دود اسپند برای رزق و روزی بیشتر

1401/12/23 تعداد بازدید: 2423
دود اسپند برای رزق و روزی بیشتر
زمانیکه برای خواندن این مقاله مورد نیاز است، تنها 4 دقیقه می باشد.
 
اسپند یکی از قدیمی ترین گیاهان مورد استفاده میان ایرانیان بوده است. از گذشته های دور افراد بر این باور بودند که دود حاصل از سوزاندن اسپند می تواند باعث از بین رفتن بدی هایی همچون چشم زخم و نیروهای منفی در محیط. بعد ها توسط محققین و کارشناسان تایید شد که اثر مثبت دود اسپند بسیار زیاد است. به طور مثال در دوران کرونا ثابت شد که دود اسپند می تواند باعث از بین رفتن ذرات آلوده در هوا شود و این مورد دقیقا همان اثر دود در دوران سرماخوردگی می باشد. پیشینیان بر این باور بودند که اگر می خواهید فضایی را ضدعفونی کنید می توانید از دود اسپند استفاده کنید و خانه کاملا ضدعفونی می شود.
فواید اسپند بوکاژ برای ضدعفونی کننده ی محیط
اسپند گیاهی خاص است و یافتن و شناختنش به آسانی نیست و برای اینکه بتوانید بهترین و مرغوب ترین اسپند را داشته باشید می توانید بهتر است سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر بروید. صنایع غذایی بوکاژ علاوه بر حبوبات بسته بندی و فله و میوه خشک مخلوط و تکی فله، محصولی به نام اسپند را نیز میان محصولات خود به مشتریان بوکاژ ارائه می دهد تا با خیال راحت تری خرید کنند و از خرید خود لذت ببرند.
امروزه در قوانین فنگ شویی صحبتی جدید و نگاهی متفاوت از اسپند و دود حاصل از سوزاندن آن می شود. در این گروه افراد بر این باور هستند که دود کردن اسپند باعث افزایش رزق و روزی می شود و اگر هر روز در خانه دود اسپند را دور تا دور خانه بگردانید باعث می شود که ثروتمند شوید و روزی آن خانه بیشتر می شود. اینکه چقدر این قوانین درست می باشند موضوع پیچیده ایی است که ممکن است سالها بعد به اثبات آن برسند.
در مقاله ایی از بوکاژ پیرامون دارچین ادویه ی ثروت بسیار صحبت کردیم که خواندن آن نیز توصیه می شود و یکی دیگر از قوانین جالب و شنیدنی فنگ شویی را با بیان جزئیات نشان می دهد.
اسپند این روزها اسامی متفاوتی نیز به خود گرفته است از قبیل سپنج، اسفند، سپند و غیره که تماما در شهر های مختلف ایران رایج و مرسوم هستند. آنچه میان تمامی این اسامی مشترک است خاصیت ضدعفونی کننده ی طبیعی این گیاه عجیب می باشد.
فواید اسپند برای افزایش رزق و روزی
خواص و فواید اسپند با کیفیت و مرغوب بوکاژ:
خاصیت آرامش بخشی: جالب است بدانیم که دود کردن اسپند در درمان افسردگی نقش دارد و می تواند باعث آرامش افراد مبتلا به بیماری افسردگی شود.
درمان بی خوابی با اسپند: اگر دچار کم خوابی و یا بی خوابی هستید می توانید قبل از ساعت خوابیدن تان اسپند را دود کنید و خوابی با آرامش و عمیق را تجربه کنید زیرا که دود اسپند خواب آور است و می تواند خوابی عمیق را به شما تلقین کند.
اسپند تب بر و ضد میکروب است: اگر برای از بین بردن تب خود و یا فرزندتان به دنبال یک تب بر طبیعی هستید اسپند جواب شما خواهد بود. این گیاه می تواند باعث از بین رفتن میکروب ها در فضای خانه شوند و آن هم به دلیل بوی خاص این گیاه می باشد.
تب بر طبیعی دیگری وجود دارد که آب روی آتیش است و آن هم سیب خشک است. سیب می تواند باعث پایین آمدن تب شود. اگر کودکتان تب دارد اما از خوردن قرص های شیمیایی منع شده ایید می توانید از این تب بر های گیاهی و طبیعی و سالم بهره ببرید.
تسکین درد دندان با اسپند با کیفیت
از بین بردن قرمزی چشم ها با اسپند ممکن است.
از بین بردن حالت تهوع و رفع سکسکه
درمان آسم با دود اسپند: اگر دچار گرفتگی نفس و به اصطلاح تتنگی نفس هستید و یا اگر دچار آسم هستید می توانید از این گیاه برای درمان و بهبود بیماری تان استفاده کنید.
درمان صرع با دود کردن اسپند: یکی از عجیب ترین خواص اسپند بهبود بیماری صرع می باشد.
تمامی موارد و فواید گفته شده نیاز مند بررسی های بیشتری هستند تا به طور کامل به اثبات برسند.
جالب است بدانیم که اسپند را نیز می خورند. این گیاه می تواند در حجم های زیاد مصرفی مشکل زا باشد اما در میزان متعادل و بسیار کمش می تواند فواید بالا را برایمان داشته باشد.
اسپند با کیفیت بوکاژ در مشهد
 
صنایع غذایی بوکاژ: B2B
یکی از جالب ترین و متفاوت ترین محصولات بوکاژ اسپند می باشد که طرفداران خاص خود را دارد.
برای همکاری با بوکاژ می توانید از طریق شماره تلفن های ثبت شده در وبسایت از طریق اپلیکیشن واتساپ با ما در ارتباط باشید تا مشاوران ما اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذارند و به طور کامل راهنمایی تان کنند.

شعبه های بوکاژ در شهر های مختلف ایران می تواند شامل تمامی محصولات این شرکت باشد. برای اخذ شعبه ایی جدید در شهر خودتان با ما در ارتباط باشید. 

اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.



نظرات
loader