاک و حشرات میوه خشکت رو خراب نکنن.

بهترین راه حل داشتن میوه خشک چیه؟؟

اگه می خوای تو خونه میوه خشک داشته باشی میتونی که ازفروشگاه های اینترنتی🛒🛒 معتبر که خودشون تولید کننده ی میوه خشک هستن و گواهینامه های لازم وزرات بهداشت رو دارن خرید کنی. دیگه امروزه آلو خشک شابلون از بوکاژ ساده ترین کاره. با قیمت مناسب و کیفیت عالی میوه خشک مرغوب رو درب خونت تحویل بگیر.

خرید میوه خشک مجلسی بوکاژ در مشهد

خواص چیپس آلو شابلون خشک در طب سنتی:👌

تعدیل حرارت بدن و رفع تشنگی

هضم غذا و نفخ معده

پاکسازی معده و روده

رفع تپش قلب

کاهش استرس

ملین

مقاله رژیم لاغری میوه خشک به شما توسط کارشناسان بوکاژ پیشنهاد میگردد 

آلو شابلون خشک بوکاژ:✅🧾

صنایع غذایی بوکاژ بدون استفاده از مواد نگهدارنده و شیرین کننده اقدام به تولید میوه خشک های مرغوب و با کیفیت کرده. خیلی از میوه خشک های بازار با شهد های مصنوعی شیرین شدن و مواد افزودنی زیادی برای جلوگیری از سیاه شدن بهشون اضافه شده که تماما می تونن باعث بیماری بشن و به خصوص برای کودکان بسیار آسیب زننده به مغزشون هست. 

ما در صنایع غذایی بوکاژ همه ی استاندارد های بهداشتی رو رعایت کردیم که به سلامتی شما آسیبی وارد نشه و بتونین با مصرف میوه خشک و به خصوص آلو خشک شده بهترین و با ارزش ترین مواد معدنی و ریز مغزی ها رو داشته باشن.

نگهداری آلو شابلون خشک شده:

✅بهترین مکان برای نگهداری میوه خشک به دور از نور آفتاب هست و نور آفتاب می تونه هم کیفیت میوه خشک رو پایین بیاره و هم باعث تغییر رنگش میشه. ✅آلو خشک ها باید در محیط خشک و خنک باشن. می تونین حتی میوه خشک ها رو در طبقات پایین یخچال نگهداری کنین. ✅نباید به میوه خشک ها در هنگام نگهداری هوا برسه که باعث خشک شدن بیش از حد و خراب شدنشون بشه و دلیل اینکه ما در بوکاز میوه خشک ها رو در سلفون های زیپ دار ارایه می کنیم که خیلی راحت بتونین از نفوذ هوا به میوه خشک جلوگیری کنین.

خرید اینترنتی آلو خشک شده بوکاژ از مشهد

همکاری B2B و فروش عمده:📍

اگر خواهان راه اندازی یه کسب و کار مفید و با ارزش هستی، صنایع غذایی بوکاژ امکان ارایه نمایندگی در شهر های مختلف ایران رو داره.

با توجه به افزایش آگاهی مردم در رابطه با ارزش میوه خشک به صورت علم پزشکی، مصرف مردم در میوه خشک بالا رفته و دیگه داره جایگزین خیلی از اسنک های مضر مثل چیپس و پفک میشه. برای اخذ نمایندگی بوکاژ در شهر خودتون با ما در واتساپ در ارتباط باشین.

 

اگر اطلاعات این مقاله از وبسایت بوکاژ برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 



نظرات
loader