ادویه ماهی

1402/01/02 تعداد بازدید: 371
ادویه ماهی
مدت زمانی که برای خواندن این مقاله از بوکاژ نیاز دارید، تنها 5 دقیقه می باشد.
 
ادویه ماهی در شب سال نو خریداران بسیاری دارد. برای پختن یک شام خوشمزه و خوش عطر شب نوروز که همان سبزی پلو با ماهی است می توانید از رایحه ی خوب و دلنشین ادویه ی ماهی استفاده کنید تا به راحتی حس خوب سال تازه را با خانواده تان جشن بگیرید.
پختن ماهی یکی از سخت ترین و پر فن ترین مرحله ی پختن سبزی پلو با ماهی شب عید می باشد. اصلا برای اینکه بتوانید سبزی پلو با ماهی مجلسی داشته باشید باید حتما بتوانید بوی بد و زننده ی ماهی تازه را از بین ببرید تا حس خوب نوش جان کردن ماهی سالم و مفید را تجربه کنید.
خرید ادویه ماهی بوکاژ در مشهد
راه های از بین بردن بوی بد ماهی:
روش های متفاوتی برای از بین بردن بوی ماهی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. اولین راه خواباندن ماهی تازه در شیر و سیر تازه و یا پودر سیر است به همراه کمی از ادویه های معطری همچون زردچوبه، فلفل قرمز و مقداری هل سبز و یا فلفل سیاه. تمامی این ادویه ها می تواند در از بین بردن بوی بد ماهی کمک کننده باشد اما ممکن است باز هم کمی ماهی بو داشته باشد. یکی دیگر از راه ها استفاده از ادویه ماهی تازه می باشد که می تواند ماهی خوش رایحه ایی ایجاد کند. برای استفاده از ادویه ی ماهی راه های متفاوتی وجود دارد اما یکی از ساده ترین راه ها ترکیب ادویه ماهی با پودر سوخاری می باشد. بدین ترتیب که ادویه ماهی بوکاژ BOOKAJ را با پودر سوخاری ترکیب کنید و بعد ماهی را سرخ کنید. عطر ادویه کاری بهترین مزه و رایحه را به ماهی خواهد داد. راه حل بعدی ترکیب روش هاست. یعنی روش اول و دوم را با هم ترکیب کنید و از نوش جان کردن سبزی پلو با ماهی لذت ببرید. حتی می تواند به هنگام غوطه ور ماهی در شیر کمی ادویه ماهی نیز به آن اضافه کنید تا عطر بهتری داشته باشد و بوی سیر نیز کمتر شود. به ارحتی با روش های بالا می توانید خوشمزه ترین و مجلسی ترین سبزی پلو با ماهی را برای مهمان ها سرو کنید.
برای به دست آوردن آگاهی بیشتر، مقاله ی قورمه سبزی با سبزی خشک شده توسط تیم بوکاژ پیشنهاد می گردد.
بهترین ادویه ماهی بوکاژ برای پخت سبزی پلو با ماهی
از کجا ادویه ماهی بخریم؟ خرید از بازار ها یکی از سخت ترین نوع خرید در این روز های شلوغ و پر از جمعیت بازار می باشد. خرید کردن از عطاری ها هم انتخاب درستی نمی باشد از این منظر که معمولا ادویه جات عطاری ها کهنه و قدیمی می باشد و همیشه پر از گرد و غبار و در معرض نور مستقیم خورشید هستند، پس از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و رایحه ی خوب و رنگ خوبی به غذاها نمی دهند. بهترین انتخاب و سریع ترین خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی می باشد که نه تنها بهترین قیمت را از بین شهر های مختلف ایران می توانید انتخاب کنید بلکه به راحتی می توانید چند نوع ادویه ماهی را در چند فروشگاه آنلاین جست و جو و مقایسه کنید و بهتر آنکه مقایسه می تواند از نگاه قیمت، رنگ و کیفیت و بسته بندی باشد و آن هم تنها با چند کلیک و در منزل خودتان و از روی کاناپه خانه تان.
ادویه ماهی بوکاژ: شرکت بهدانه های طلایی جام با نام تجاری بوکاژ اعلام آمادگی برای تامین ادویه جات و به طور خاص ادویه ماهی می کند. صنایع غذایی بوکاژ محصولات متنوعی از ادویه جات را به مشتریان خود ارائه می دهد از قبیل پودر سیر، ادویه ماکارانی و ادویه الویه، ادویه پول بیبر، ادویه زردچوبه، فلفل سیاه و قرمز، دارچین، ادویه کاری و ادویه ماست و خیار و غیره که تماما با بهترین و زیبا ترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت وبالاترین کیفیت تقدیم مشتریان می گردد.
مقاله ی خواص چوب دارچین برای جذب ثروت توسط تیم بوکاژ  BOOKAJ پیشنهاد می گردد. در این مقاله به قوانین فنگ شویی نگاهی انداخته اییم.
ادویه میگو:
ادویه ی ماهی برای درست کردن میگو نیز مناسب می باشد. با توجه به رایحه ی مشابه ماهی و میگو می توانید از ادویه ماهی برای پخت میگو نیز استفاده کنید. جالب است بدانیم که ادویه ماهی و میگو بوکاژ دارای ترکیباتی می باشد که با گوشت ماهی و میگو خوشمزه ترین طعم ومزه را ایجاد می کند. پس برای تهیه ی غذاهای دریایی می توانید از این ادویه به طور خاص و ویژه استفاده کنید و از رایحه ی خوش ماهی و میگو لذت ببرید.
از بین بردن بوی ماهی با ادویه ماهی بوکاژ
همکاری با برند بوکاژ(B2B) و فروش کلی:
با توجه به اینکه بوکاژ تامین کننده می باشد امکان کسب مجوز و نمایندگی را در شهر های دیگر ایران فراهم آورده است. اگر قصد شروع یک کسب کار سالم و کم هزینه را دارید به شما اخذ نمایندگی بوکاژ در شهر خودتان را پیشنها می دهیم با توجه به اینکه دیگر نیازی به ثبت برند و تلاش در جهت برند سازی و ایجاد فروشگاه های اینترنتی برای فروش ندارید با کم ترین هزینه می توانید یک شعبه از بوکاژ را در شهر خودتان داشته باشید. برای اخذ نمایندگی با تلفن های درج شده در وبسایت در ارتباط باشید.
لازم به بیان است که بوکاژ سبد محصولات متنوعی از قبیل میوه خشک فله و بسته بندی و مخلوط، سبزی جات خشک و آرد ها، انواع حبوبات به صورت بسته بندی و ادویه جات متنوعی و هم چنین نمک تصفیه شده به طور ویژه دارد.ادویه ماهی و میگو بوکاژ
 
 
 
اگر اطلاعات این مقاله از بوکاژ برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 



نظرات
loader