ادویه الویه

1401/08/24 تعداد بازدید: 2100
ادویه الویه

ادویه الویه بوکاژ این روز ها خیلی محبوب شده است و می بینیم که امروزه خیلی از افراد به دنبال ادویه های با کیفیت و معطر هستند و تمامی آشپز های با تجربه از این موضوع آگاه هستند که بهترین راز برای خوشمزه کردن الویه اضافه کردن ادویه الویه با کیفیت و معطر به آن هست که می تواند مزه ی غذا را بسیار تغییر دهد.

فوت و فن خوشمزه کردن الویه رو در این مقاله بهتون خواهیم گفت تا دیگه الویه های خوشمزه درست کنین.

ادویه الویه شامل چه ادویه هایی است؟

همونطور که می دانیم این ادویه شامل ترکیب یه سری از ادویه های دیگه است که راز خوشمزگی هم دقیقا همین موضوع هست. به طور مثال دلیل اینکه ادویه کاری یا همان پودر کاری تا بدین حد در دنیا معروف و محبوب شده است همین است که ترکیبی از بهترین ادویه ها ست و اگه می خواهید بهترین ادویه کاری رو داشته باشید باید از فروشگاه مطمئن و خوب خریدت رو انجام دهید که ترکیب ها رو به اندازه و درست انجام داده باشد و اگه ترکیب اشتباه باشد می تواند اون مزه و طعم خاص رو نداشته باشد.

برای ادویه الویه بوکاژBOOKAJ هم همینطور است و دلیل محبوبیت میزان ترکیب ادویه هاست.

ادویه الویه شامل ادویه های زردچوبه، فلفل سیاه، نمک تصفیه شده، ادویه پاپریکا، کمی پودر سیر و مابقی ادویه هاست که باید به میزان خاصی با هم ترکیب بشوند.

ادویه کاری باید به میزان و اندازه ترکیب باشد تا بتوانید یه الویه خوشمزه داشته باشید. الویه خوشمزه باید همه ترکیباتش به اندازه باشد مثل اندازه تخم مرغ با سیب زمینی برای اینکه زیادی شل و یا زیادی سفت نشود و مثلا باید میزان سس مایونز با میزان ماست رو درست تنظیم کنید تا زیادی بی مزه نشود. در آشپزی کردن اندازه ها بسیار مهم هستند.

از کجا ادویه الویه بخریم؟

شاید برای شما هم سوال باشه که ادویه رو باید از کجا بخریم؟ دیگه زمان اینکه کلی وقت هدر بدین و برین از بازار بخرین گذشته است و دیگه آشپز هایی با دست پخت خوب نمیروند عطاری تا ادویه ایی که ممکنه کهنه و بی عطر و رنگ و بو باشه رو خریداری کنند. امروزه خرید اینترنتی ادویه الویه از فروشگاه های انلاین خیلی محبوب شده و مردم به سراغ برطرف کردن نیازهاشون از طریق گوشی موبایل و لپ تاپشون هستند. خرید چاشنی الویه از شرکت های صنایع غذایی های معروف و معتبر این اطمینان رو به شما می دهد تا ادویه های با کیفیتی رو داشته باشین. تیم بوکاژ با رعایت کردن استاندارد های بهداشتی بهترین و با کیفیت ترین ادویه جات و چاشنی جات رو بهتون ارائه میدهد تا شما از خریدتون خیالتون کاملا راحت باشد.

تیم بوکاژ BOOKAJ برای ادویه ها دو ظرف رو بهتون پیشنهاد میدهد اول ظروف پت هستند که طرفداران خاص خودشون رو دارند و دومی  ظروف شیشه ایی هست که می تونه یه جا ادویه ایی شیک و شکیل رو مناسب برای لیست جهزیه ی عروس براتون به حساب بیاد.

آیا ادویه ها تاریخ مصرف دارند؟

با توجه به توضیحاتی که بالاتر داده ایم باید متوجه این موضوع شده باشین که فکر نکنید ادویه ها تا ابد می تونند مورد استفاده قرار بگیرند بلکه ادویه ها هم تاریخ مصرف دارند و بهترین زمان برای استفاده از آنها تا شش ماه هست. هنگام خرید ادویه ها بهتر است که از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری بشوند تا ادویه کهنه و مونده را اشتباها خریداری نکنید.

بهترین مکان برای نگهداری ادویه ها کجاست؟

یکی از بهترین مکان ها برای نگهداری ادویه ها کابینت ها هستند که فضایی خنک و به دور از نور خورشید رو دارند. نور خورشید برای اویه ها می تواند به منزله ی سم باشد چون هم رنگشون رو عوض میکند و هم اینکه بوی و عطر ادویه جات رو ازشون میگیرد پس باید در فضایی به دور از نور خورشید نگهداری شوند. گرما هم باعث فاسد شدن ادویه میشود. یکی از اشتباهاتی که همیشه افراد در رابطه با نگهداری ادویه ها دارند این هست که آنرا در کشو و یا کابینت کنار اجاق گاز نگهداری میکنند که همین باعث میشود دیگه اون ادویه کارایی لازمش رو نداشته باشد. پس خیلی خیلی مهم هست که محیط خنک و به دور از گرما باشد.

خرید اینترنتی ادویه الویه با کیفیت با بهترین برند مشهدی بوکاژ

 

ادویه الویه چه خاصیتی داره؟

حتما با خودت میگی من که راز و فوت و فن یه الویه خوشمزه رو متوجه شدم آیا فایده ایی هم داره یا همش بحث مزه است؟؟ ما در مقاله های قبلی بوکاژ راجب به فایده های ادویه ها بسیار و به مفصلی صحبت کردیم اما در اینجا اشاره ایی کوتاه به خاصیت و فایده ی ادویه ها برای بدنمون هم خواهیم کرد. به مقاله ی ادویه ماکارنی و الویه برای اطلاعات بیشتری رجوع کنید. 

فلفل سیاه بوکاژ BOOKAJ یه ادویه معجزه آسا:

فلفل سیاه و گوارش بهتر: این ادویه می تونه باعث بشه آنزیم ای گوارشی تحریک بشن و باعث بشه تا هضم بهتری رو داشته باشین. همیشه گاز های معده می تونن آزار دهنده باشن که با اضافه کردن فلفل سیاه به الویه هاتون می تونید از شر گاز های معده تون هم راحت بشین.

بهبود عوارض آسم با فلفل سیاه: اگر مبتلا به بیماری آسم هستید و عوارض این بیماری شما رو اذیت میکند می تونید با ادویه الویه که دارای ترکیب فلفل سیاه هست این بیماری رو قابل تحمل کنید.

حتی فلفل سیاه برای ترک سیگار هم خوب است. در رابطه با خواص نشاسته برای ریه ها در مقاله ایی با همین عنوان توضیح دادیم که نشاسته می تواند برای آثاری که سیگار روی ریه ها میگذارد هم می تواند موثر باشد و حالا هم در ادویه فلفل سیاه می توانیم بگوییم که باعث می شود تا در ترک سیگار راحت تر باشین و بتونید خیلی بهتر علایم عفونت ریه ها رو کم کنید.

زردچوبه خوشرنگ هم می تونه خواص زیادی برامون داشته باشه:

زردچوبه به حدی مفید هست که از ترکیبش در تولید خیلی از داروها برای درمان بیماری ها استفاده میشه. حتی قرص زردچوبه هم خیلی معروف شده در این روز ها.

پوست و زردچوبه: این ادویه ی زرد رنگ به حدی برای پوست خوبه که به عنوان ماسک پوست هم ازش استفاده میشه و خیلی ها اونو با ماست و شیر ترکیب می کنن و به پوستشون میزنند.

خواص زردچوبه برای آقایان هم این روزها خیلی ترند شده و باعث میشه تا آنزیم های مردانه ی قوی تری رو داشته باشند

کارشناسان از فواید زردچوبه با شیر گرم آگاه هستند و در هنگام سرماخوردگی و گلودرد اونو به بیماران پیشهنهاد میدن. پس از ادویه الویه غافل نباشین که برای گلو درد هم خوبه و درد گلو رو التیام میدهد.

ادویه الویه و ماکارانی بوکاژ

پودر سیر هم که برای هممون آشنا هست. همیشه افراد سیر رو دوست دارند به برنامه ی غذاییشون اضافه کنند اما از بوی سیر فراری هستند. پودر سیر مزیتی که نسبت به سیر داره این هست که بوی کمتری دارد و می توانید به راحتی آنرا مصرف کنید.

پودر سیر بوکاژ یکی از مرغوب ترین ادویه هاست که می تونه یه طعم جذاب به الویه بده. پودر سیر باعث از بین بردن باکتری های بدنمون می شود. و می تواند کمک کند تا دستگاه ایمنی دقیق تری داشته باشیم و کلی ترکیب از ادویه های دیگه که همگی فواید خوبی رو برامون دارند و ارزش خرید اینترنتی ادویه الویه رو برامون ایجاد می کنند.

 

اگر اطلاعات  مقاله برایتان مفید بود، لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  

 


نظرات
loader