رژیم لاغری با سبزیجات و حبوبات

1401/12/10 تعداد بازدید: 472
رژیم لاغری با سبزیجات و حبوبات
مدت زمانی که برای خواندن این مقاله نیاز دارید برابر با 5 دقیقه می باشد.
 
رژیم های گیاهی وسالمی که با حبوبات و سبزیجات باشند، این روزها طرفداران زیادی را پیدا کرده اند. اگر قصد لاغر شدن و می خواهید به وزن ایده آل خودتان برسید فقط کافی است در این مقاله از بوکاژ با ما همراه باشید.
رژیم های لاغری بسیاری وجود دارد و گاها افراد از ناچاری به دنبال سخت ترین رژیم های لاغری می روند و گاها در تمام روز چیزی نمی خورند و آسیب های جدی به بدن خود وارد می کنند.
جالب است بدانیم که می توانید با خوردن هم لاغر شوید و نکته اینجاست که فقط بدانید از چه مواد غذایی و به چه میزانی در برنامه ی غذایی خودتان بگنجانید.
رژیم سبزیجات خشک و حبوبات بوکاژ
در این مقاله قصد داریم به ارزش بالای حبوبات و سبزیجات اشاره ایی داشته باشیم تا به راحتی با آنها به وزن دلخواهتان برسید. در مقاله ای از بوکاژ به لاغری بدون گرسنگی با میوه خشک اشاره ایی کردیم که برای اطلاعات بیشتر توصیه به خواندن آن داریم.
حبوبات یکی از بهترین انتخاب ها برای لاغری می باشند و این تنها به خاطر کم کالری بودنشان نیست بلکه به دلیل بالا بودن میزان ویتامین ها و مواد معدنی و البته پروتئین بالای این مواد گیاهی می باشد. امروزه می دانیم که ورزشکاران نیز به خوردن حبوباتی همچون عدس سبز کانادایی، نخود کرمانشاهی، لوبیا چیتی، لوبیا رشتی و مابقی حبوبات روی آورده اند. ورزشکارانی که قصد عضله سازی و چربی سوزی دارند شروع به خوردن خوراک هایی مانند عدسی و خوراک لوبیا و نخودی گرفتند که پس از ورزش به جای خریدن مکمل های غذایی گران بسیار کارساز تر و اقتصادی تر می باشند.
حبوبات دارای ماده ی مهمی به نام فیبر می باشد که به تنهایی در لاغری و چربی سوزی و بالابردن سوخت و ساز بدن بسیار موثر می باشد. فیبر قابل هضم و جذب در بدن ما نیست و این عدم توانایی بدن انسان در برابر فیبر به ما کمک بزرگی می کند تا خوش اندام تر به نظر برسیم. فیبر در حرکت بخشیدن به روده ها بسیار موثر است و باعث بهبود عملکرد گوارش می شود. به علاوه فیبر زمان بیشتری را در بدن نیاز دارد تا از روده ها عبور کند و در نتیجه ما مدت زمان بیشتری پس از خوردن مواد حاوی فیبر احساس سیری داریم که این مورد نیز به صورت غیر مستقیم در لاغر شدن ما نقش دارد. به این صورت که با نخوردن مواد غذایی بشتر میزان انرژی دریافتی کاهش می یابد و چربی انباشته در بدن برای ایجاد انرژی تجزیه و به اصطلاح آب می شود.
برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با ویتامین ها و مواد معدنی حبوبات می توانید به مقاله های حبوبات بسته بندی، دال عدس، لپه تبریزی و لوبیا کشاورزی چیست نگاهی بیندازید.
خرید با کیفیت ترین حبوبات در مشهد:
برای یافتن بهترین و با کیفیت ترین برند های حبوبات فله و بسته بندی در مشهد بایستی به فروشگاه های اینترنتی رجوع کنیم. فروشگاه های اینترنتی امکان مقایسه ی آسان و یافتن راحت تر برند حبوبات با کیفیت را ممکن ساخته اند.
صنایع غذایی بوکاژ یکی از قدیمی ترین برند های حبوبات و میوه خشک در مشهد و کل ایران می باشد که علاوه بر بالاترین کیفیت، زیبا ترین بسته بندی، مناسب ترین قیمت را به مشتریان وفادار خود پیشنهاد می دهد.
خرید سبزیجات بوکاژ از مشهد
سبزیجات:
اضافه کردن سبزیجات برای لاغری برای همه آشنا می باشد و گاها افرادی را می بینیم که برای لاغری به نوشیدن آب کرفس و آی هویج برای لاغری روی آورده اند.
رژیم های لاغری با سبزیجات هم یکی از بهترین انتخاب ها می باشد و این به دلیل آن است که تمامی ویتامین ها و مواد معدنی لازم را دریافت می کنید و دیگر با این رژیم خبری از ریزش مو و یا خشکی پوست نیست. رژیم های ناسالم لاغری تماما با گرسنگی همراه هستند و این آسیب های خطرناکی را ایجاد می کند و نرسیدن مواد معدنی و ویتامین ها به بدن باعث پایین آمدن قدرت سیستم ایمنی می شود که به راحتی با هر نوع باکتری و ویروس دچار بیماری می شوند و این مشکل را چند برابر سخت تر می کند.
بهترین و سالم ترین رژیم ها باید با سبزیجات باشند و در این میان میوه خشک ها را فراموش نکنیم و میوه خشک هایی همچون سیب خشک شده، پرتقال خشک شده و یا گلابی خشک و غیره می توانند کمک کننده باشند.
با توجه به اینکه پاک کردن سبزیجات سخت و زمان بر می باشد، ما در بوکاژ سبزیجات خشک را به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم تا با خیالی راحت تر به کاراهای روزمره ی خود برسند. برای لاغری می توانید از سبزیجات خشک در برنامه ی غذایی خودتان استفاده کنید و در کنارش از حبوبات و مابقی مواد با ارزش و مفید نیز بهره ببرید. سبزیجات خشک بوکاژ شامل شوید خشک، نعناع خشک، سبزی آش و قورمه سبزی و غیره می باشد.
برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با طعم آش با سبزی خشک به مقاله ی سبزی خشک آش رشته  رجوع کنید.
 
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

    رژیم لاغری بدون گرسنگی با حبوبات بوکاژ



نظرات
loader