میوه خشک فله در مشهد

1402/01/04 تعداد بازدید: 332
میوه خشک فله در مشهد
مدت زمان مورد نیاز برای خواندن این مقاله برابر با 4 دقیقه می باشد.
بهترین برند میوه خشک بوکاژ در مشهد
میوه خشک فله و مخلوط در مشهد طرفداران ویژه‌ی خودش را دارد زیرا که میوه خشک فله می تواند یک منبع قوی ویتامین و مواد معدنی برای همه باشد. مادران خانه دار میوه خشک مخلوط را جایگزین چاشت های مضر و بی خاصیت همچون کلوچه و شکلات کردند تا حس خوب سالم و با نشاط بودن را به فرزندان خود هدیه دهند.
برای خرید بهترین و با کیفیت ترین میوه خشک فله و مخلوط در مشهد کافیست به وبسایت بوکاژ سر بزنید و از قیمت های مناسب و کیفیتی عالی شگفت زده شوید.
تاریخچه ی میوه خشک: در زمان های قدیم به دلیل اینکه یخچال اختراع نشده بود، نگهداری از میوه ها و سبزیجات در کنار نگهداری از گوشت بسیار سخت بود و حتی داشتن همیشه ی یک میوه ی تابستانی غیرممکن بود زیرا که فریزی نبود تا میوه های تابستانی را بتوان در فصل زمستان نیز نوش جان کرد. بهترین انتخاب برای افراد آن دوران خشک کردن بود. به خشک کردن سبزیجات و میوه ها به راحتی میوه ها را در تمام فصول سال داشتند و از میوه های تابستانی در زمستان و میوه های زمستانی در تابستان لذت ببرند. فایده ی دیگر مربوط به حجم کم بعد از خشک شدن بود. میوه خشک مخلوط فضای بسیار کمی را نسبت به میوه تازه اشغال می کردند و از این منظر بسیار محبوب بودند چونکه برای ییلاق و قشلاق دردسر کمتری ایجاد می کردند و بسیار سبک تر هم بودند. خشک کردن فقط مخصوص میوه نبود بلکه سبزیجات نیز در گذشته ها انجام می شده است. به طور مثال نعناع خشک و یا شوید خشک شده از معروف ترین خشک کردن سبزیجات بوده اند که حتی امروزه نیز رواج دارد و مرسوم است.
ارزش غذایی میوه خشک شده: همواره این موضوع مطرح می باشد که ارزش غذایی میوه خشک و میوه تازه با هم چه تفاوتی دارند؟ در این مقاله از بوکاژ به این سوال پاسخ خواهیم داد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که میوه تازه دارای خاصیت بیشتری نسبت به میوه خشک شده دارد. ترجیح این افراد بر این است که میوه تازه را استفاده کنند. مثلا در هنگام کار میوه تازه را بهتر می دانند و یا برای کوکانشان به عنوان چاشت میوه تازه را انتخاب می کنند. اما جالب است بدانیم که این افراد دیدگاه بسیار اشتباه و غیر علمی دارند. طبق تحقیقات و نتایج آزمایش های انجام شده روی میوه خشک و میوه تازه به این نتجیه رسیده اند که میوه خشک دارای خواصی برابر با میوه تازه است. تنها تفاوت فاحش مربوط به درصد آب است. میوه خشک دارای درصد کمتری از آب و ویتامین C می باشد. درصد کمتر ویتامین C قابل چشم پوشی است. نکته ایی که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که با توجه به حجم کمتر میوه خشک به راحتی می تواند درصد بیشتری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز روزانه را تامین کند. بدین مفهوم که پس از نوش جان کردن یک پرتقال بزرگ به راحتی فضای معده تان اشغال می شود، در مقایسه با حجمی که چند تکه پرتقال خشک شده با پوست می تواند ار معده تان اشغال کند. پس با مصرف تکه های بیشتری از کیوی خشک شده می توانید ارزش غذایی حداقل دو عدد کیوی را دریافت کنید.
ارزش غذایی میوه خشک فله بوکاز در مشهد
از کجا میوه خشک با کیفیت بخریم؟ یکی از قدیمی ترین روش های خرید رفتن به بازار است و هدر دادن زمان با ارزش و خستگی راه. در این روزهای پرترافیک مشهد خرید از بازار می تواند یکی از بدترین انتخاب ها برای خرید میوه خشک فله از مشهد باشد. نکته ی جالب این است که خرید میوه خشک مخلوط از یک بازار مشخص نیست که بتوانید به راحتی قیمت ها و کیفیت اعم از بسته بندی و خود کالا را با هم مقایسه کنید و به خاطر نگه داشتن این موارد در ذهن و برگشت به بازار قبلی برای خرید ارزانتر کار بسیار طاقت فرسایی می شود. امروزه بهترین و محبوب ترین خرید ها خرید اینترنتی هستند. با فروشگاه های اینترنتی می توانید به راحتی میوه خشک خودتان را درب منزل تحویل بگیرید و در وقت و زمان صرفه جویی کنید. بدون رفتن به بازار ها می توانید تنها با چند کلیک میوه خشک ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین خرید را داشته باشید، خریدی که از آن لذت ببرید.
یکی از بهترین برند میوه خشک در مشهد برند بوکاژ می باشد. شرکت بهدانه های طلایی با نام تجاری بوکاژ است که تامین کننده ی بزرگی برای انواع میوه خشک به صورت فله و میوه خشک بسته بندی تکی می باشد. بوکاژ علاوه بر میوه خشک در این موقعیت قرار دارد که انواع حبوبات و ادویه جات و سبزیجات خشک و نمک تصفیه شده را تامین کند و به مشتریان وفادار خود پیشنهاد دهد.
 
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.
بهترین برند میوه خشک در مشهد

 



نظرات
loader